Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 8.02.2019, 2:49 

Dołączył: 25.12.2018
Posty: 452
Pozwoliłem sobie otworzyć wątek w temacie ciekawych rozwiązań rozwijanych w Zuffenhausen.
Nowe.. stare..
Porsche zawsze było inwentorem niesamowitych rozwiązań.

Z najnowszych.
Tu przyklad na podstawie LMP i 919. 2k18
Dlaczego do bicia rekordów wybrano nietypowy układ V4 itd..
Fajna prezentacja. Myślę że niektórym maniakom się spodoba
Jak ja lubie supertech ładnie podany :)

https://drivetribe.com/p/why-did-the-po ... ce=organic


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.02.2019, 23:14 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5198
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Ja to widzę inaczej, a tak jak to opisali w podlinkowanym artykule.
Taki regulamin - taki mieli pomysł na silnik. To, że Evo miało "taki
sam" to chyba jasne i nie trzeba tłumaczyć. Celem było wygranie LM24,
a nie rekordy, choć muszę przyznać że mnie osobiście bardzie właśnie
evo bez żadnych kagańców kręci niż ułożone 919 w wersji pod regulamin
WEC :)

Jak znajdę to wrzucę o wiele więcej ciekawostek na temat tego silnika,
bo gdzieś widziałem. Chyba w filmie podsumowującym przygotowania Porsche
do startu w LeMans po latach. Na oficjalnym kanale YT.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum