O tej porze roku mam tak zawsze a szczególnie gdy wjadę z asfaltu w słońcu w odcinek w cieniu
Po prostu bujam na letnich.
A na poważnie to sprawdż zawieszenie pod kątem zużytych gum na wahaczach wleczonych -tych ala widełek. Ja znowu walczę z przodem bo mój nie prowadzi się jak Porsche a jak taczka. Przód na nierównym asfalcie lubi myszkować i czuję jak lekko ciągnie kierę po koleinach. Byłem na geometrii i na szarpakach - twierdzą że luzów nie ma. Problem nastąpił gdy zmieniłem koła z 17 -opona 205 x 50 na 18 -225 x40 Może to z powodu kół. Zastanawiam się czy szarpaki wyczują luz na drążkach które idą od przekładni- magla do zwrotnic albo krzyżak na kolumnie kierowniczej. Może wiesz czy przekładnia ma regulację luzu ,bo od dołu nie widać śruby.HEJ