Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 27.02.2011, 19:49 

Dołączył: 27.02.2011
Posty: 21


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.02.2011, 21:10 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 207
karl benz napisał(a):
Witam. Stałem się posiadaczem Porsche 930 z 1974 roku.


w 1974 roku nie bylo jeszcze 930 - model ten wprowadzono w roku modelowym 1976. pokaz jakies foto, koniecznie tez foto silnika. wartosc bedzie zalezala od stanu i kompletnosci.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.02.2011, 21:19 

Dołączył: 27.02.2011
Posty: 21
A od jakiej ceny się zaczynają owe modele? auto wygląda jak to
Obrazek
kolor również czerwony


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.02.2011, 21:30 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
porsche.com podaje że 911 w wersji Turbo było produkowane od 1974 roku.
2993 ccm i 260 koni. Nie jestem ekspertem oczywiście. Co do auta, kupiłeś
anglika i teraz nie wiesz co z nim zrobić? Widać że kupowałeś sercem ;)
Jedyną dobrą drogą dla tego auta jest restauracja w wersji angielskiej.
Nie odważyłbym się taki piękny (930) egzemplarz przeznaczyć na przełożenie
kierownicy. Koszta przywrócenia go do stanu używalności - trudno powiedzieć,
ale do stanu "oryginalnego" będą pewnie spore. Powodzenia :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.02.2011, 22:15 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 207
karl benz napisał(a):
auto wygląda jak to


to co pokazales to nie jest turbo, model 930 ma mocno poszerzone nadwozie dzieki czemu nie sposob pomylic z wolnossakiem (chyba, ze turbo-look :) )

zdjecie pierwsze lepsze z netu:
http://vndogo.info/porsche/images/cars137.jpg


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.02.2011, 22:21 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 207
Qbak napisał(a):
porsche.com podaje że 911 w wersji Turbo było produkowane od 1974 roku.
2993 ccm i 260 koni.


faktycznie Porsche pokazalo swiatu turbo jesienia 1974 roku, do sprzedazy trafilo jednak dopiero w 1975.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.02.2011, 22:26 

Dołączył: 27.02.2011
Posty: 21
a jak cenowo to wygląda?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.02.2011, 22:37 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 207
karl benz napisał(a):
a jak cenowo to wygląda?


http://motors.shop.ebay.com/eBay-Motors ... 282&_rdc=1

moze da to jakis obraz. dolna granica raczej trudna do okreslenia bo to zawsze bedzie kwestia stanu i kompletnosci.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.02.2011, 22:42 

Dołączył: 27.02.2011
Posty: 21
Jakby nie patrzeć to Turbo :) Jeżeli moja wersja okazała by się ze to nie Turbo to ile mógłbym wyciągnąć za nią?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.02.2011, 23:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
Wszystko zależy od stanu technicznego samochodu (mechanicznego, karoserii jak i wnętrza) i stopnia oryginalności wszystkich części i elementów - w tych samochodach o cenie decyduja nawet drobne detale, no i oczywiście kierownica z prawej zasadniczo obniża wartość auto, chyba, że zrobisz profesjonalna renowację i sprzedasz na rynku brytyjskim(ale renowacja w ASO Porsche to dużo więcej niż to auto jest warte)




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.02.2011, 23:16 

Dołączył: 27.02.2011
Posty: 21
Tak jak rozmawialiśmy renowacja auta całego to 60tyś zł.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.02.2011, 23:22 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
karl benz napisał(a):
Tak jak rozmawialiśmy renowacja auta całego to 60tyś zł.


911 turbo? Nie sadze bys sie w tej kwocie zmiescil...
Po prostu wystaw na allegro a nie kombinujesz ile bym mogl wyciagnac a ile nie...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.02.2011, 23:23 

Dołączył: 27.02.2011
Posty: 21
tak 60zł, facet zna się na rzeczy mnóstwo aut spod jego ręki wyjeżdża :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.02.2011, 23:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
Profesjonalnej renowacji za takie pieniadze na pewno nie uda się zrobić w ASO, lub innym specjalistycznym zakładzie - szczególnie jeśli to ma dotyczyć Turbo ( mam na myśli rozebranie auta i regenerację lub wymianę wszystkich potrzebnych elementów plus oczywiście lakier od podstaw )




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.02.2011, 23:36 

Dołączył: 27.02.2011
Posty: 21
Na temat ASO mam nie fajną opinię także tam samochodu takiego na pewno bym nie robił :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.02.2011, 23:41 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Hmmm, myślałem że tutaj piszą prawdę :?
http://www.porsche.com/international/ac ... 974-911tu/

W ASO generalnie nie robią takich kompleksowych remontów. Oczywiście
jakby się ktoś uparł to może by się udało, szczególnie w DE. Wiesz, mówi
się że to będzie 60k a potem okazuje się że budżet takiego remontu
rośnie.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.02.2011, 23:45 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 207
Qbak napisał(a):
Hmmm, myślałem że tutaj piszą prawdę :?
http://www.porsche.com/international/ac ... 974-911tu/


pisza pisza:). premiera na targach w paryzu w pazdzierniku 1974. w sprzedazy kilka miesiecy pozniej - na wiosne 1975. pomylilem sie piszac o roku modelowym 1976 jako pierwszym - pokrecilo mi sie z debiutem turbo w USA. wlasnie w 1976


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.02.2011, 23:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
Najlepiej zrobić samemu, tylko koszt części i regeneracji na zewnatrz i wtedy jest super tanio.... Tylko trzeba trochę znać te auta, a takich osób w tym kraju nie ma zbyt wiele, jak się takie auto sp... podczas renowacji to już po zawodach, no i po wartości...




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.02.2011, 0:00 
Prezes PCP, Cz. Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2711
Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
kolejny post za cyklu "bicie piany" i żeby sprawdzić ile to jest warte, czy warto to kupić żeby coś zarobić.... żenada!




_________________

były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S,
będzie: 981 GTS? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.02.2011, 0:02 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1196
74 rok to auto bez ocynku... czyli rdza. w profilach zamkniętych...- masakra.
RHD - rejestracja tylko na zabytek.

foty by wiele powiedziały co do wersji i stanu ogólnego.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum