od 10 lat każdego kolejnego RS’a brałem w wersji z kubłami. Jednak tym razem ze względu na tylne siedzenia decyzja zapadła na GT3 w wersji touring. Odruchowo zaznaczyłem oczywiście kubły, tym bardziej iż ta ich nowa wersja wydaje się mi bardzo atrakcyjna. Jednak ze względu na to, że tym razem to tylko GT3 z zamiarami drogowymi a nie RS zaczynam mieć wątpliwości czy nie lepszym wyborem będą zwykłe fotele sportowe. Wydaje się, że jeszcze mam możliwość w ostatniej chwili na zmianę configu.
Proszę o opinię osoby, które miały możliwość porównania kubłów z fotelami sportowymi w modelach serii GT, a także pomiędzy dotychczasowymi kubłami a nowymi z 992.2
W testach, które oglądałem, ludzie zachwycali się nowymi kubłami. Jeżeli są kładzione i podgrzewane, dodatkowo mając na uwadze odsprzedaż w przyszłości, brałbym kubły...
Dołączył: 18.05.2022 Posty: 214 Lokalizacja: Bydgoszcz
Nr klubowicza: 804
Siedziałem w nowych kubłach GT3...REWELACJA !!!
IMHO brać i cieszyć się każdym szybszym zakrętem
_________________
Darek
Porsche 911 Turbo S (991.2) Porsche 911 S (997.1) BMW M6 (E63) BMW M3 (F80) BMW M3 (E46) BMW X6M (E71) BMW 550i (F10) BMW 850i (E31) SL500 (R230) Brera 3.2JTS Q4 Coupe Turbo 2.0 16V Corvette LS1 V8
Jestem właśnie w PCK na serwisie i przy okazji „mierze” jedne i drugie tyle że kubły z dotychczasowych serii GT. Nie mam najmniejszych wątpliwości że kubły nawet gdyby nowe nie były nic lepsze. Siedzi się niżej, lepsza pozycja, a przede wszystkim dużo lepsze podparcie pleców. Nawet na postoju mam lepsze czucie auta 🤣 Twardość siedziska podobna.
P.S. odsprzedażowo bez znaczenia tylko skupuję i nie zamierzam już żadnego pozbywać się 😉
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników