|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 16 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Aro
|
Napisane: 14.07.2009, 13:35 |
|
Dołączył: 9.07.2009 Posty: 70
|
Cześc wszystkim, mam porsche 944 z 86r od niedawna i narazie nie wiem o nim zbyt wiele w związku z tym parę pytań a mianowicie:
- podczas skrętu w prawo lub lewo, przy małej predkosci i mimo ustawienia zbierznosci i wszystkiego co z tym związane piszcza czasem opony czy to jest normalne
- kiedy jade na biegu ale bez gazu ze skrzyni wydobywa sie cichy dzwięk podobny do piłowania, coś jak stary autobus miejski, co to może byc i czy obawiac sie czegos
- i najbardziej niepokojąca mnie rzecz nie wiem jak ustawic koła z balansów żeby załorzyc ten pasek bo kupując auto nie zaglądałem w silnik i okazało sie ze wogule tego paska nie było moze ma ktos jakąś instrukce montażu lub link do jakiejś stronki z opisem tego
Prosze o pomoc i z góry dzieki. Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
junior1986
|
Napisane: 14.07.2009, 18:15 |
|
Dołączył: 14.06.2009 Posty: 216
|
Może to głupie, ale może masz zimowe opony, pamiętam jak kuzyn w starej corsie nie zmienił opon na letnie to mu przy wchodzeniu w zakręty piszczały jak na amerykańskich filmach. Lub możliwe, że opony haczą Ci o nadkola. Zobacz czy nie są przetarte.
|
|
Góra |
|
Aro
|
Napisane: 14.07.2009, 19:21 |
|
Dołączył: 9.07.2009 Posty: 70
|
mam wielosezonowe fuldy nie zdazyłem jeszcze zmienic bo na takich go kupiłem, podejrzewałem to i chyba to bedzie przyczyna tego.
To jest wszystko nic najbardzie nurtuje mnie to jak załozyc ten pasek od tych balansów
|
|
Góra |
|
Długi
|
Napisane: 14.07.2009, 19:27 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1196
|
Witaj,
Ad1.
tak może to być wina opon. A czy geometria jest ustawiona?
Ad2.
Uszkodzony wałek atakuący lub talerz w przekładni głównej.
Ad2.
Paski balansowe są dwa! Poszukaj w sieci, a same paski idziesz do sklepu i kupujesz coś około 100zł sztuka tak było z 3 lata temu teraz może tańsze.
Powodzenia!
|
|
Góra |
|
Aro
|
Napisane: 14.07.2009, 20:01 |
|
Dołączył: 9.07.2009 Posty: 70
|
tak cała geometria ustawiona i piszczy zobacze co bedzie jak zmienie opony,
a co do balansów to 2 są wałki a pasek 1?? z tego co widziałem, ale szukam i szukam i nie moge znalesc zadnych wskazówek co do montazu tego
|
|
Góra |
|
pimi
|
Napisane: 14.07.2009, 20:35 |
|
Dołączył: 11.05.2009 Posty: 688
|
w przyklejonych masz manuale, a tam jest wszystko (d o k) ładnie opisane.
oj było przy montażu troszkę zabawy
|
|
Góra |
|
Długi
|
Napisane: 14.07.2009, 21:47 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1196
|
Witaj,
faktycznie pasek jest jeden a wałki są dwa, są znaki na wszystkim jest tylko kruczek taki żeby balansów nie przestawić o 180 stopni.
|
|
Góra |
|
Tomas
|
Napisane: 16.07.2009, 10:12 |
|
Dołączył: 11.05.2009 Posty: 86 Lokalizacja: Piaseczno
Nr klubowicza: 321
|
Długi napisał(a): Witaj,
faktycznie pasek jest jeden a wałki są dwa, są znaki na wszystkim jest tylko kruczek taki żeby balansów nie przestawić o 180 stopni.
jak źle założy to od razu się zorientuje - od ok. 4.000 obr. wchodzi w wibracje, mocno wyczuwalne
_________________
Tomek 944 82r. czerwona targa 996 99r. biała carrera
|
|
Góra |
|
Aro
|
Napisane: 16.07.2009, 13:22 |
|
Dołączył: 9.07.2009 Posty: 70
|
Czyli jak załoze je na odwrót to bedą tylko wibracje czy moze się coś rozleciec, pęknąc, bo znaki sa własnie do ustawienia tego zeby ich nie obrucic o 180*? A jak załoze jeden dobrze a drugi zle to skutek bedzie taki sam, duze wibracje?
Bo troche sie juz o tym dowiedziałem ale po załozeniu zawsze jest jakis strach przy zapalaniu
|
|
Góra |
|
Tomas
|
Napisane: 16.07.2009, 21:12 |
|
Dołączył: 11.05.2009 Posty: 86 Lokalizacja: Piaseczno
Nr klubowicza: 321
|
_________________
Tomek 944 82r. czerwona targa 996 99r. biała carrera
|
|
Góra |
|
pimi
|
Napisane: 16.07.2009, 23:09 |
|
Dołączył: 11.05.2009 Posty: 688
|
w manualu naprawdę wszystko jest napisane, jeśli nie poradzisz sobie, to mogę przesłać Ci rysunki z krótką instrukcją
a wiesz chociaż, jaki masz typ silnika?
|
|
Góra |
|
Aro
|
Napisane: 17.07.2009, 13:39 |
|
Dołączył: 9.07.2009 Posty: 70
|
nie wiem jaki typ bo nigdy nie miałem do czynienia z porsche a nigdzie tego nie wyczytałem. Ale jakbys mógł mi przesłac to to byłbym wdzięczny bo tego z manuala nie moge otworzyc nie wiem czemu albo nie tam szukam ale to jest mały problem
Mój mail arek2001@vp.pl
|
|
Góra |
|
Aro
|
Napisane: 31.07.2009, 16:47 |
|
Dołączył: 9.07.2009 Posty: 70
|
Cześc, niedawno zakładałem wspomaganie do mojego 944 bo nie miałem w nim wogule, pytanie brzmi, czy kolumna kierownicy (drazek od przekładni ten z dwoma krzyzakami) rozni sie długością w wersji bez wspomagania i z nią?
|
|
Góra |
|
TKacki
|
Napisane: 31.07.2009, 23:23 |
|
Dołączył: 5.03.2007 Posty: 1151
|
|
Góra |
|
Aro
|
Napisane: 1.08.2009, 10:15 |
|
Dołączył: 9.07.2009 Posty: 70
|
dzieki za info, bo mam załozone na tym starym i troche łapie kierownice, zle sie prowadzi, juz zamówiłem inny takze teraz powinno sie fajnie krecic
|
|
Góra |
|
Aro
|
Napisane: 2.08.2009, 14:45 |
|
Dołączył: 9.07.2009 Posty: 70
|
a nie wiesz moze jaka maja one długosc, bo mozna je łatwo skrócic samemu wiec nie bede kupował innego tylko go skróce ino jeszcze nie wiem jaka maja długosc
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 16 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|