Witam wszystkich !:)
Przeszukałem forum ale nie znalazłem nic pasującego do mojego tematu. Sprawa wygląda następująco: pewnego ranka jak zwykle wybrałem się do pracy autem. Samochód w czasie tej przejażdżki nie wykazywał żadnych problemów, odpalił normalnie, nie zauważyłem spadku mocy. Po kilku godzinach postoju znowu wsiadłem do auta i zaczęły się problemy...pierwsza oznaka było to, że rozrusznik bardzo długo kręcił zanim auto odpaliło, a następnie silnik dziwnie pracował. Zapakowałem więc auto na lawetę żeby nie pogorszyć sytuacji i zawiozłem do mechanika. Diagnoza: padła pompa paliwa, a w zasadzie dwie pompy (podobno przy podłączeniu do komputera nie widać, która pompa jest do wymiany więc należy wymienić odrazu dwie)
Pytanie jest następujące: Serwis zaproponował mi wymianę pomp na oryginały (koszt około 1900zł za jedną plus robocizna) ale przeszukując internet znalazłem same wkłady do pomp paliwa (poniżej przykładowy link do aukcji:
https://allegro.pl/pompa-paliwa-porsche ... 81242.html ) Czy ktoś korzystał kiedyś z takiego rozwiązania? Czy macie może jakieś inne pomysły na ścięcie kosztów przy wymianie pomp? Jeżeli nie można użyć samych wkładów to czy możecie polecić jakieś sensowne zamienniki?
Będę bardzo wdzięczny jeżeli podzielicie się swoją opinią żeby doprowadzić moje auto do ładu
Dzięki !!