Autor |
Wiadomość |
winterfriend1976
|
Napisane: 20.11.2017, 22:39 |
|
Dołączył: 20.11.2017 Posty: 10
|
Witam serdecznie. Jestem w trakcie nabywania mojego pierwszego klasyka.. moja uwage skupiaja dwa wybrane modele. 911 turbo/cabrio z 83 roku lub 911 cabrio z 86 roku. ...wady ,zalety etc.. na co zwrocic uwage w tych dwoch modelach. licze na wasza wiedze i konstruktywna dyskusje..
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 21.11.2017, 10:23 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2285 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
930 w wersji cabrio nie produkowano w 83 r A czy cabrio czy coupe to już Twoja decyzja -zależy jak auto będzie eksploatowane. Z najważniejszych rzeczy to sprawdź bezwypadkowość,motor i skrzynię -naprawy są bardzo kosztowne . Gdybyś szukał późniejszego modelu-964 to kolega z forum ma do sprzedania /możliwa nawet jakaś gwarancja / Warto przejechać się G i 964 przed podjęciem decyzji zakupu
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
roco
|
Napisane: 21.11.2017, 22:54 |
|
Dołączył: 10.08.2016 Posty: 345
Nr klubowicza: 588
|
Cześć, wszystko zależy od twojego budżetu (turbo czyli 930 to dwukrotnie wyższa cena zakupu niż 911 86r w wersji cabrio) ale proponuję przejażdżkę G modelem i późniejszym 964, sam zobaczysz jaka jest różnica w prowadzeniu auta pomiędzy tymi modelami (wg mnie na korzyść tego drugiego) i wówczas dokonać wyboru. Szukaj egzemplarza bezwypadkowego i z pewną historia serwisową a w przyszłości nie będzie problemu z ewentualną odsprzedażą.
|
|
Góra |
|
mata70
|
Napisane: 22.11.2017, 1:15 |
|
Dołączył: 7.10.2016 Posty: 781 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
|
Jeżeli szukasz prawdziwego klasyka to zdecydowanie G-model - wtedy poczujesz co to prowadzenie auta. 964 to taka mieszanka między klasykiem a nowym - czyli jak dla mnie ani to ani tamto. No i 930 tak jak pisze roco double budget - ale jak bym miał to zdecydowanie wchodził bym w 930.
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 23.11.2017, 22:16 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3737 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
mata70 napisał(a): 964 to taka mieszanka między klasykiem a nowym - czyli jak dla mnie ani to ani tamto. No to teraz odpłynąłeś 964 to nadal , albo jeszcze klasyk, G to toporny traktor dobrze, że wstawili tam silnik, bo by inaczej trudno odróżnić od bryczki (podobna technologia, bez wspomagania wszystkiego )no chyba, że jest się masochistą
_________________
|
|
Góra |
|
Pitter
|
Napisane: 24.11.2017, 10:29 |
|
Dołączył: 16.07.2015 Posty: 5
|
Daro. napisał(a): mata70 napisał(a): 964 to taka mieszanka między klasykiem a nowym - czyli jak dla mnie ani to ani tamto. No to teraz odpłynąłeś 964 to nadal , albo jeszcze klasyk, G to toporny traktor dobrze, że wstawili tam silnik, bo by inaczej trudno odróżnić od bryczki (podobna technologia, bez wspomagania wszystkiego )no chyba, że jest się masochistą Masz trochę racji pisząc o G, jednakże jeśli chcesz odlecieć w czasie i poczuć prawdziwego klasyka to polecam G, jeśli chcesz auto do jazdy codziennej to zdecydowanie 964. Prawda jest taka, że G do jazdy codziennej jest trochę bardziej wymagające Uwielbiam jeden i drugi model, jeden i drugi sprawia mi niebywałą frajdę z jazdy i cieszy oko. Odpowiedz sobie na pytanie czego oczekujesz od tych aut.
|
|
Góra |
|
mata70
|
Napisane: 24.11.2017, 20:05 |
|
Dołączył: 7.10.2016 Posty: 781 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
|
Darek jak G to toporny traktor to co o F-ce powiesz ? G- to kwintesencja klasyka no i wspomaganie ma - hamulca , więcej nie potrzeba.
|
|
Góra |
|
winterfriend1976
|
Napisane: 9.12.2017, 12:03 |
|
Dołączył: 20.11.2017 Posty: 10
|
Witam ponownie. sorry za pozna odpowiedz ale bylem zaganiany w ostatnim czasie.. dziekuje wszystkim za opinie w tym watku. okazalo sie jednak ,ze wlasciwie to juz dokonalem wyboru w ostatnich kilku dniach. sprawa rozwija sie w ten sposob ,ze w poniedzialek wysylam rzeczoznawce zeby sprawdzil model ,ktory wlasnie wybralem.samochod jest zarezerwowany do tego momentu.negocjacje trwaja. poprosze o dalsze opinie.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
winterfriend1976
|
Napisane: 9.12.2017, 12:08 |
|
Dołączył: 20.11.2017 Posty: 10
|
wiecej zdjec..
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 9.12.2017, 13:40 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2285 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
Trudno na podstawie tych fotek ocenić autko Wnętrze wygląda jak by mu 1 brakowało na początku Zależy czego oczekujesz ,jeżeli będziesz chciał doprowadzić do igiełki to z tego co widać koszt będzie nie mały a nie wiadomo co w motorze,skrzyni ,podwoziu i pod lakierem.Jak była robiona blacha po "amerykańsku" to porażka Zauważyłem ,że rynek klasyków kieruje się zasadą -JAK NAJTANIEJ Widzę później te "okazje" np. u Kacpra i płakać się chce Okazuje się ,że lepiej przepłacić i kupić autko sprawdzone w które nie potrzeba inwestować No cóż ale Kacper i Radwański też muszą z czegoś żyć
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
winterfriend1976
|
Napisane: 9.12.2017, 14:57 |
|
Dołączył: 20.11.2017 Posty: 10
|
wnetrze mnie kompletnie nie przeraza..wyglada dokladnie tak jak powinno wygladac podazajac za rocznikiem.poza tym moj bliski kolega jest fachowcem w tym temacie i pomoze mi je odnowic z uzyciem wlasciwych materialow jesli uznam ,ze jest taka potrzeba. chec zakupu opieram glownie na historii i serwisie auta. ostatni wlasciciel posiada go od 20 lat .wlasciwie jest jego trzecim wlascicielem. auto ma oryginalny ,udokumentowany przebieg,ponoc bezwypadkowe..zdjecia podwozia wygladaja calkiem dobrze.lakier wymaga oczywiscie poprawek.z drugiej strony bardzo dobrze ,ze to oryginal i nie byl do tej pory polerowany 20 razy.. reszte zostawiam rzeczoznawcy..
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 9.12.2017, 21:32 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2285 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
No to jak wszystko wiesz to o co pytasz ??????????? Masz przepiękne autko i ciesz się nim
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 10.12.2017, 0:58 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5044 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Dla mnie super Bierz je i powoli doprowadzaj do pełnej sprawności i blasku !!!
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 10.12.2017, 1:46 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
chris napisał(a): No to jak wszystko wiesz to o co pytasz ??????????? Masz przepiękne autko i ciesz się nim + 1, no i dopracowywuj po swojemu, ale przede wszystkim rejestruj na żółte blachy i nie zmieniaj na "europę" zachowując oryginał.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
winterfriend1976
|
Napisane: 10.12.2017, 11:59 |
|
Dołączył: 20.11.2017 Posty: 10
|
Dokładnie zrobię tak jak mówisz. Zachowam oryginał. Właściciel dorzuca w cenie jeszcze kilka gratow, włącznie z oryginalną kierownica, która zamierzam wymienić. Samochód rejestruje w Norwegii, ponieważ tutaj mieszkam na stałe.
|
|
Góra |
|
winterfriend1976
|
Napisane: 14.12.2017, 13:24 |
|
Dołączył: 20.11.2017 Posty: 10
|
Witam serdecznie. wlasnie otrzymalem raport z USA o przeprowadzonym badaniu auta wczoraj wieczorem. wrzucam go ponizej i poprosze was o komentarze apropo tego modelu.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 14.12.2017, 20:36 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2285 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
VIN turoblook ale autko to normalna carrera Z mocą motoru też chyba coś nie tak bo 207KM to raczej nie było
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
mata70
|
Napisane: 14.12.2017, 21:19 |
|
Dołączył: 7.10.2016 Posty: 781 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
|
chris napisał(a): VIN turoblook ale autko to normalna carrera Z mocą motoru też chyba coś nie tak bo 207KM to raczej nie było Ale na pocieszenie oryginalny lakier według inspektora a to szacun
|
|
Góra |
|
winterfriend1976
|
Napisane: 14.12.2017, 21:49 |
|
Dołączył: 20.11.2017 Posty: 10
|
No to jak to w końcu jest? Ja czytałem, że był montowany silnik o mocy 207KM w Porsche 930 cabrio,ze to właściwie ten sam silnik z mocą 231KM z małymi zmianami.samochod nie ma rdzy, silnik puszcza dymka tylko przy rozruchu.moze ktoś wie jaka jest przyczyna? Nie ma żadnych wyciekow. Generalnie raport wygląda dobrze. Właśnie go kupiłem..
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 14.12.2017, 21:52 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5198 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
winterfriend1976 napisał(a): Właśnie go kupiłem.. I to zdanie jest najważniejsze Gratulacje! Boksery tak mają czasem, że zadymią przy rozruchu. Olej może nie spływać całkowicie z tulei. Jak przyjedzie to zobaczysz czy na gorącym nic się nie dzieje.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|