|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 20 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
schwarz31
|
Napisane: 22.05.2011, 11:45 |
|
Dołączył: 22.05.2011 Posty: 9
|
Witam Was serdecznie
Mam wielką prośbę o wpisy osób które slyszały coś o wymianach silnika w 997.
, do tej pory jezdzilem infiniti dwa lata fx35, i przez ostatni rok fx50 S, kazdy kto mial japonskie auto pewnie potwierdzi ze sa to samochody zupelnie bezawaryjne tak samo było z infiniti, problem w tym ze od zawsze chciałem miec 911, chciałbym kupic auto w przedziale 2005-2008, jedyne czego się strasznie boję to serwisu , naczytalem sie o wadliwych silnikach o IMS itd. wiekszosc na amerykanskich stronach gdzie faktycznie ludzie potwierdzaja uszkodzenia silnikow i wymiane najczesciej na wlasny koszt, boję się tego bo same koszty robocizny plus silnik to pewnie okolo 20.000$ lub wiecej .
Proszę napiszcie co o tym wiecie , zawsze wyobrazalem sobie Porsche jako bezawaryjną markę ale przed zakupem mam zamięszanie w głowie:)
MOze dodam ze rozwazałem równiez zakup 993 a ostatnio bardzo duzo dobrego naczytalem sie o cayman , z tym ze zupelnym spelnieniem bedzie 997 lub 993
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 22.05.2011, 12:02 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
W tym układzie zdecydowanie kupiłbym 993 w bardzo dobrym stanie.
Będzie zyskiwał, a nie tracił na wartości jak 997 no i na pewno go przeżyje jeśli chodzi o bezawaryjność.
poważnie.
Jeśli chodzi o silniki w 997 znam 2 właścicieli, którzy je wymieniali. Po większych lub mniejszych perturbacjach za wymianę płaciło Porsche, nie właściciel. Ale pewnie zależy to od przebiegu.
993.
Byleby nie cabrio, wygląda strasznie w porównaniu do coupe.
|
|
Góra |
|
schwarz31
|
Napisane: 22.05.2011, 12:43 |
|
Dołączył: 22.05.2011 Posty: 9
|
czyli z awariami w 997 to jednak nie mit
Tak jak pewnie wielu osobom 997 podoba mi sie za bardziej oplywowe ksztalty, ładniejsze wnetrze ale to nie jest warte takich przygód
Dziękuję ci Bardzo za odpowiedz
|
|
Góra |
|
schwarz31
|
Napisane: 22.05.2011, 12:46 |
|
Dołączył: 22.05.2011 Posty: 9
|
powyzsze 993 jest w kolorach które sobie wymarzyłem zarowno w 993lub w 997
|
|
Góra |
|
BeeMiX
|
Napisane: 22.05.2011, 17:02 |
|
Dołączył: 28.05.2009 Posty: 376
|
Też się z tym spotkałem ale trudno mi coś konstruktywnego powiedzieć bo nie wiem jak były eksploatowane. Niektóre egzemplarze ostro eksploatowane mają przebiegi ~60 tyś mil i nic im nie jest, ale wiem że właściciele są świadomi, wymieniają często olej i nigdy nie katują zimnego silnika. Po drugiej stronie są znów auta z przebiegiem nawet ~20 tyś mil a silnik umarł... Szczęście ? Niewłaściwe użytkowanie? Sam nie wiem.
|
|
Góra |
|
Silent
|
Napisane: 22.05.2011, 22:21 |
|
Dołączył: 13.02.2009 Posty: 382
|
Ja miałem dwie 997 i nic się z nimi nic działo ,wiadomo , że olej biorą i trzeba dolewać , ale ja swieci check oil , to amerykanie jadą dalej pozdrawiam
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 23.05.2011, 10:29 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
Moja ma prawie 100 tys km i narazie tylko paliwo leję, ewentualnie po bardzo ostrej jeździe trzeba dolać ciut oleju. Wszystko.
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 23.05.2011, 14:41 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
ja mam 48.000km i oprocz dolewania oleju co jakies 5000km (po 1 litrze) to nic sie takiego w silniku nie dzieje...
skrzynia tiptronic byla raz wymieniana...
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
BeeMiX
|
Napisane: 23.05.2011, 16:24 |
|
Dołączył: 28.05.2009 Posty: 376
|
Turbiny nie maja tego problemu
|
|
Góra |
|
schwarz31
|
Napisane: 28.05.2011, 0:00 |
|
Dołączył: 22.05.2011 Posty: 9
|
Witam Was Serdecznie
Dziękuję Bardzo za odpowiedzi
Powiem tak jesli chodzi o Amerykanów , to 997 jest juz mozna powiedziec najwyzsz półką, te auto naprawdę robi wrażenie, jest niemieckie (wiec w zasadzie najdrozsze na rynku amerykanskim), sluzy im zawsze jako 3,4 auto w domu , raczej jako zabawka, serwisy porsche wygladają jak sale chirurgiczne, a sami wlasciciele naprawde az przesadnie dbają o te auta, wszystkie serwisy przed czasem , tak przynajmniej ja to widzialem ,Dealer Porsche jak brałem 997 na test drive jeszcze zanim dał mi kluczyki powiedzial '' ale pamietasz ze te auto trzeba dobrze rozgrzac, powoli'' wydaje mi sie ze to naprawde nie lezy w bledach uzytkowania.....
jesli chodzi o auta na codzien , faktycznie olej zmieniaja jak sie przypomni i nie dbaja o nie za bardzo
Wydaje mi sie ze to nie kwestia uzytkowania
Czesc która się rozsypuje to Intermediate Shaft (IMS)
jak zobaczycie te zdjecia to bedziecie wiedziec pewnie więcej niż ja o co dokladnie chodzi http://www.lnengineering.com/ims.html
przesle tez link do kilku opini
http://forums.rennlist.com/rennforums/9 ... elp-2.html
|
|
Góra |
|
schwarz31
|
Napisane: 28.05.2011, 0:05 |
|
Dołączył: 22.05.2011 Posty: 9
|
|
Góra |
|
schwarz31
|
Napisane: 28.05.2011, 0:07 |
|
Dołączył: 22.05.2011 Posty: 9
|
Powiedzcie co radzicie ? jak by mi cos takiego stało się w aucie za 45 $ , to bym umarł na zawał, czy sa jakies modele pozbawione tej części ??
993 na którą polowałem sprzedałą się jesli nie znajdę odpowiedniej w najblizszych tygodniach to bede chciał kupić 997 ale z którego roku wybrać zeby nie miec problemu ??
Pozdr
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 28.05.2011, 0:18 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
Pytałem kiedyś o pady silników 997 w serwisie to mi powiedzieli że na początku produkcji zdażało się częściej teraz raczej nie i że wiekszosć tych które padły mialy wysokie obroty na zimno.
|
|
Góra |
|
schwarz31
|
Napisane: 28.05.2011, 2:03 |
|
Dołączył: 22.05.2011 Posty: 9
|
|
Góra |
|
BeeMiX
|
Napisane: 28.05.2011, 4:26 |
|
Dołączył: 28.05.2009 Posty: 376
|
schwarz31 napisał(a): Witam Was Serdecznie Dziękuję Bardzo za odpowiedzi Powiem tak jesli chodzi o Amerykanów , to 997 jest juz mozna powiedziec najwyzsz półką, te auto naprawdę robi wrażenie, jest niemieckie (wiec w zasadzie najdrozsze na rynku amerykanskim), sluzy im zawsze jako 3,4 auto w domu , raczej jako zabawka, serwisy porsche wygladają jak sale chirurgiczne, a sami wlasciciele naprawde az przesadnie dbają o te auta, wszystkie serwisy przed czasem , tak przynajmniej ja to widzialem ,Dealer Porsche jak brałem 997 na test drive jeszcze zanim dał mi kluczyki powiedzial '' ale pamietasz ze te auto trzeba dobrze rozgrzac, powoli'' wydaje mi sie ze to naprawde nie lezy w bledach uzytkowania..... jesli chodzi o auta na codzien , faktycznie olej zmieniaja jak sie przypomni i nie dbaja o nie za bardzo Wydaje mi sie ze to nie kwestia uzytkowania Czesc która się rozsypuje to Intermediate Shaft (IMS) jak zobaczycie te zdjecia to bedziecie wiedziec pewnie więcej niż ja o co dokladnie chodzi http://www.lnengineering.com/ims.htmlprzesle tez link do kilku opini http://forums.rennlist.com/rennforums/9 ... elp-2.htmlTy to widziałeś od strony klienta, ja to widzę od zaplecza bo współpracuje z dużym dealerem Porsche. Także nie mogę się zgodzić z niczym, oprócz faktu że niektórzy właściciele przesadnie o te auta dbają, ale trzeba podkreślić że tylko niektórzy. Problem z IMS jest też często pozwiązany z niewymienianiem oleju. Marion napisał(a): Pytałem kiedyś o pady silników 997 w serwisie to mi powiedzieli że na początku produkcji zdażało się częściej teraz raczej nie i że wiekszosć tych które padły mialy wysokie obroty na zimno.
Dealer powie Ci to co chcesz usłyszeć
|
|
Góra |
|
schwarz31
|
Napisane: 29.05.2011, 13:30 |
|
Dołączył: 22.05.2011 Posty: 9
|
''Także nie mogę się zgodzić z niczym ''
zasadniczo nie jestem zdziwiony , nie zgadzanie się z niczym to taka cecha narodowa ...........
Poza tym w twoim miejscu zamieszkania widnieje nazwa Nowy Jork
a ja mieszkałem/mieszkam w Orange County , i sadze ze te miejsca róznią
sie jak dzień i noc więc może w tym tkwią róznice
Co nie oznacza ze wątpie w twoją wiedzę ''BeeMiX'' i jesli mogę skorzystać
z twojego doswiadczenia , to bardzo proszę napisz co kupić po 2005 roku , na co zwrócic uwagę przy zakupie zeby nie zalować ewentualnie co wymienić po kupnie 911 , po bezawaryjnisci infiniti którymi jezdze od 4 lat
trudno bylo by zaakceptowac powazna naprawe
Pozdr
Pozdr
|
|
Góra |
|
BeeMiX
|
Napisane: 29.05.2011, 18:25 |
|
Dołączył: 28.05.2009 Posty: 376
|
Nie zgadzanie się to tylko doświadczenie jakie mam osobiście z dealerem, nic więcej. W zeszłym tygodniu skończyliśmy naprawiać GT3 które pracownik dealera przytulił do drzewa, jest dużo takich atrakcji i to nie jest odosobnione do tego konkretnego miejsca
Nie wiem czy chcesz auto kupić w USA czy w Europie. Jeśli tutaj to pomyśl nad Porsche Certified Pre-owned, będzie trochę droższę ale nie będziesz musiał się o nic martwić. W innym wypadku dobry warsztat który przeglądnie auto od góry do dołu, no i fajnie jak by auto miało książke serwisową. Tak jak mówiłem, niektórzy mówią że to kwestia szczęścia, bo niektóre silniki padają po 20k mil, a drugie trzymają się bez problemów 100k mil, nikt tak naprawdę nie zna powodów, to wszystko domysły.
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 29.05.2011, 20:06 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
BeeMiX napisał(a): Dealer powie Ci to co chcesz usłyszeć
Nie zawsze. Zależy jaki dealer, komu i w jakiej sytuacji. Pytałem w sytuacji gdy kończyła mi się gwarancja na 911, czy warto przedłużać.
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 29.05.2011, 20:09 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
a przedłużyłeś ?
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 29.05.2011, 20:15 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
Nie przedłużałem uznałem że prawdopodobieństwo padu skrzyni lub silnika jest za małe. Zobaczymy czy podjąłem dobrą decyzję. W cayenne przedłużyłem i już się zwróciła
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 20 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|