Daevon napisał(a):
Witam,
Mam w planie zakup Panamery. W ciągu kilku najbliższych dni będę miał okazję pojeździć wersją Turbo z 2013 r. od pierwszego właściciela, kupione w salonie w PL. Sprzedawane jest przez PC Wrocław.
Przeglądając to forum zauważyłem kilka wątków dotyczących awaryjności wersji Turbo i sformułowań typu: "160kkm przebiegu i nic dziwnego, że ludzie to sprzedają". Wszędzie natomiast widzę peany na cześć wersji GTS.
Nie ukrywam, że trochę mnie to zniechęca do Turbo. Czy moje obawy są zasadne i czy faktycznie jest to bardziej awaryjna wersja tego auta?
Pytam dlatego, że chciałbym nim pojeździć przynajmniej do tych 200 tys. km... Nie wiem jak Was, ale mnie każda zmiana samochodu bardzo męczy
Pozdrawiam,
Dawid
Hej, mogę powiedzieć z doświadczenia ze w kwestii awaryjności więcej problemów miałem z 4s niż z turbo.
W 4S poleciał mi silnik i koszty były mocne, dodatkowo wymieniałem mechanizm klapy , mechanizm wycieraczek , pompe olejowa itd itd .... , w turbo tez z 2013 roku padła mi jakaś cześć odpowiedzialna za sterowanie wydechem i ostatnia sprawa to temat sprzed 2 dni- Padła chyba cewka - zreszta pisałem o tym w innym poście.
Tak wiec jeśli chcesz kupić Panamere to napewno coś się w niej zepsuje , pytanie tylko co
jak cos to bierz turbo więcej frajdy z jazdy...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk