Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 21.11.2010, 22:37 

Dołączył: 21.11.2010
Posty: 6
otóż pierwsze czy jest jakaś różnica miedzy chłodnicą od 924 z silnikiem 2L a 944 silnik 2,5L gdyż ja posiadam w moim 944 właśnie chłodnicę od 2L 924 i chyba trochę za często się włącza wentylator... następne czy jest możliwość kupienia tylnego dyfuzora chodzi mi o zamiennik za max 200zł ? czy takie wgl istnieją... kolejne to już bardziej kwestia techniczna gdyż jadać samochodem we wnętrzu czuć spaliny jak się go trochę mocniej pogazuje czego to może być przyczyna ? ostatnie gdzie mogę znaleźć ten regulator cieple-zimne powietrze bo chyba coś mi się tam złamało albo spaliło i regulator jest cały czas ustawiony na cieple powietrze i to już jest nie do zniesienia... pozdrawiam i liczę na szybkie rozwianie moich wątpliwości :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.11.2010, 23:33 

Dołączył: 4.04.2008
Posty: 67
Co do spalin :)
albo masz dziurawy wydech i ciągnie ci do środka gdzieś w okolicach miejsca gdzie siedzimy :)
Albo jest tak jak u mnie :D lewy zamek od klapy się nie zamykał i podczas jazdy cały czas ciągnęło tamtędy spaliny :)

Dyfuzora chyba w tej cenie nie znajdziesz:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.11.2010, 23:41 

Dołączył: 28.10.2009
Posty: 103
Spróbuję odpowiedzieć Ci na kilka, ale nie na wszystkie.

1) Chłodnica chyba jest większa w 2,5. Ale w moim 944 2.7 jest oryginalna i też dość często włącza się wentylator, chociaż silnik się nie przegrzewa. Może to być sprawa termostatu, bo są dwa rodzaje: na 83 i 87st.C. Ale jeśli miałbyś ten na 87st. to temp silnika mogła by ci podchodzić na 100st.

2) Tylny dyfuzor niestety kosztuje, jak znajdziesz za 200zł to weź dla mnie też ;)

3) Spaliny do dość częsta przypadłość tych modeli. Pierwsze to sprawdź, czy masz szczelny wydech. Druga sprawa to uszczelnienie klaposzyby i tylnych lamp. W tym modelu jest takie fajne rozwiązanie do ogrzewania drzwi. Zużyte powietrze kierowane jest przez otwory z tyłu przy klaposzybie, tylne błotniki i od tyłu w drzwi. Takie rozwiązanie powoduje, że nie parują i nie marzną szyby boczne. Niestety to też powoduje, że jak masz nieszczelności jw. to może zaciągać spaliny z tyłu do kabiny.

4) Regulator temperatury ogrzewania wnętrza sterowany jest na podciśnieniach. Główny zawór odcinający dopływ na nagrzewnicę, jest w komorze silnika, na przewodzie do nagrzewnicy (kiepski dostęp), druga możliwość to pęknięte zaczepy od silniczków otwierających i nawiewy w kabinie. Dostęp pod kierownicą, nad pedałem gazu, trzeba zdjąć małą osłonkę.

Odsyłam na stronę www.924.pl. Tam znajdziesz dużo więcej o przedniosilnikowcach, zwłaszcza 924 i 944.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.11.2010, 23:52 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Andrew75 napisał(a):
4) Regulator temperatury ogrzewania wnętrza sterowany jest na podciśnieniach. Główny zawór odcinający dopływ na nagrzewnicę, jest w komorze silnika, na przewodzie do nagrzewnicy (kiepski dostęp)


Te wezyki potrafia spasc jak sie grzebie cos w tamtych okolicach. Proponuje najpierw sprawdzic czy sa zalozone i czy nie sa zalozone odwrotnie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum