Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: PCCB na torze
PostNapisane: 19.01.2019, 13:04 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
Panowie i Panie :) Fajne auto rzuciło mi się w oczy ale niestety z ceramicznymi hamulcami. Ponieważ trochę chciałbym po torach pośmigać chciałbym upewnić się czy to oznacza skarbonkę. Jak szybko kończą się tarcze ceramiczne przy torowej jeździe? Zakładamy, że kierowca coś tam potrafi ale to poziom amatorski :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.01.2019, 13:12 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Na pewno w hamowaniu jest wielka róźnica na korzyść. Natomiast wystarczy kamyk z pułapki żwirowej, by narobić kłopotów. Ludzie robią downgrade na stal, by ograniczyć koszty zabaw na torze. Wg mnie to dobre wyjście




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.01.2019, 13:21 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
Różnica w sensie krótsza droga hamowania? Myślałem, że to przyczepność opony jest ograniczeniem...

Co do downgrade - rozumiem, że to wyklucza approved?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.01.2019, 13:36 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Krótsza droga w niewielkim stopniu. Odporność na fading raczej. Oczywiście PA odpada




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.01.2019, 16:15 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Odporność na przegrzewanie się układu hamulcowego jest kosmiczna.
Szczególnie jak jeździsz autami testowymi i nikt nie dba o schłodzenie
hamulców. PCCB do tego stopnia jest wytrzymałe na temperatury, że
tłoki hamulcowe w zaciskach kruszą się od długotrwałego przegrzewania.
Tego problemu nie ma w stali, bo przy tych temperach nie ma już hamulca.

Piszę z doświadczenia w autach z lat 997 mniej więcej. Możliwe, że
w nowych konstrukcjach zacisku Porsche i Brembo już naprawili ten
problem.

To tak na temat, ale ja bym chyba też wrócił do stali. Wszystko zależy
jak dużo chcesz jeździć po torze. W zasadzie masz ciekawe auto na tor,
a Porsche jest świetne na drogę i wtedy ceramika to świetna opcja :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.01.2019, 17:20 

Dołączył: 23.02.2008
Posty: 865
Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
Bierz z ceramika,chłopaki jeżdżą i dają rade,sam czasem jeżdzę po torze i nie narzekam,
Oczywiscie stal z górnej pòłki jest najlepsza opcja,ale...;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.01.2019, 17:46 

Dołączył: 9.04.2017
Posty: 37
https://www.rebrake.de/?lang=en

https://www.rebrake.de/preise/?lang=en


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum