|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 14 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Kolumb
|
Napisane: 15.09.2016, 14:32 |
|
Dołączył: 15.09.2016 Posty: 3
|
Witam! Jestem tu nowy, chciałbym zacząć swoją przygodę z Porsche, na chwilę obecną zdecydowany jestem na Boxstera 986 i że ma być w skrzyni manualnej, szukałem wszędzie i nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Proszę więc błagam o pomoc użytkowników,
Najważniejsze - JAKI SILNIK WYBRAĆ ? Miałem okazje przejechać się wersją S 3.2 było świetnie ale ogólnie jest ich bardzo mało w manualnej skrzyni i ciężko z wyborem a ceny też są o wiele wyższe i pytanie czy mimo wszystko szukać tego właśnie silnika czy jednak mniej awaryjne będą 2.5 lub 2.7 ?
SZUKAĆ WERSJI PO LIFCIE ? dużo się zmieniło? warto dopłacić czy lepiej poszukać bardziej zadbanej przed liftem i nie upierać się na ten lift ?
CZY W KAŻDEJ WERSJI JEST DACH ELEKTRYCZNY? W wersjach których siedziałem był elektryczny czy tak we wszystkich było ?
PRZY ZAKUPIE NA CO PRZEDE WSZYSTKIM ZWRACAĆ UWAGĘ ?
Może ktoś coś będzie sprzedawał z klubowiczów ? nie szukam najtańszego auta na allegro szukam przede wszystkim zadbanej i sprawnej sztuki która będzie mi dawać frajdę z jazdy
Mam nadzieje, że pomożecie z góry dzięki i pozdrawiam
|
|
Góra |
|
vip3r
|
Napisane: 15.09.2016, 17:14 |
|
Dołączył: 22.02.2012 Posty: 1040 Lokalizacja: okolice Wwy
Nr klubowicza: 033
|
Cześć, jak budżet nie jest problemem to szukaj S - ceny są o wiele wyższe bo i auto z tym silnikiem jest o wiele lepsze ponad 300Nm dostepne już niżej robi dużą różnicę. lift to jak sie trafi - zmiany sa kosmetyczne - bardziej patrz na stan. najważniejszy stan mam manual ale po przejażdżce S z tiptronikiem - nie skreślałbym go - wolałbym S z tiptronic niż manual bez S. (choć z pewnością może być problem z odsprzedażą z tiptronic bo manual bardziej pożądany) tak wszystkie miały elektryczny dach. ze sprzedażą boxa S jest ten problem ze o ile doskwiera czasem brak tylnych miejsc to jakoś nie bardzo widzę lepszą alternatywę trzymam kciuki za poszukiwania.
_________________
Jacek (911 Carrera 4 Cabriolet, 968 Cabriolet)
|
|
Góra |
|
Kolumb
|
Napisane: 15.09.2016, 18:38 |
|
Dołączył: 15.09.2016 Posty: 3
|
No właśnie najbardziej mnie kusi wersja S ale wymogiem dla mnie podstawowym to właśnie skrzynia manualna a na chwile obecną na allegro w pl wersja S w manualnej skrzyni jest tylko jedna i to za kwotę 50tys zł. nie mówię że nie warto ale fajnie by było mieć wybór
|
|
Góra |
|
vip3r
|
Napisane: 15.09.2016, 18:54 |
|
Dołączył: 22.02.2012 Posty: 1040 Lokalizacja: okolice Wwy
Nr klubowicza: 033
|
jak tylko o wybór chodzi to mogę ci zaproponować moją za 55 - to masz już wybór mnie też szokowała różnica w cenach pomiędzy S i nie-S - ale krótka przejażdżka jednym i drugim od razu wyjaśnia temat. tzn. nie zrozum mnie źle zwykły box to też świetne auto ale jeżeli pytasz który silnik wybrać to nie ma lepszej odpowiedzi niż 3.2 (chciałeś konkretną odpowiedź to ją masz )
_________________
Jacek (911 Carrera 4 Cabriolet, 968 Cabriolet)
|
|
Góra |
|
ad4m
|
Napisane: 15.09.2016, 18:56 |
|
Dołączył: 7.07.2015 Posty: 41
|
Miałem boxa S i bardzo żałuję, że sprzedałem (szukałem bardzo długo, a sprzedał się w 2 dni). Jeśli już po głowie chodzi ci "S", to istnieje duże prawdopodobieństwo, że z wersji bez "S" nie będziesz w pełni zadowolony
|
|
Góra |
|
Kolumb
|
Napisane: 15.09.2016, 21:05 |
|
Dołączył: 15.09.2016 Posty: 3
|
O takie wypowiedzi właśnie mi chodziło, bo często gdzieś tam czytałem ze ktoś szuka wersji 2.5 myślałem że może z tym 3.2 jest coś nie tak, że mocno awaryjny,stąd też moje pytania tutaj. Chce przede wszystkim auto na początek przygody który da frajdę z jazdy (kiedyś myślę, że pójdziemy w mocniejsze jednostki) jak przejechałem się wersją S to uśmiech przez pół dnia nie schodził mi z twarzy ma być to kolejne auto w domu wiec spalanie może być większe. a jak mogę jeszcze zapytać (wiem że wyboru nie ma bo jest tylko ten za 50 tys i Twój za 55 ale jak już może inna sztuka się pojawi) to na co zwracać uwagę podczas zakupu ? co się w nich zazwyczaj psuje ? co ich boli, czego się wystrzegać ? bo domyślam się że są i tacy którzy będą chcieli sprzedać taniej bo wiedzą że nadchodzi coś złego, ten model ma typowe swoje bolączki ? może był już kiedyś ten wątek poruszany ?
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 15.09.2016, 21:32 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1549
|
Ten z Gdańska jest ponoć cały malowany i to dość solidnie. Jest gdzieś opis w dziale "Sprzedam, kupię itd."
|
|
Góra |
|
irekwie
|
Napisane: 15.09.2016, 21:57 |
|
Dołączył: 14.07.2015 Posty: 69
|
Na allegro masz 2 S w manualu, tej ze śląska nie warto
Sam szukałem ponad rok, i było warto 3,2 manual 56tys przebiegu, sprawdziłem ją w Auto Dusza wraz z "kamerą w silniku", zbiera się lepiej niż 2,7. Podaż tych samochodów jest bardzo mała i warto oglądnąć kilka żebyś miał porównanie. Powodzenia Irek
|
|
Góra |
|
tommypear
|
Napisane: 16.09.2016, 13:43 |
|
Dołączył: 18.09.2015 Posty: 395
|
Zapraszam na przelomie roku. Bede sprzedawal 986 2.7 2004 rok w tej chwili 87.000 km przebiegu.
|
|
Góra |
|
rafie
|
Napisane: 16.09.2016, 15:46 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1650 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
Ja swojego kilka lat temu szukałem przez... półtora roku ! Wreszcie znalazłem - wersję S, z polskiego salonu, manual, z pięknym rudym wnętrzem po lifcie ! Co chwilę ktoś mnie pyta czy chcę sprzedać Nie chcę ! Polecam !
_________________
ROADSTER Boxster S 986
|
|
Góra |
|
tommypear
|
Napisane: 16.09.2016, 23:30 |
|
Dołączył: 18.09.2015 Posty: 395
|
Ja swojego kupilem w godzine i nie zaluje
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 17.09.2016, 6:47 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5052 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
rafie napisał(a): Ja swojego kilka lat temu szukałem przez... półtora roku ! Wreszcie znalazłem - wersję S, z polskiego salonu, manual, z pięknym rudym wnętrzem po lifcie ! Co chwilę ktoś mnie pyta czy chcę sprzedać Nie chcę ! Polecam ! Rafał Wcale się nie dziwię, że co chwilę Cię ktoś "atakuje". Masz piękne auto w idealnym stanie i do tego w naprawdę mega fajnej konfiguracji a takich Boxsterów 986 na rynku jest jak na lekarstwo... Pozdrawiam serdecznie Mata
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
PAVO
|
Napisane: 17.09.2016, 15:32 |
|
Dołączył: 27.08.2013 Posty: 173
|
Właśnie. Konfiguracja.
Ja kupiłem w ciągu kilku tygodni bo znalazłem sztukę bardzo dobrze wysposażoną. Wiedziałem, że dokupienie niektórych opcji nie wchodzi w grę. Stan był mniej ważny (nad wyglądem nadal pracuję).
|
|
Góra |
|
krist
|
Napisane: 18.09.2016, 12:06 |
|
Dołączył: 6.12.2014 Posty: 127
|
Ostatnio stałem sie szczęśliwym właścicielem boxstera S, z ręczną skrzynią. Po poprzednim aucie, evo ix, boxster wydaje się umiarkowanie dynamiczny, nie jest wolny, ale wersje 2.5 czy 2.7 w 986 to już pewnie typowe bulwarowki. Tam automatyczna skrzynia ma prawo funkcjonować, w S manualna wydaje mi się optymalna
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 14 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|