Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 18.03.2018, 15:29 

Dołączył: 14.03.2018
Posty: 8
Witam
Jakie są Wasze opinie na temat 968 Cabrio ? Warto zainteresować się tym modelem ?
Jaka jest realna wartość takiego pojazdu ?
Warto kupić wersje USA, czy są istotne różnice od wersji europejskiej ?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.03.2018, 16:04 
Avatar użytkownika

Dołączył: 7.10.2016
Posty: 781
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
Zdecydowanie warto. Te modele tak jak i 944S2 i turbo cabrio ostro idą w górę za naszą zachodnią granicą, nie wyprodukowano ich zbyt wiele. Jak masz coś ciekawego na oku to kupuj niezależnie czy EU czy US. Sprawdź historię i jak nie było dzwonów, jest zadbane i w "dobrej cenie" to się nie zastanawiaj długo. Temat ile co jest w Polsce warte, to temat rzeka, generalnie warte jest tyle za ile znajdzie się kupiec. W Niemczech stan 2 to około 26k EUR. 44S2 cabrio około 22k EUR a 44 turbo cabrio 36k EUR




_________________

Mateusz

http://www.pba.pl
http://www.balticlodge.pl
http://www.lidiakalita.pl
http://www.rehasport.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.03.2018, 16:05 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
Bardzo fajny samochod ktory juz trzyma cene. Roznice miedzy US a EU sa w zasadzie kosmetyczne a cena to teraz niestety w okolicach 20k euro..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.03.2018, 18:29 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5044
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Cześć

Zdecydowanie polecam, auto genialne jeżeli chodzi o wygląd, wygodę i prowadzenie. Tak jak powiedziano wcześniej model rzadki (5k sztuk coupe i 3k sztuk cabrio), więc na pewno nie stracisz.

Uwagi od właściciela takiego auta:
- szukaj auta igły, części zamienne specyficzne do tego modelu potrafią zaskoczyć ceną,
- jeżeli chcesz auto do „kruzingu” skrzynia nie ma znaczenia, jeżeli chcesz samochodem coś pojeździć to zdecydowanie manual (skrzynia tiptronic jest na maxa żółwiowata...),
- wersje europejskie są bardziej praktyczne niż amerykańskie gdyż są czeroosobowe. W Stanach auto miało homologację tylko na dwie osoby i w miejsce tylnych siedzeń montowane były dodatkowe półki/schowki.

Co do aut w Polsce to są w tej chwili dwie sztuki na sprzedaż na rynku:
- szary u Kimbexa (chyba europejska wersja z Japonii),
- czerwony z jasnym środkiem pojawiający się na Allegro w Warszawie (Ameryka).

Jeżeli chodzi o ceny to za fajny egzemplarz będziesz musiał zapłacić dziś około 100k pln i to jest chyba jedyny minus tego auta :-(

Pozdrawiam serdecznie
Mata




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.03.2018, 21:59 

Dołączył: 14.03.2018
Posty: 8
Dziękuję za opinie. Zakupu dokonam raczej w Niemczech. Jak uda się coś ucelować to na pewno się pochwalę ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.03.2018, 22:37 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5044
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Tu jest zadziwiająco tania oferta i nie daleko bo w Berlinie :-)

https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.h ... medium=ios

Porsche 968 Cabriolet 1.Hd Farbkombi weltweit einmalig
First Registration: 05/1992
Mileage: 99,000 km
Fuel Type: Petrol

Price: €17,999




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.03.2018, 10:50 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2285
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Mata napisał(a):

- wersje europejskie są bardziej praktyczne niż amerykańskie gdyż są czeroosobowe. W Stanach auto miało homologację tylko na dwie osoby i w miejsce tylnych siedzeń montowane były dodatkowe półki/schowki.Mata


A ja bym taką półkę/schowek chętnie nabył :!: :!:




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.03.2018, 20:34 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1306
Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
Mata napisał(a):
Tu jest zadziwiająco tania oferta i nie daleko bo w Berlinie :-)

https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.h ... medium=ios

Porsche 968 Cabriolet 1.Hd Farbkombi weltweit einmalig
First Registration: 05/1992
Mileage: 99,000 km
Fuel Type: Petrol

Price: €17,999
To auto było 2lata temu za 10koła wystawiane z uszkodzonym silnikiem- namawiałem kolegę na zakup ponieważ miał/ma taki silnik na półce, nie zdecydował się a teraz ma do mnie pretensje,że słabo naciskałem :P . Ciekaw,czy wymieniony motor czy naprawiony...przypuszczam,że był rozpięty rozrząd na wałkach bo to jedyny mankament tych silników. Cena bardzo dobra-uszkodzeń blacharskich nie miał przy imporcie z Japonii.




_________________

było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.04.2018, 13:40 

Dołączył: 14.03.2018
Posty: 8
Podpowiedzcie mi jeszcze gdzie odnajdę tabliczkę znamionową w 968 ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.04.2018, 23:40 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5044
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Przy takim pytaniu to pewnie oglądasz egzemlarz amerykański :-)

Bazowy fabryczny numer VIN masz nabity na grodzi silnika przy kielichach. Amerykański numer VIN (różnica trzech znaków) znajdziesz na blaszanej tabliczce przy szybie od strony kierowcy, na naklejce na drzwiach kierowcy od dołu (to jest tabliczka znamionowa), na wklejce w bagażniku jak odchylisz wykładzinę na wysokości lewego tylnego światła i na wklejce w książce serwisowej...




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum