Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: wczoraj, 16:11 

Dołączył: 2.07.2020
Posty: 70
Niestety wirus 911 robi swoje... Mój Cayman R pójdzie wkrótce na sprzedaż.
No i w związku z tym wybór padł na te dwa modele...

Oba bardzo do mnie przemawiają, a wybór między nimi jest dla mnie trudny:
1. 997.2 GTS - bardziej analogowy, mniejszy, chyba poręczniejszy, bardziej oddający charakter dawnych 911, hudrauliczne wspomaganie kierownicy, jednak multimedia to poprzednia epoka, chyba jednak sporo tańszy w zakupie
2. 991.1 GTS - nowszy, większy, mimo wszystko lepsze multimedia, niestety elektryczne wspomaganie kiery, ponoć gorszej jakości materiały użyte do budowy wnętrza, które mimo to bardziej do mnie przemawia, minimalnie mocniejszy (430 vs 408KM), lecz trochę droższy w zakupie.
Moje zdanie opieram tylko na materiałach z internetu, bo sam nie miałem nigdy okazji pojeździć i poczuć na żywo żadnego z tych aut. Dlatego będę wdzięczny za wasze opinie, szczególnie osób, które miały tę szansę aby doświadczyć obu tych generacji.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: wczoraj, 16:14 

Dołączył: 21.04.2017
Posty: 102
Nie miałem szansy jeździć tymi GTSami, ale podeślij może info na priv o tym Caymanie R na sprzedaż ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: wczoraj, 16:22 

Dołączył: 2.07.2020
Posty: 70
Poszło :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: wczoraj, 17:56 

Dołączył: 7.07.2015
Posty: 68
Posiadam 997.2 4GTS od nowości z 2011 roku czyli już 14 lat i polecam :)


wierm napisał(a):
Niestety wirus 911 robi swoje... Mój Cayman R pójdzie wkrótce na sprzedaż.
No i w związku z tym wybór padł na te dwa modele...

Oba bardzo do mnie przemawiają, a wybór między nimi jest dla mnie trudny:
1. 997.2 GTS - bardziej analogowy, mniejszy, chyba poręczniejszy, bardziej oddający charakter dawnych 911, hudrauliczne wspomaganie kierownicy, jednak multimedia to poprzednia epoka, chyba jednak sporo tańszy w zakupie
2. 991.1 GTS - nowszy, większy, mimo wszystko lepsze multimedia, niestety elektryczne wspomaganie kiery, ponoć gorszej jakości materiały użyte do budowy wnętrza, które mimo to bardziej do mnie przemawia, minimalnie mocniejszy (430 vs 408KM), lecz trochę droższy w zakupie.
Moje zdanie opieram tylko na materiałach z internetu, bo sam nie miałem nigdy okazji pojeździć i poczuć na żywo żadnego z tych aut. Dlatego będę wdzięczny za wasze opinie, szczególnie osób, które miały tę szansę aby doświadczyć obu tych generacji.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: wczoraj, 18:02 

Dołączył: 2.07.2020
Posty: 70
[quote="Jaśnie Panicz"]Posiadam 997.2 4GTS od nowości z 2011 roku czyli już 14 lat i polecam :)

Wow, to wiele mówi… :lol:
Napiszesz coś więcej, jaki przebieg, co w nim lubisz najbardziej a co Cię uwiera.?
Jakie są jego bolączki, na co zwrócić uwagę przy zakupie?

Z góry dziękuję za odpowiedzi :) :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28 minut temu 

Dołączył: 2.07.2020
Posty: 70
Nikt, nic więcej nie napisze... :roll: ?
Nie wierzę że nie ma tu osób, które mogą się podzielić swoimi doświadczeniami w zadanej materii...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Online
PostNapisane: 11 minut temu 
Avatar użytkownika

Dołączył: 28.05.2020
Posty: 587
Lokalizacja: Bydgoszcz / Poznan
Nr klubowicza: 711
To są problemy pierwszego świata, obyśmy zawsze tylko takie mieli, czy 997.2 GTS czy 991.1 GTS :)

Albo lepiej, GT3RS 992.1 czy 992.2 ;)

Powodzenia!




_________________

981 GT4 Pikachu
971 3.0t
718 2.0 "Spajder"

było: 970 4S; 958T, 958S, 987S, 997 4S.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2 minuty temu 

Dołączył: 26.02.2010
Posty: 70
Miałem przez kilka lat 997.1 2S oraz Turbo 997.1 - dla mnie to przepaść w porównaniu do 991 - najlepiej 991.2
991 jest dużo atrakcyjniejszy wizualnie, lepiej prowadzi się - w zasadzie wszystko robi lepiej. Do tego nie wiem jak wygląda sprawa z silnikiem w 997 GTS ale silnik 3.8 to mało trwała konstrukcja - to ta z tych gorszych. Jeśli 997 to silnik najlepiej Turbo lub podstawowy 3.6 wolnossący - te są bardzo trwałe szczególnie Turbo.
Mógłbym pisać długie wywody na temat różnic, ale po co. Reasumując wszystko sprowadza się według mnie do wniosku, że 991 to rewolucyjna konstrukcja w stosunku do poprzednika.
Ze swojej strony po kilkunastu latach doświadczeń z praktycznie wszystkimi produktami marki z modeli 911 oraz 718 polecam wyłącznie produkty serii GT - ale wiadomo to inne ceny oraz przeznaczenie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2 minuty temu 

Dołączył: 26.02.2010
Posty: 70
Miałem przez kilka lat 997.1 2S oraz Turbo 997.1 - dla mnie to przepaść w porównaniu do 991 - najlepiej 991.2
991 jest dużo atrakcyjniejszy wizualnie, lepiej prowadzi się - w zasadzie wszystko robi lepiej. Do tego nie wiem jak wygląda sprawa z silnikiem w 997 GTS ale silnik 3.8 to mało trwała konstrukcja - to ta z tych gorszych. Jeśli 997 to silnik najlepiej Turbo lub podstawowy 3.6 wolnossący - te są bardzo trwałe szczególnie Turbo.
Mógłbym pisać długie wywody na temat różnic, ale po co. Reasumując wszystko sprowadza się według mnie do wniosku, że 991 to rewolucyjna konstrukcja w stosunku do poprzednika.
Ze swojej strony po kilkunastu latach doświadczeń z praktycznie wszystkimi produktami marki z modeli 911 oraz 718 polecam wyłącznie produkty serii GT - ale wiadomo to inne ceny oraz przeznaczenie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum