|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 11 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
cichyg60
|
Napisane: 24.08.2014, 21:01 |
|
Dołączył: 10.08.2007 Posty: 242
|
|
Góra |
|
G50
|
Napisane: 24.08.2014, 21:42 |
|
Dołączył: 12.05.2013 Posty: 56
|
Jak przymierzasz się do budowy repliki RS to szukaj materiału z lat 72-73.
Nie polecam budowy na bazie z modelu G 3,0 , 3.2. Chyba że chcesz zbudować replike zewnętrzną, ale to za replika RS ??
Powodzenia w sprzedaży 964.
|
|
Góra |
|
cichyg60
|
Napisane: 24.08.2014, 21:48 |
|
Dołączył: 10.08.2007 Posty: 242
|
i tak i tak nie bedzie oryginalnego Vinu Rsa...
dorwac cos z pierwszych 911 w dobrym stanie blacharskim to ciezki temat i chyba juz lepiej zrobic na oryginal
a g modeli jest stosunkowo niezly wybor. w rozsadnych cenach, raczej i tak blotniki przod, klapy, zderzaki byly by z laminatu...
|
|
Góra |
|
G50
|
Napisane: 24.08.2014, 23:46 |
|
Dołączył: 12.05.2013 Posty: 56
|
VIN-nu RS nie będzie ale najbardziej byłaby zbliżona do oryginału. Karoseria z lat początku 70tych różniła się w szczegółach od modelu G.
Ja osobiście jestem zwolennikiem replik 911 i 356 ale zachowanych jak najbliżej oryginałowi. Włożysz trochę pracy i będziesz z zewnątrz cieszył się z RS ale to dalej będzie seryjna 911stka tylko że z laminatami błotników, zderzaków z rs.
Dla przykładu zdjęcie z Essen porządnie zbudowanej repliki na bazie rocznika 73, silnika 2,7 itd... Takie repliki np RS zbudowane na karoserii, silniku,wyposażeniu RS mają ceny i po 100tyś euro. Dlatego są repliki i repliki i dotyczy to modeli 911 i 356.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
cichyg60
|
Napisane: 25.08.2014, 0:13 |
|
Dołączył: 10.08.2007 Posty: 242
|
tak wiem o tym wszystkim oraz to ze karoseria z lat 70tych sa waskie a RS ma podobne tylne blotniki do szerokosci G modelu...
i tak przewiduje troche wieksze przerobki np zmiana drazkow na mc persony z gwintem, wieksze hamulce itd wiec wierna replika i tak by nie bylo
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 25.08.2014, 1:45 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
|
Góra |
|
cichyg60
|
Napisane: 25.08.2014, 10:27 |
|
Dołączył: 10.08.2007 Posty: 242
|
tak znam ten projekt wiem gdzie dostac body RSRa w rozsadnej cenie
jeszcze podoba mi sie 934 ale juz nie tak latwo z takimi laminatami no i wypadalo by uturbic
|
|
Góra |
|
G50
|
Napisane: 25.08.2014, 14:15 |
|
Dołączył: 12.05.2013 Posty: 56
|
Do modelu 934 potrzebne byłoby zawieszenie z 930 aby nie stosować dystansów a zawieszenie takie to spory wydatek. Jak bedziesz potrzebował bazy to będę miał 911 z rocznika modelowego 74 produkcja 11.73 ale z silnikiem 2,7. Wiadomość na PW.
|
|
Góra |
|
cichyg60
|
Napisane: 26.08.2014, 17:01 |
|
Dołączył: 10.08.2007 Posty: 242
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 26.08.2014, 18:47 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
Gratulacje szybkiej transakcji,zostało w kraju?
|
|
Góra |
|
cichyg60
|
Napisane: 26.08.2014, 19:38 |
|
Dołączył: 10.08.2007 Posty: 242
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 11 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|