Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 10.04.2014, 10:31 

Dołączył: 8.04.2014
Posty: 40
Witam
rozglądam się za Porsche Cayenne i chciałbym spytać jak rozpoznać pneumatykę tzn chciałbym potwierdzić czy dobrze myślę. Jeśli w samochodzie znajdują się przyciski "komfort, normal, sport" to znaczy że jest pneumatyka a jeżeli ich nie ma to jest normalny zawias? I czy lepiej szukać z pneumatyką czy bez?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.04.2014, 11:20 

Dołączył: 2.01.2014
Posty: 149
Dokładnie i po lewej powinna być taka dźwigienka od reduktora a po prawej od regulacji wysokości.

Z opinii można wnioskować że pneumatyka jest dopracowana i raczej nie ulega awariom, lecz ja wolałem dmuchać na zimne i kupiłem auto ze zwykłym zawieszeniem.

Komfort jazdy dużo lepszy na pneumatyce.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.04.2014, 11:51 

Dołączył: 8.04.2014
Posty: 40
Dzięki kolego
właśnie przeglądam forum i nie znalazłem za dużo informacji o pneumatyce oprócz tego że jest kosztowna w razie naprawy ale znowu komfort jazdy powoduje szeroki uśmiech na twarzy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.04.2014, 13:16 

Dołączył: 29.05.2013
Posty: 36
Jeżeli jest wajcha z prawej strony to jest pneumatyka i jest bosko....
Regulowaną wysokość zawieszenia docenisz jeżeli lubisz czasem zjechać z asfaltu w teren albo jeździć po górach w zimowych warunkach.
Jeżeli chodzi o ustawienie trybu tłumienia to przy jeździe na normalnym asfalcie nie czuję istotnej różnicy pomiędzy nimi, więc wybieram tryb "comfort" :). Prawdopodobnie przy niższym profilu opon (ja mam bazowy "65") różnice w trybie tłumienia są bardziej zauważalne.
Przy pneumatyce jest jeszcze tzw. automatyczne poziomowanie co się przejawia tym, że bez względu na wielkość załadowania auta podłoga jest na stałym poziomie.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.04.2014, 17:59 

Dołączył: 8.04.2014
Posty: 40
wielkie dzięki chłopaki

pozdrawiam :D ahoj 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.04.2014, 21:28 

Dołączył: 27.09.2012
Posty: 6
sojs napisał(a):
Dokładnie i po lewej powinna być taka dźwigienka od reduktora a po prawej od regulacji wysokości.

Z opinii można wnioskować że pneumatyka jest dopracowana i raczej nie ulega awariom, lecz ja wolałem dmuchać na zimne i kupiłem auto ze zwykłym zawieszeniem.

Komfort jazdy dużo lepszy na pneumatyce.


Kolego, proszę nie opowiadaj bzdur, nie ma jak pneumatyczne zawieszenie, tego komfortu nie da się osiągnąć na zwykłym zwieszeniu..
Ja osobiście używam sport tylko na krętych górskich drogach bo poza nimi to trochę za twarde auto się robi, na comfort w ogóle nie jeżdżę bo mam za ciężką nogę i autko za bardzo się przechyla:))


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.04.2014, 7:07 

Dołączył: 2.01.2014
Posty: 149
Przeciez napisalem ze komfort duzo lepszy na pneumatyce i ze jest duzo lepsze... wiec nie wiem w czym rzecz :) napisalem ze wolalem dmuchac na zimne z ew naprawa i nie ponosic kosztow... prosze na przyszlosc dokladnie czytaj forum


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum