Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 12.02.2021, 20:25 

Dołączył: 12.02.2021
Posty: 10
Dzień dobry Państwu

Pytania do Właścicieli panamer

Z góry przepraszam za głupie pytania, Nigdy nie posiadałem auta ze stajni Porsche - a mam zagwozdkę

Byłbym zainteresowany zakupem panamery turbo lub turbo S
rocznikowo 2012-2013, kwota 170k+

1- Limit km gdzie trzeba uważać?
2- Rocznikowo 2012 czy polift? Awaryjność
3- Czy gwarancja to must have? - Czy naprawdę ASO w Porsche na gwarancji wszystko naprawia - czy będą problemy?
4- Najważniejsza rzecz na która trzeba zwrócić uwagę przy wyborze tego auta?
5- Czy warto dorzucić do turbo S? czy te 50km robi różnicę? Porównując koszty

Dziękuje serdecznie

Robert


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.02.2021, 23:30 
Avatar użytkownika

Dołączył: 28.05.2020
Posty: 560
Lokalizacja: Bydgoszcz / Poznan
Nr klubowicza: 711
Cześć,

PA to absolutny must have przy 970.1, zwłaszcza turbo.

Przebieg ? Posiadacze panamer pozbywają się ich przy 200k km gdyż jest to istotne dla przedłużenia PA, także jak znajdziesz oferty przy tym przebiegu to ktoś taktycznie się jej pozbywa.

Osobiście mam polifta 4S 2015,głupotki pierdziela się w nim aż miło - w ciągu 1 roku na PA miałem robione :

1) mechanizm lusterka,
2) kamera z wiązka tył - zaczęła gnić :D
3) czujnik temperatury kabiny,
4) poszarpywanie skrzyni PDK na zimnym - niewyjaśniony ubytek 2L płynu bez śladów podciekania 0.o to jeszcze badamy...
5) czujnik parkowania przód.

A mam tylko 65 tys przebiegu :D

No cóż, ten związek jest kosztowny :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk




_________________

981 GT4 Pikachu
971 3.0t
718 2.0 "Spajder"

było: 970 4S; 958T, 958S, 987S, 997 4S.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.02.2021, 10:38 

Dołączył: 17.02.2019
Posty: 79
Loras napisał(a):
Cześć,

PA to absolutny must have przy 970.1, zwłaszcza turbo.

Przebieg ? Posiadacze panamer pozbywają się ich przy 200k km gdyż jest to istotne dla przedłużenia PA, także jak znajdziesz oferty przy tym przebiegu to ktoś taktycznie się jej pozbywa.

Osobiście mam polifta 4S 2015,głupotki pierdziela się w nim aż miło - w ciągu 1 roku na PA miałem robione :

1) mechanizm lusterka,
2) kamera z wiązka tył - zaczęła gnić :D
3) czujnik temperatury kabiny,
4) poszarpywanie skrzyni PDK na zimnym - niewyjaśniony ubytek 2L płynu bez śladów podciekania 0.o to jeszcze badamy...
5) czujnik parkowania przód.

A mam tylko 65 tys przebiegu :D

No cóż, ten związek jest kosztowny :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Mialem to samo z ubytkiem oleju w PDK. Czy udalo sie cos ustalic? Czy olej byl wymieniany?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.02.2021, 10:43 
Avatar użytkownika

Dołączył: 28.05.2020
Posty: 560
Lokalizacja: Bydgoszcz / Poznan
Nr klubowicza: 711
alwaro napisał(a):
Loras napisał(a):
Cześć,

PA to absolutny must have przy 970.1, zwłaszcza turbo.

Przebieg ? Posiadacze panamer pozbywają się ich przy 200k km gdyż jest to istotne dla przedłużenia PA, także jak znajdziesz oferty przy tym przebiegu to ktoś taktycznie się jej pozbywa.

Osobiście mam polifta 4S 2015,głupotki pierdziela się w nim aż miło - w ciągu 1 roku na PA miałem robione :

1) mechanizm lusterka,
2) kamera z wiązka tył - zaczęła gnić :D
3) czujnik temperatury kabiny,
4) poszarpywanie skrzyni PDK na zimnym - niewyjaśniony ubytek 2L płynu bez śladów podciekania 0.o to jeszcze badamy...
5) czujnik parkowania przód.

A mam tylko 65 tys przebiegu :D

No cóż, ten związek jest kosztowny :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Mialem to samo z ubytkiem oleju w PDK. Czy udalo sie cos ustalic? Czy olej byl wymieniany?


Niestety nie, tylko domysły, jednak skrzynia nadal poszarpuje czasem przy zmianie z 2>3 oraz z 4>3, mimo wykonania ponownej kalibracji wciąż nie czuje jakiejś poprawy... skrzynia sama w sobie wydaje sie byc "niedelikatna" i czuje przelozenie napędu...

Podejrzenie braku płynu padło na fakt, że aby sprawdzic poziom plynu ATF w tych skrzyniach jest tylko mozliwosc otwarcia zaworka rewizyjnego. Stwierdzenie czy jest odpowiedni poziom oleju odbywa sie na drodze kontroli czy po otwarciu w/w zaworka plyn wylewa sie, nie ma zadnego okienka / bagnetu / czujnika ele. poziomu ATF, tylko to.

Stad teoria, ze moze ktos nieumyslnie sprawdzal poziom oleju i za duzo spuścił........ no nie kupuje.




_________________

981 GT4 Pikachu
971 3.0t
718 2.0 "Spajder"

było: 970 4S; 958T, 958S, 987S, 997 4S.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.02.2021, 13:40 

Dołączył: 12.02.2021
Posty: 10
dzięki Loras,

Alwaro kurczę myślałem ze skrzynie w takim Aucie (Porsche) to będzie coś niezniszczalnego ... jak się ogląda to same L.C. przyspieszenia technologia plynnosc itd. a tu widzę klops.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.02.2021, 18:41 

Dołączył: 12.02.2021
Posty: 10
temat do zamknięcia - zostaje przy AMG!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum