piotras_81 napisał(a):
Marko, czytałem ze gdzieś na granicy 68/69 była zmiana materiału bloków silników w 911. Amerykanie podają modelowy rok +1. Interesuje mnie silnik który możnaby ewentualnie łatwo podkręcić. Ten rozumiem jest 2.0 na Webberach.
Ta zmiana byla w koncu 1967.
Zadnego silnika w 911 nie można łatwo "podkręcic".
Za tym idzie caly szereg zmian. Kompresja, wałki, pompy, dysze, dystrybutor, CDS, TS itd..
To nie chip za 300 zł w 1.9 TDI..
W 1969 90% gaznikow to byly Zenith TIN ktorych już sie nie tuninguje jak Weberów.
Jezeli wlasciciel poda nr silnika to moge w manualach Porsche sprawdzic jakie gazniki tyly zamontowane przez fabrykę oryginalnie.
Duza wiekszość wozow ma pozmieniane gazniki gdzyż pochodzi z USA a Amerykanie naprawiają auta poprzez wymiane elementu gdyż roboczogodzina warsztatu jest droga.
Remont gażnikow w USA to kwota kolo 3000$.