|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
BAWARIA M 5
|
Napisane: 13.08.2017, 13:22 |
|
Dołączył: 23.04.2017 Posty: 683
|
Od dłuższego czasu myślę o zakupie prawdziwej 911 i z tąd moje pytanie co szukać? Po przemyśleniach wchodzą w grę tylko 930 lub 993 lub 964 Proszę o pomoc najlepiej znawców tematu i maniaków którzy mieli w/w model lub mają konkretną wiedzę.Auto potrzeb przedewszystkim na tor do zabawy i dla adrenaliny,więc musi mieć moc Z góry dziękuję za wszystkie opinie.
|
|
Góra |
|
Jarecki
|
Napisane: 13.08.2017, 13:33 |
|
Dołączył: 29.12.2013 Posty: 863 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
|
993 Turbo bedzie miało dużo... ale po ostatnich startach w 993 RWB manual na torze (seria, bez żadnych przeróbek, koła 265 przód i 335 tył) stwierdzam, że 285 koni (varioram) daje mega dobrze radę. Zawieszeniowo 993 to przepaść do 964, nie mówiąc o 930 - więc jeżeli chcesz się pobawić i mieć fajne auto to pomyśl o 993 w manualu. Chyba, że jest budżet no to 993 Turbo
_________________
*Porsche 911
|
|
Góra |
|
BAWARIA M 5
|
Napisane: 13.08.2017, 13:43 |
|
Dołączył: 23.04.2017 Posty: 683
|
Tak naprawdę zastanawiam się mocno nad turbo chcę kupić auto które zostanie ze mną na długo a budżet taki ile dla mnie będzie warte auto.Nie szukam ulepa tylko porządnego egzemplarza.A przy okazji cabrio wyszło mega. Gratulacje.
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 13.08.2017, 15:19 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
Definitywnie 993 Turbo, choc w gablocie przy 911 Garage stoi 993 4S ze spoilerem od 2S, to fajne auto, ma zawieszenie zblizone do tego z Turbo i jezeli mnie pamiec nie myli hamulce z Turbo, a takze szerokie biodra.
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 13.08.2017, 20:32 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
930 da najwięcej satysfakcji i mocnych wrażeń. To naprawdę trudne auto! 964 to przyzwoita limuzyna. 993 to absolutnie współczesne walory jezdne. Spróbuj 930 i przesiądz się na 993. Inaczej nie doświadczysz tych emocji bo są nieporównywalne.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 14.08.2017, 10:46 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
pdmobil napisał(a): 930 da najwięcej satysfakcji i mocnych wrażeń. To naprawdę trudne auto! 964 to przyzwoita limuzyna. 993 to absolutnie współczesne walory jezdne. Spróbuj 930 i przesiądz się na 993. Inaczej nie doświadczysz tych emocji bo są nieporównywalne. +1 Musisz się przejechać nie ma innej możliwości
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
sonda
|
Napisane: 16.08.2017, 1:33 |
|
Dołączył: 16.12.2010 Posty: 865 Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
|
To może ja o 930, ponieważ jako nieliczny w tym kraju upalalem moja 930 na torach i różnych zawodach sportowych. Jest to najtrudniejszy w prowadzeni model 911 musisz się wykazać dużą cierpliwością w nauce jazdy tym autem, ale jak po 2-3 latach opanujesz tego skurwiela żadne 911 nie będzie miało tajemnic. Nauczysz się techniki dociążania przodu bo inaczej skręcasz kierownica a auto pojedzie prosto. Kontroli turbo dziury która będzie czyhała żeby cię obrócić w najmniej oczekiwanym momęcie. Ale jak zaprzyjaźniać się z tym autem to satysfakcja i radość z jazdy gwarantowana Polecam naukę szybkiej jazdy tym autem każdemu kto myśli ze umie jeździć 911
_________________
997.2 GT3 RS TP:1,41,5 944 S2 CUP JPS TP:1,44,7 Puchar PCP 2015
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 16.08.2017, 7:49 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
sonda napisał(a): To może ja o 930, ponieważ jako nieliczny w tym kraju upalalem moja 930 na torach i różnych zawodach sportowych. Jest to najtrudniejszy w prowadzeni model 911 musisz się wykazać dużą cierpliwością w nauce jazdy tym autem, ale jak po 2-3 latach opanujesz tego skurwiela żadne 911 nie będzie miało tajemnic. Nauczysz się techniki dociążania przodu bo inaczej skręcasz kierownica a auto pojedzie prosto. Kontroli turbo dziury która będzie czyhała żeby cię obrócić w najmniej oczekiwanym momęcie. Ale jak zaprzyjaźniać się z tym autem to satysfakcja i radość z jazdy gwarantowana Polecam naukę szybkiej jazdy tym autem każdemu kto myśli ze umie jeździć 911 Ja niektórych 930 to się normalnie boję
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 16.08.2017, 21:58 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
sonda napisał(a): To może ja o 930, ponieważ jako nieliczny w tym kraju upalalem moja 930 na torach i różnych zawodach sportowych. Jest to najtrudniejszy w prowadzeni model 911 musisz się wykazać dużą cierpliwością w nauce jazdy tym autem, ale jak po 2-3 latach opanujesz tego skurwiela żadne 911 nie będzie miało tajemnic. Nauczysz się techniki dociążania przodu bo inaczej skręcasz kierownica a auto pojedzie prosto. Kontroli turbo dziury która będzie czyhała żeby cię obrócić w najmniej oczekiwanym momęcie. Ale jak zaprzyjaźniać się z tym autem to satysfakcja i radość z jazdy gwarantowana Polecam naukę szybkiej jazdy tym autem każdemu kto myśli ze umie jeździć 911 Dlatego podziwiam takich jak Roehrl,Elford,Waldegard, Zasada, a z przymróżeniem oka czytam o rekordach klubowych mistrzów prześcigających się w najnowszych modelach na sportowych oponach, którymi nie da się zrobić "altonena" ! Sonda + 1 + 1 ☺
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|