Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 17.11.2024, 13:37 

Dołączył: 26.01.2024
Posty: 45
Witam, czy ktoś używa ładowarki Porsche/Ctek do gniazda zapalniczki w 992?
To że trzeba ją uruchomić na krótko po wyłączeniu zapłonu jest oczywiste, ale sama ładowarka po jakimś czasie przestaje ładować i dochodzi do braku komunikacji z pojazdem. Myślałem, że moduł zarządzania energią będzie utrzymywał napięcie, aby samochód stał naładowany.

Pierwsza niemiła niespodzianka była, gdy podłączyłem auto i zostało w garażu na 2 miesiące. Wróciłem i oczywiście auto martwe. Ożywiłem, naładowałem Ctek One bezpośrednio przy aku.
Podłączyłem oryginał i widzę po kilku dniach, że znowu jest rozłączona.

Ma ktoś na to patent? Zawsze zostawiam podpięte pojazdy na dłuższy wyjazd, ale jest to zupełnie bez sensu, że ładowanie w przypadku 992 ustaje po paru dniach.
Aku litowy, ale pewnie to bez znaczenia.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.11.2024, 18:44 

Dołączył: 26.11.2021
Posty: 76
Nr klubowicza: 785
Czesc, uzywalem w 992 w sposob jaki opisales, ale ladowalem systematycznie co mniej wiecej 3-4 tygodnie. Probowalem tez bezposrednio do klem, ale nie udalo mi sie. Natomiast kilka dni temu PCP (Poznan) pokazano mi prosty patent - przejsciowka bezposrednio do akumulatora, do klem, podlaczona na stale i wtedy przez ta przejsciowke prostownik przez zlacze jak do zapalniczki laduje bezposrednio akumulator. Przejsciowke kupilem w PCP i mechanik tam mi to zalozyl. W ten sposob laduje bezposrednio akumulator i nadal przez gniazdo jak do zapalniczki. Powiedziano mi ze to najsensowniejsze rozwiazanie. Auto wowczas “nie zasypia”, pozdrawiam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.11.2024, 12:00 

Dołączył: 26.01.2024
Posty: 45
Krzysiek (Poznań) napisał(a):
Czesc, uzywalem w 992 w sposob jaki opisales, ale ladowalem systematycznie co mniej wiecej 3-4 tygodnie. Probowalem tez bezposrednio do klem, ale nie udalo mi sie. Natomiast kilka dni temu PCP (Poznan) pokazano mi prosty patent - przejsciowka bezposrednio do akumulatora, do klem, podlaczona na stale i wtedy przez ta przejsciowke prostownik przez zlacze jak do zapalniczki laduje bezposrednio akumulator. Przejsciowke kupilem w PCP i mechanik tam mi to zalozyl. W ten sposob laduje bezposrednio akumulator i nadal przez gniazdo jak do zapalniczki. Powiedziano mi ze to najsensowniejsze rozwiazanie. Auto wowczas “nie zasypia”, pozdrawiam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

to OEM przejściówka, czy jakiś Chińczyk?
Auto chyba po 7 dniach przechodzi w tryb "uśpienia". Nie wyobrażam sobie go tak zostawić na 2 miesiące, dlatego staram się go trzymać pod ładowarką.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.11.2024, 13:28 

Dołączył: 17.01.2009
Posty: 164
Kune napisał(a):
Witam, czy ktoś używa ładowarki Porsche/Ctek do gniazda zapalniczki w 992?
To że trzeba ją uruchomić na krótko po wyłączeniu zapłonu jest oczywiste, ale sama ładowarka po jakimś czasie przestaje ładować i dochodzi do braku komunikacji z pojazdem. Myślałem, że moduł zarządzania energią będzie utrzymywał napięcie, aby samochód stał naładowany.

Pierwsza niemiła niespodzianka była, gdy podłączyłem auto i zostało w garażu na 2 miesiące. Wróciłem i oczywiście auto martwe. Ożywiłem, naładowałem Ctek One bezpośrednio przy aku.
Podłączyłem oryginał i widzę po kilku dniach, że znowu jest rozłączona.

Ma ktoś na to patent? Zawsze zostawiam podpięte pojazdy na dłuższy wyjazd, ale jest to zupełnie bez sensu, że ładowanie w przypadku 992 ustaje po paru dniach.
Aku litowy, ale pewnie to bez znaczenia.



Na rennliscie mi kiedys mignelo ze w 992 aby działało ladowanie przez zapalniczke, włączasz zapłon, wpinasz ładowarkę do gniazda, wyłączasz zapłon i powinno nieodcinac.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.11.2024, 20:59 

Dołączył: 25.10.2019
Posty: 86
Używam ładowarki porsche kupioną w akcesoriach PCW podłączoną bezpośrednio do punktów ładowania pod maską (Macan S).
Po podładowaniu świeci na zielono. Gdy napięcie aku po czasie spadnie to przechodzi w ponowne ładowanie. Jednak jak będzie przerwa w dostawie prądu 230VAC (nawet krótkotrwała) to po jego powrocie ładowarka już się nie włączy, niestety. Ja kilka x widziałem, że ładowarka nie ładuje. Sprawdź u siebie może też tak było dlatego w rezultacie padł akumulator.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum