Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 19.03.2024, 15:40 

Dołączył: 19.03.2024
Posty: 3
Witam,

Planuję zakupić swojego pierwszego Porsche, wybór padł na Porsche Macan. Zastanawiam się czy ma sens montaż LPG do wersji 2.0 252KM (rok prod. 2018), biorąc pod uwagę, że jest tam wtrysk bezpośredni. Pytanie do osób posiadających taką konfigurację. Czy odczucia z jazdy są inne na LPG w porównaniu do benzyny? Jakie jest spalanie na LPG w mieście/na trasie? Ile bierze dodatkowo benzyny?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.03.2024, 23:12 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5042
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Chcesz kupić sześcioletniego Macana z podstawowym silnikiem i go zagazować, naprawdę? Chyba nie jest to rozsądny pomysł…




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.03.2024, 15:39 

Dołączył: 19.03.2024
Posty: 3
Mata napisał(a):
Chcesz kupić sześcioletniego Macana z podstawowym silnikiem i go zagazować, naprawdę? Chyba nie jest to rozsądny pomysł…


możesz rozwinąć swoją wypowiedź? Dlaczego uważasz, że nie jest to rozsądny pomysł?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.03.2024, 23:56 

Dołączył: 29.07.2016
Posty: 3
fllower45 napisał(a):
Mata napisał(a):
Chcesz kupić sześcioletniego Macana z podstawowym silnikiem i go zagazować, naprawdę? Chyba nie jest to rozsądny pomysł…


możesz rozwinąć swoją wypowiedź? Dlaczego uważasz, że nie jest to rozsądny pomysł?
To ile Ci to pali że gazować chcesz? Duże silniki, to ma sens ekonomiczny, ale dwa litry?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.03.2024, 8:45 

Dołączył: 5.12.2019
Posty: 386
Moim zdaniem bez sensu. Jestem fanem "gazowania" wszystkiego co się da i robię to od 94r. Myślę że już ponad 1.5 mln km. Ale : Koszt instalacji ( bezpośredni wtrysk) zwróci się nie wcześniej niż po 40-50 tys km. Nie wiadomo jak ten silnik będzie się zachowywał po następnych 50 tys, to stosunkowa nowa generacja. Z starszymi nie było problemów ale teraz materiały są z plasteliny. Poza tym pod względem funkcjonalności straci . Skracając. Duzy silnik, starsza konstrukcja, duże przebiegi roczne ok


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.03.2024, 21:05 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Popytaj w grupie VAGa o ten silnik 2.0 TFSI. Czy ktoś to gazuje i jak to się sprawdza. Najlepiej daj nam potem tutaj znać co się dowiedziałeś :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum