Przy uszkodzonej uszczelce również prawdopodobnie będą problemy z układem chłodzenia - wywalanie plynu, spaliny w układzie chłodzenia (które można zweryfikować testerem).
Również może być to glupi zbieg okoliczności i np. wyciek plynu z przewodow na wydechy jak u Bukola (parujący plyn smierdzi) i nierowna praca silnika spowodowana przez np. cewki czy swiece.
Płyn chłodniczy rozumiem ze ubywa?
Na 100% smierdzi specyficznie z wydechu "orzechami" ?
Proponuje wejść pod auto i upewnić sie ze nie ma sladow wycieku, sprawdzić układ chłodzenia na obecność CO2, podlączyc pod komputer i sprawdzić czy i na które cylindry nie pali, wykrecic swiece i sprawdzić czy nie sa mokre od plynu przy okazji sprawdzając cewki.
To powinno nieco rozjasnic rozmiar usterki i zakres koniecznych prac.
Na koniec dodam, ze odpalanie auta z uszkodzoną uszczelką grozi bardzo poważnym uszkodzeniem silnika - plyn który dostaje się do cylindrów się nie spręża i w odpowiedniej ilości powoduje skrzywienie korbowodu i silnik do remontu.