Autor |
Wiadomość |
Rafał-El
|
Napisane: 28.03.2025, 8:42 |
|
Dołączył: 25.02.2018 Posty: 270
|
Z perspektywy czasu mam wrażenie że czyszczenie zawieszenia nie ma sensu. Po 10000km było usyfione wszystkim z drogi , teraz mam 25000km i nie widać, że było czyszczone. Chyba, że dasz jakiś środek konserwujący i będziesz go zmywał raz na rok i nakładał nowy.
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 28.03.2025, 10:02 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 701
|
No nie wiem - mam 4 letnie Audi R8 z 10kkm przebiegu i jak zajrzę pod spód samochodu, to dalej wygląda jak fabrycznie nowe auto.
Myślę, że po 35 latach należy się 911 porządne spa. Wymieniłem już amortyzatory ze sprężynami, tarcze, klocki, wężyki, koła, teraz wymienimy elementy gumowe w zawieszeniu i dajemy wszystko do wymiany / czyszczenia / ocynku - auto ma być znowu jak nowe.
|
|
Góra |
|
Rafał-El
|
Napisane: 28.03.2025, 17:18 |
|
Dołączył: 25.02.2018 Posty: 270
|
Może jeździsz po czystych drogach. Szkielkowane aluminium brudzi się po dotknięciu brudną ręką
|
|
Góra |
|
seteman
|
Napisane: 28.03.2025, 20:32 |
|
Dołączył: 19.09.2012 Posty: 236
|
Kiedyś w W123 diesel pokrywę zaworów sodowałem. Powierzchnia jest znacznie gładsza i łatwiej doczyścić niż po szkiełkowaniu. Ale też trzeba uważać z dotykaniem łapami
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|