Witam wszystkich.
Zakupiłem Porsche Cayenne z wyskakującym błędem przy odpalaniu silnika "All Wheel Drive Fault", później juz podczas jazdy żaden bład nie wyskakuje. Ponoć poprzedniemu właścicielowi sie to stało jak włączył redsuktor mostów.
Wiecie moze co to moze byc za błąd i kogo polecacie we Wrocławiu lub na Dolnymślaśku zeby to naprawić?
Z góry dzieki za pomoc.
Witam kolegę.Miałem,mam podobny problem ale po wizycie w PCW i sprawdzeniu,dokładnym przekopaniu auta wniosek był jeden.Auto dłużej stoi,akumulator słabnie a potem jak do rozruchu pobiera znaczna część energii i potrafi wyświetlić błąd napędu lub czasami zapali się kontrolka PSM. U mnie skończyło się na skasowaniu błędów i będę częściej ładował akumulator po dłuższym postoju.
Pozdrawiam Grzegorz.
Po 5-cio tygodniowym postoju w garażu odpaliłem cayenna "resztką" prądu. Od razu włączyła się kontrolka oraz wyświetlił się komunikat o błędzie napędu All Drive. Ponadto system zaczął zgłaszać brak gotowości urządzeń GPS i audio. Silnik popracował 3-4 min, wyłączyłem go i uruchomiłem ponownie. Kontrolka już się nie zapaliła, żadne komunikaty się nie pojawiły. Pojechałem w lekki teren i przetestowałem wszystkie opcje jazdy terenowej. Auto sprawuje się bez zastrzeżeń, wszystkie systemy działają poprawnie. Na przyszłość i na wszelki wypadek zamówiłem ładowarkę CTEK MXS 5.0 z dodatkowym kabelkiem do gniazdka zapalniczki i przy planowanym dłuższym postoju będę akumulator "podtrzymywał". Ponieważ gniazdka w bagażniku nie są nigdy odcinane od zasilania sądzę więc, że mogą posłużyć do takiego "podtrzymywania" akumulatora.
Dzięki za podpowiedzi.
Byłoby super jakby sie okazała tylko wina akumulatora. Co prawda kontrolka naładowania akumulatora pokazuje na desce rozdzielczej ciut poniżej wymagań, ale wracałem do domu prawie 200km po zakupie i nic sie nie zmieniło.
Tak jak wspomniałem ten błąd mi wyskakuje tylko przy odpaleniu silnika i poza tym żadnego błędu nie mam. Świeci sie co prawda żółty wykrzyknik ale to tylko informacja o małym poziomie oleju. Juz wymieniłem a kontrolka dalej sie świeci. Pewnie trzeba podłączyć pod komputer i skasować błąd. Myślałem ze samo zniknie po wymianie oleju i filtrów.
Tak na marginesie jest jakaś możliwość skasowania tego błędu samemu bez komputera?
Jak bede przy aucie to sprawdzę jeszcze co sie świeci przy zmianie dyferencjałów i dam znać.
Witam,u mnie występuje ten sam objaw po dłuższym nieuzywaniu samochodu.Wszystko wraca do normy po odpaleniu i jezdzie.Jak do tej pory żadnych innych efektów.Pozdrawiam
To może faktycznie tylko słaby akumulator mam. Jutro pożyczę prostownik, podładuje autko i zobaczymy czy będzie ok.
Dam znać.
Jeszcze raz dzięki za podpowiedzi
Mi pojawia się komunikat . FOUR - WHEEL DR SYSTEM FAULTY Co to może być ? I jak sobie z tym radzić , żadna lampka nie zapala się na napędach nawet w pozycji "N" , natomiast włączając zapłon zapalają się wszystkie lampki napędu i po 2 sek gasną .Czyli test napędów został sprawdzony.
U mnie tez czasem sie to pojawia. Wczoraj na serwisie wyszlo ze do wymiany bedzie za niedlugo silniczek reduktora. To on odpowiada za te bledy bardziej niz akumulator..
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników