|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Tom96
|
Napisane: 1.05.2015, 15:44 |
|
Dołączył: 1.05.2015 Posty: 5
|
Witam wszystkich i proszę o pomoc. Posiadam od paru dni cayenna 3.2 vr6 i jak odpalam na zimnym to silnik nierówno pracuje i słychać stuki. Po ok minucie - dwóch stuki i nierówna praca ustają i w zasadzie auto zachowuje się normalnie. Nie wyświetla żadnych błędów. Wiem, że ten temat już się pojawiał kilka razy ale nigdzie nie znalazłem konkretnej informacji co jest przyczyną takiej pracy silnika i jak temu zaradzić bo to chyba nie jest normalne.
Bardzo proszę o jakieś wskazówki i sprawdzone informacje - trochę mnie to stresuje, to moje pierwsze w życiu porsche i odrazu takie rzeczy...
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 1.05.2015, 16:40 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5247 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Jesteś kolejną osobą które ma 3,6 w Cayenne i ma takie "problem".
Mało jest w ogóle 3,6 i dlatego niedokładnie znamy temat tego silnika
na forum, ale wygląda to na typowe zachowanie tego silnika. Zwykle
odsyłam takie osoby jak Ty na fora grupy VAG, bo w końcu taki sam
(dokładnie?) silnik jest w innych autach. Wygląda na to, że tam mają
ten sam problem. Ja bym się nie bał i cieszył się z jazdy. Pewnie
z racji prowadzonej działalności jesteś troszkę przewrażliwiony? 
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
cayenne v6
|
Napisane: 2.05.2015, 8:34 |
|
Dołączył: 27.03.2015 Posty: 42
|
Ja posiadam cayenna 3.6 FSI, silnik grupy vw.
u mnie problem jest taki że na zimnym silniku samchód bez gazu jedzie normalnie dam mu trochę gazu zaczyna przerywać ,trwa to kilka sekund po czym zaczyna jechać normalnie .... na ciepłym silniku ,silnik pracuje normalnie i wszysko idzie oki ,,, ostatnio były wymienione świece i tak się zastanawiam czy to niema coś współnego...
|
|
Góra |
|
wojolmk3
|
Napisane: 3.05.2015, 9:39 |
|
Dołączył: 4.12.2014 Posty: 48
|
Tak czytam i czytam - i moze nalzealoby na poczatek ustalic o jakim silniku rozmawiamy.
Silnik 3,2 montowny w cayenne z wczesnych lat pordukcji to jednostka R32 VW z 4 zaworami na cylinder. Jest to pochodna popolarnej VR6 z tym ze VR6 to raczej nazwa pasujaca do silników VW o pojemnościach 2,8 oraz 2,9 i 2 zaworach na cylinder.
Silnik 3,6 FSI to juz zdecydowanie nowasza jednostak - i to nie o niej mowa.
Posiadam Cayenne 3,2 ( R32) z 2004 roku. Stuki o kotrych mowi kolega moga pochodzic od zuzytych elementów rozrządu silnika. TO najczestrza dodlegliwosc.Po uruchomieniu silnika zanim olej wypleni wszystkie napinacze wyciagniety lancych lyb zyzyte kola grzechoczą w silniku.
DOdatkowo dodam ze elementy rozrzadu ( łańcuchy , kola zębata są takie same dla silnika 3,2 R32, VR6 2,8 oraz 2,9, jak rownie 2,3 V5 - wsyztskie grupy VW)
Koszt czeci rozrządu ~ 800 pln ( VW/Febi) 1700pln za 1 szt Variatora.( wystepuja 2szt)
Robocizna 2000 warsztat znajacy sie na rzeczy do 4500 serwis VW, W serwisie Porsche Poznań to kwota 3500 pln
Pozdrawiam.
|
|
Góra |
|
wojolmk3
|
Napisane: 3.05.2015, 9:42 |
|
Dołączył: 4.12.2014 Posty: 48
|
wojolmk3 napisał(a): Tak czytam i czytam - i moze nalezaloby na poczatek ustalic o jakim silniku rozmawiamy.
Silnik 3,2 montowny w cayenne z wczesnych lat pordukcji to jednostka R32 VW z 4 zaworami na cylinder. Jest to pochodna popolarnej VR6 z tym ze VR6 to raczej nazwa pasujaca do silników VW o pojemnościach 2,8 oraz 2,9 i 2 zaworach na cylinder.
Silnik 3,6 FSI to juz zdecydowanie nowasza jednostak - i to nie o niej mowa.
Posiadam Cayenne 3,2 ( R32) z 2004 roku. Stuki o ktorych mowi kolega moga pochodzic od zuzytych elementów rozrządu silnika. To najczestrza dodlegliwosc.Po uruchomieniu silnika zanim olej wypleni wszystkie napinacze wyciagniety lancuch lub zuzyte kola grzechoczą w silniku.
Dodatkowo dodam ze elementy rozrzadu ( łańcuchy , kola zębata są takie same dla silnika 3,2 R32, VR6 2,8 oraz 2,9, jak rownie 2,3 V5 - wszystkie grupy VW)
Koszt czeci rozrządu ~ 800 pln ( VW/Febi) 1700pln za 1 szt Variatora.( wystepuja 2szt)
Robocizna 2000 warsztat znajacy sie na rzeczy do 4500 serwis VW, W serwisie Porsche Poznań to kwota 3500 pln
Pozdrawiam.
|
|
Góra |
|
jarus27
|
Napisane: 8.05.2015, 14:29 |
|
Dołączył: 8.05.2015 Posty: 2
|
Jaki przebieg w tej kajence? Zastanawiam się nad zakupem podobnej jednostki i nie wiem co zaraz trzeba będzie wymieniac'
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|