Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 22.05.2021, 13:59 

Dołączył: 13.04.2021
Posty: 3
Dzien dobry,

od jakiegos miesiaca mam permanentny blad p0036, obwod sterowania grzalka sondy lambda b1s2. (Blad pojawil sie w czasi gdy mialem zwarcie na drugiej grzalce b2s2, tamta zostala wymieniona) Zmierzylem opornosc miedzy bezpiecznikiem sondy i wejsciem do sterownika ECU i pokazuje 9 Ohm, czyli w normie, wiec zostaje sterownik.

Sterownik nosil slady otwierania, do tego mialem zapchany odplyw wody pod sterownikiem i podejrzeajac wilgoc w sterowniku otworzylem go. To jest Conti EMS SDI6. Sladow wilgoci nie znalazlem ale mam zonka bo nie odalo mi sie zidentyfikowac zadnego mosfeta podlaczonego do pinu 45 ktory steruje grzalka sondy. Tam plynie jakies 1.5 A pradu, wiec cos to musi wysterowac.

Czy ktos moglby mnie oswiecic jak ECU steruje ta grzalka, gdzie moze byc blad?? Ew dac kontakt do kogos bieglego w tym temacie?

Serdecznie pozdrawiam,

Rafal


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum