Mały update. Projekt stanął przez:
- brak O-ringów uszczelniających do cylindrów 3.8L (zamówione w styczniu w Porsche, miały być w lutym, przyszły pod koniec maja);
- przepustnicę, która utknęła na 6 tygodni w Cargraphicu; okazało się, że wysyłają je do podwykonawcy na rozwiercenie, ale dopiero gdy zbierze im się zestaw 3 szt. Jeżeli ktoś będzie montował kit z Cargraphica, w którego skład wchodzi rozwiercenie przepustnicy, to lepiej od razu założyć, że nie będzie to od ręki tylko potrwa kilka tygodni - ja czekałem 6 tyg;
- głowice, które zaległy w Dziak Motorsport.
O-ringi już są, przepustnica wróciła, a Dziak podobno w tym tygodniu zorganizował deficytowy beryl na gniazda zaworowe ... więc jest szansa, że po 5 miesiącach ruszymy do przodu.

Miałem nadzieje, że auto będzie gotowe najdalej na Air|Water, ale widzę, że będę musiał pojechać czerwonym 964 C2.