Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 5.08.2015, 1:11 

Dołączył: 6.04.2015
Posty: 18
Witam,

Mam pewien problem przy lewarowaniu samochodu.
Zawsze gdy próbuje go podnieść system nivo opuszcza samochód i jest bardzo ciężko zdjąć koło. Nawet w wulkanizacji, podnosząc przemysłowym lewarkiem jest z tym problem. Nie wspomnę już o tym, jak cały samochód podnoszę na podnośniku, a nagle koła się obniżają.

Wiecie może jak zablokować nivo? Od kogoś słyszałem, że w ASO Porsche blokują to jakoś w komputerze, aczkolwiek dziwi mnie to, bo jak będę miał sobie poradzić zwykłym lewarkiem na autostradzie gdy złapię gumę?

Kolega w Tuaregu ma przycisk do blokady, obok przycisku usypiającego czujniki parkowania, ja na tym miejscu mam zaślepkę.

Porsche Cayenne mk1 2004 3.2 benzyna


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.08.2015, 9:44 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5199
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Wystarczy otworzyć drzwi. Tzn. zostawić otwarte, bo czasem jak
już zacznie regulować to nawet otwarcie drzwi nie pomaga i "musi"
skończyć ;)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.08.2015, 10:33 

Dołączył: 9.03.2015
Posty: 32
Włącz stacyjkę, przytrzymaj dźwignię od regulacji zawieszenia przez 10 sekund w pozycji 'do góry'. Powinien pojawić się komunikat o blokadzie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.08.2015, 13:42 

Dołączył: 6.04.2015
Posty: 18
@up, mam rozumieć że włączenie nivo odbywa się w ten sam sposób?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.08.2015, 17:15 

Dołączył: 9.03.2015
Posty: 32
Nie pamiętam czy tak samo się włącza. Na pewno jak ruszysz i przekroczysz jakąś prędkość to ta blokada sama się wyłącza.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.08.2015, 9:01 

Dołączył: 9.06.2015
Posty: 34
Typowe objawy uszkodzonego ukladu podnoszenia , opuszczania !! Dlatego polecam zwykle zawieszenie !! Pozdr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.08.2015, 18:00 

Dołączył: 15.07.2014
Posty: 105
Przed każdym lewarowaniem należy wyłączyć pneumatykę. Ja przełączam w najwyższe ustawienie (special terrain level) a następnie przytrzymuję przełącznik do góry kilka sekund i wyświetla się komunikat bodajże suspension off czy coś takiego. Po robocie normalnie ruszasz i po kilkudziesięciu metrach zawieszenie się włącza samo (komunikat suspension on) i ustawiasz sobie normal level czy jaki tam chcesz.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum