Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
bardzo proszę o pomoc w wyjaśnieniu mi różnic 993 wersja europejska a amerykańska
szukam już dość długo i nawet w Niemczech samochody poniżej 120 tyś to wersje USA
czy występują poza licznikiem w milach inne różnice typu zestrojenie zawieszenia czy ograniczenie mocy lub inne przełożenia skrzyni biegów
Ktokolwiek coś wie proszę o poradę
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
dzięki bo szukałem wyszukiwarka i nic mi nie znalazła a co do tematu to opisuje głównie boxstery i 996 a co z 993 tam nie było tyle elektroniki i czy na usa były ksenony? czy ksenony tez są symetryczne?
pytanie moje jak najbardziej aktualne
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Ha - pytanie o ksenony jest bardzo ciekawe. Wydaje mi się, że na Stany ksenonów w tamtych czasach nie było. Natomiast reflektory są zapewne symetryczne i na żarówki H5. Chyba, że już zostały przełożone.
Jak już pisano - skrzynie manualne na pewno były te same, natomiast zawias mógł być nieco bardziej miękki niż w EU. No i rzeczy typu prędkościomierz, tylne kierunki (mogą być czerwone, nie muszą), tylny zderzak, czarne wstawki w przednim zderzaku, ew. komputer pokładowy (mpg, F i takie tam) oraz radio.
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
byla opcja xenonow
- wyzsze zawieszenie
- komputer z OBDII - 2 sondy lambda na strone
- dluzsze przelozenia skrzyni biegow. Skrzynie z koncowka 20 stany 21
20 21
I 3.818 3.818
II 2.048 2.15
III 1.407 1.56
IV 1.118 1.212
V 0.928 0.972
VI 0.775 0.75
belki zderzakow montowane przez "hydrauliczne" pochlaniacze
powyzsze dotyczy bodajze modeli powyzej 95 roku
te pierwsze mogly miec taka sama skrzynie
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników