Autor |
Wiadomość |
profi
|
Napisane: wczoraj, 13:11 |
|
Dołączył: 26.02.2010 Posty: 87
|
Seb napisał(a): profi napisał(a): A ja Wam wrzucę łyżkę dziegciu do tej Waszej beczki miodu: nie znacie się  Jedyny słuszny silnik do każdej 718/911 to 4 litry ale wyłącznie te z GT3...  To w przypadku 718 wychodzi RS którym nie da się jeździć na co dzień  Jeździłeś Spyder RS czyli Boxsterem w wersji RS? A drugie pytanie: kto z osób, które wyraziły opinie i udzieliły porad ma doświadczenia w eksploatacji pojazdu z 4 litrami GT3 czyli poza wymienionym GT3 RS, Spyder RS lub GT4 RS? Tak właśnie powstają mity - minęła mi już 50-tka i uważam, że nie ma lepszego auta sportowego na drogę niż Spyder RS. I nie ma lepszego na tor niż GT4 RS - ze względu na różnice w pracy zawieszenia.
|
|
Góra |
|
Seb
|
Napisane: wczoraj, 13:17 |
|
Członek Zarządu PCP |
 |
Dołączył: 22.01.2020 Posty: 833
Nr klubowicza: 667
|
profi napisał(a): Seb napisał(a): profi napisał(a): A ja Wam wrzucę łyżkę dziegciu do tej Waszej beczki miodu: nie znacie się  Jedyny słuszny silnik do każdej 718/911 to 4 litry ale wyłącznie te z GT3...  To w przypadku 718 wychodzi RS którym nie da się jeździć na co dzień  Jeździłeś Spyder RS czyli Boxsterem w wersji RS? Jeździłem GT4RS. W Spyderze siedziałem z włączonym silnikiem. Ale znam klubowicza kto dużo jeździ takim autem na co dzień i potwierdza że to nie jest najlepszy komfort akustyczny.
_________________
Panamera ST GTS "Żaba", 718 Cayman GTS 4.0, 911 964 Carrera był: 718 Boxster
|
|
Góra |
|
Seb
|
Napisane: wczoraj, 13:18 |
|
Członek Zarządu PCP |
 |
Dołączył: 22.01.2020 Posty: 833
Nr klubowicza: 667
|
profi napisał(a): Seb napisał(a): profi napisał(a): A ja Wam wrzucę łyżkę dziegciu do tej Waszej beczki miodu: nie znacie się  Jedyny słuszny silnik do każdej 718/911 to 4 litry ale wyłącznie te z GT3...  To w przypadku 718 wychodzi RS którym nie da się jeździć na co dzień  Jeździłeś Spyder RS czyli Boxsterem w wersji RS? A drugie pytanie: kto z osób, które wyraziły opinie i udzieliły porad ma doświadczenia w eksploatacji pojazdu z 4 litrami GT3 czyli poza wymienionym GT3 RS, Spyder RS lub GT4 RS? Ja miałem 2.0 Boxstera a teraz mam 4.0 GTS-a
_________________
Panamera ST GTS "Żaba", 718 Cayman GTS 4.0, 911 964 Carrera był: 718 Boxster
|
|
Góra |
|
profi
|
Napisane: wczoraj, 13:23 |
|
Dołączył: 26.02.2010 Posty: 87
|
Seb napisał(a): profi napisał(a): Seb napisał(a): profi napisał(a): A ja Wam wrzucę łyżkę dziegciu do tej Waszej beczki miodu: nie znacie się  Jedyny słuszny silnik do każdej 718/911 to 4 litry ale wyłącznie te z GT3...  To w przypadku 718 wychodzi RS którym nie da się jeździć na co dzień  Jeździłeś Spyder RS czyli Boxsterem w wersji RS? A drugie pytanie: kto z osób, które wyraziły opinie i udzieliły porad ma doświadczenia w eksploatacji pojazdu z 4 litrami GT3 czyli poza wymienionym GT3 RS, Spyder RS lub GT4 RS? Ja miałem 2.0 Boxstera a teraz mam 4.0 GTS-a To fajnie, że siedziałeś i słyszałeś bo ja użytkuję wszystkie wymienione na co dzień. Z tym akurat zgodzę się, że poza rykiem układu napędowego nie słychać nic i w praktyce nie ma możliwości prowadzenia rozmowy telefonicznej dla przykładu ale to również traktuję jako zaletę - można w końcu odpocząć od telefonu i spraw innych będąc całkowicie skoncentrowanym na prowadzeniu czyli poprawa bezpieczeństwa 
|
|
Góra |
|
Seb
|
Napisane: wczoraj, 13:27 |
|
Członek Zarządu PCP |
 |
Dołączył: 22.01.2020 Posty: 833
Nr klubowicza: 667
|
profi napisał(a): Seb napisał(a): profi napisał(a): Seb napisał(a): profi napisał(a): A ja Wam wrzucę łyżkę dziegciu do tej Waszej beczki miodu: nie znacie się  Jedyny słuszny silnik do każdej 718/911 to 4 litry ale wyłącznie te z GT3...  To w przypadku 718 wychodzi RS którym nie da się jeździć na co dzień  Jeździłeś Spyder RS czyli Boxsterem w wersji RS? A drugie pytanie: kto z osób, które wyraziły opinie i udzieliły porad ma doświadczenia w eksploatacji pojazdu z 4 litrami GT3 czyli poza wymienionym GT3 RS, Spyder RS lub GT4 RS? Ja miałem 2.0 Boxstera a teraz mam 4.0 GTS-a To fajnie, że siedziałeś i słyszałeś bo ja użytkuję wszystkie wymienione na co dzień Super. Oprócz tego że siedziałem napisałem że jeździłem GT4RS. Podtrzymuję swoje zdanie na temat głośności tego auta. GT4RS jest dużo głośniejszy od GT3. Zgodzisz się ze mna?
_________________
Panamera ST GTS "Żaba", 718 Cayman GTS 4.0, 911 964 Carrera był: 718 Boxster
|
|
Góra |
|
Seb
|
Napisane: wczoraj, 13:27 |
|
Członek Zarządu PCP |
 |
Dołączył: 22.01.2020 Posty: 833
Nr klubowicza: 667
|
profi napisał(a): Seb napisał(a): profi napisał(a): Seb napisał(a): profi napisał(a): A ja Wam wrzucę łyżkę dziegciu do tej Waszej beczki miodu: nie znacie się  Jedyny słuszny silnik do każdej 718/911 to 4 litry ale wyłącznie te z GT3...  To w przypadku 718 wychodzi RS którym nie da się jeździć na co dzień  Jeździłeś Spyder RS czyli Boxsterem w wersji RS? A drugie pytanie: kto z osób, które wyraziły opinie i udzieliły porad ma doświadczenia w eksploatacji pojazdu z 4 litrami GT3 czyli poza wymienionym GT3 RS, Spyder RS lub GT4 RS? Ja miałem 2.0 Boxstera a teraz mam 4.0 GTS-a To fajnie, że siedziałeś i słyszałeś bo ja użytkuję wszystkie wymienione na co dzień. Z tym akurat zgodzę się, że poza rykiem układu napędowego nie słychać nic i w praktyce nie ma możliwości prowadzenia rozmowy telefonicznej dla przykładu ale to również traktuję jako zaletę - można w końcu odpocząć od telefonu i spraw innych będąc całkowicie skoncentrowanym na prowadzeniu czyli poprawa bezpieczeństwa  
_________________
Panamera ST GTS "Żaba", 718 Cayman GTS 4.0, 911 964 Carrera był: 718 Boxster
|
|
Góra |
|
profi
|
Napisane: wczoraj, 13:30 |
|
Dołączył: 26.02.2010 Posty: 87
|
|
Góra |
|
profi
|
Napisane: wczoraj, 13:30 |
|
Dołączył: 26.02.2010 Posty: 87
|
Co do dużo nie sposób się zgodzić. Co do tego, że głośniejszy i w ogóle jeszcze lepszy ryk i jego składowe to prawda. Cała reszta silników od Porsche przy wyżej wymienionym nie brzmi w ogóle można by rzec. A to wszystko nie zmienia w żadnym wypadku mojej opinii, że każde Porsche jest wyjątkowe i fajne, a wśród nich fajniejsze i super fajniejsze  Dla podsumowania napiszę jeszcze, że nie znam auta bardziej uzależniającego, emocjonującego, każdy przejechany metr, każdy ruch kierownicą, pedałami nawet siedzenie na postoju cieszy i bez końca chcesz więcej. Moja przygoda z marką trwa od dwóch dekad, ale tak naprawdę rozkwitła i to do końca wraz z pierwszym GT dekadę temu. A wszystkie wcześniejsze modele 911 były dla mnie raczej rozczarowujące... Żałuję również, że tak bardzo późno spróbowałem 718 - moim zdaniem jest lepszy ... I na koniec bardzo ważna uwaga: 4.0 w GTS jest fajny, ale to nie te same litry, to dwa różne silniki zarówno konstrukcyjnie jak i eksploatacyjnie. One mają różne pochodzenie i charakterystykę. Ten drugi pochodzi z motosportu.
|
|
Góra |
|
Wamet
|
Napisane: wczoraj, 13:58 |
|
Dołączył: 18.05.2022 Posty: 219 Lokalizacja: Bydgoszcz
Nr klubowicza: 804
|
Się wypowiadałem krytycznie o 2.0 to teraz trzy zdania o 4.0 w tej budzie. Jeździłem i GT4RS i Spyderem RS...To są wyczynowe motocykle na 4 kołach... Wiem co mówię bo śmigałem ostro na torach również szlifierkami...Precyzja prowadzenia i reakcja na gaz - no można się zakochać na pierwszej prostej i w pierwszym zakręcie... Ale są cholernie głośne...W dobrej jakości kasku jest znośnie...Natomiast bez ochrony słuchu jazda jest przynajmniej dla mnie akustyczne nie do zniesienia...911ki GT są zdecydowanie mniej...po prostu bolesne dla uszu...No chyba że nie wkręcamy pod czerwone pole tego genialnego wolnossaka ale kto się oprze ??? Użytkowanie na co dzień powyższych przecinaków świadczy o miłości bezwarunkowej...i tak ma być, i ja to popieram .. "wariaci" zmieniają świat a nie szara masa zjadaczy chleba 
_________________
Darek
Porsche 911 Turbo S (991.2) Porsche 911 S (997.1) BMW M6 (E63) BMW M3 (F80) BMW M3 (E46) BMW X6M (E71) BMW 550i (F10) BMW 850i (E31) SL500 (R230) Brera 3.2JTS Q4 Coupe Turbo 2.0 16V Corvette LS1 V8
|
|
Góra |
|
Seb
|
Napisane: wczoraj, 14:01 |
|
Członek Zarządu PCP |
 |
Dołączył: 22.01.2020 Posty: 833
Nr klubowicza: 667
|
Wamet napisał(a): Się wypowiadałem krytycznie o 2.0 to teraz trzy zdania o 4.0 w tej budzie. Jeździłem i GT4RS i Spyderem RS...To są wyczynowe motocykle na 4 kołach... Wiem co mówię bo śmigałem ostro na torach również szlifierkami...Precyzja prowadzenia i reakcja na gaz - no można się zakochać na pierwszej prostej i w pierwszym zakręcie... Ale są cholernie głośne...W dobrej jakości kasku jest znośnie...Natomiast bez ochrony słuchu jazda jest przynajmniej dla mnie akustyczne nie do zniesienia...911ki GT są zdecydowanie mniej...po prostu bolesne dla uszu...No chyba że nie wkręcamy pod czerwone pole tego genialnego wolnossaka ale kto się oprze ??? Użytkowanie na co dzień powyższych przecinaków świadczy o miłości bezwarunkowej...i tak ma być, i ja to popieram .. "wariaci" zmieniają świat a nie szara masa zjadaczy chleba  Tylko GT4RS ma silnik od GT3. Ale to nie zmienia faktu że zwykły 2.0 do jazdy na codzień po mieście jest super. Nie mówiąc o tym że przy energicznym skręcaniu na skrzyżowaniu łatwo zarzucić tyłem 
_________________
Panamera ST GTS "Żaba", 718 Cayman GTS 4.0, 911 964 Carrera był: 718 Boxster
|
|
Góra |
|
profi
|
Napisane: wczoraj, 14:07 |
|
Dołączył: 26.02.2010 Posty: 87
|
|
Góra |
|
profi
|
Napisane: wczoraj, 14:07 |
|
Dołączył: 26.02.2010 Posty: 87
|
W ostatni weekend zrobiłem ponad 500km Spyder RS i gdyby nie to, że w poniedziałek trzeba było się wziąć za robotę i stąd przesiadka do SUV'a GTS jeździłbym dalej
|
|
Góra |
|
Wamet
|
Napisane: wczoraj, 14:11 |
|
Dołączył: 18.05.2022 Posty: 219 Lokalizacja: Bydgoszcz
Nr klubowicza: 804
|
profi napisał(a): W ostatni weekend zrobiłem ponad 500km Spyder RS i gdyby nie to, że w poniedziałek trzeba było się wziąć za robotę i stąd przesiadka do SUV'a GTS jeździłbym dalej Czyli "wariat" jako żywo  Zajefajny samochód - gratuluję...dawaj go na tor gdzie rozwinie skrzydła - zaraz otwarcie sezonu w Kielcach 
_________________
Darek
Porsche 911 Turbo S (991.2) Porsche 911 S (997.1) BMW M6 (E63) BMW M3 (F80) BMW M3 (E46) BMW X6M (E71) BMW 550i (F10) BMW 850i (E31) SL500 (R230) Brera 3.2JTS Q4 Coupe Turbo 2.0 16V Corvette LS1 V8
|
|
Góra |
|
profi
|
Napisane: wczoraj, 14:14 |
|
Dołączył: 26.02.2010 Posty: 87
|
ą Wamet napisał(a): profi napisał(a): W ostatni weekend zrobiłem ponad 500km Spyder RS i gdyby nie to, że w poniedziałek trzeba było się wziąć za robotę i stąd przesiadka do SUV'a GTS jeździłbym dalej Czyli "wariat" jako żywo  Zajefajny samochód - gratuluję...dawaj go na tor gdzie rozwinie skrzydła - zaraz otwarcie sezonu w Kielcach  Na tor mam właśnie GT4 RS - jestem wariat poczwórny  A za mną kilka lat przygody wyścigowej w moto, także może faktycznie stąd to wszystko wynika. Mogę potwierdzić, że bez dachu to trochę jak na moto bez kasku, ale z naciskiem na "trochę"
|
|
Góra |
|
Wamet
|
Napisane: wczoraj, 14:16 |
|
Dołączył: 18.05.2022 Posty: 219 Lokalizacja: Bydgoszcz
Nr klubowicza: 804
|
profi napisał(a): Wamet napisał(a): profi napisał(a): W ostatni weekend zrobiłem ponad 500km Spyder RS i gdyby nie to, że w poniedziałek trzeba było się wziąć za robotę i stąd przesiadka do SUV'a GTS jeździłbym dalej Czyli "wariat" jako żywo  Zajefajny samochód - gratuluję...dawaj go na tor gdzie rozwinie skrzydła - zaraz otwarcie sezonu w Kielcach  Na tor mam właśnie GT4 RS - jestem wariat poczwórny  Jebać biedę...powtarzam się dzisiaj ale w tym wypadku jest to uzasadnione 
_________________
Darek
Porsche 911 Turbo S (991.2) Porsche 911 S (997.1) BMW M6 (E63) BMW M3 (F80) BMW M3 (E46) BMW X6M (E71) BMW 550i (F10) BMW 850i (E31) SL500 (R230) Brera 3.2JTS Q4 Coupe Turbo 2.0 16V Corvette LS1 V8
|
|
Góra |
|
Lu_ke Sky_Walker
|
Napisane: dzisiaj, 10:15 |
|
Dołączył: 1.12.2024 Posty: 17
|
Wamet napisał(a): Jebać biedę...powtarzam się dzisiaj ale w tym wypadku jest to uzasadnione  Bardzo mi nie podrodze z ludźmi prezentującymi taki poziom... 
|
|
Góra |
|
MTS1200
|
Napisane: dzisiaj, 11:46 |
|
Dołączył: 31.07.2020 Posty: 58
|
Wamet napisał(a): Jebać biedę...powtarzam się dzisiaj ale w tym wypadku jest to uzasadnione  I to jest jeden z głównych powodów, dla których składki klubowej nie zapłacę i do klubu nie wrócę. Dokładnie o takich osobach i ich udzielaniu się na forum pisałem w ankiecie przesłanej Zarząd PCP wysłał początkiem roku do osób, które przestały opłacać składkę członkowską.
|
|
Góra |
|
Seb
|
Napisane: dzisiaj, 13:03 |
|
Członek Zarządu PCP |
 |
Dołączył: 22.01.2020 Posty: 833
Nr klubowicza: 667
|
MTS1200 napisał(a): Wamet napisał(a): Jebać biedę...powtarzam się dzisiaj ale w tym wypadku jest to uzasadnione  I to jest jeden z głównych powodów, dla których składki klubowej nie zapłacę i do klubu nie wrócę. Dokładnie o takich osobach i ich udzielaniu się na forum pisałem w ankiecie przesłanej Zarząd PCP wysłał początkiem roku do osób, które przestały opłacać składkę członkowską. A co to ma do składki i do powrotu do klubu? W klubie jest jeszcze 300 inny osób. Nie da rady żebyśmy się wszyscy kochali. Każdy jest inny. Ważne że łączy nas jedna pasja 
_________________
Panamera ST GTS "Żaba", 718 Cayman GTS 4.0, 911 964 Carrera był: 718 Boxster
|
|
Góra |
|
Cember666
|
Napisane: dzisiaj, 13:17 |
|
Dołączył: 24.01.2014 Posty: 308 Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych
Nr klubowicza: 942
|
Wamet napisał(a): profi napisał(a): Wamet napisał(a): profi napisał(a): W ostatni weekend zrobiłem ponad 500km Spyder RS i gdyby nie to, że w poniedziałek trzeba było się wziąć za robotę i stąd przesiadka do SUV'a GTS jeździłbym dalej Czyli "wariat" jako żywo  Zajefajny samochód - gratuluję...dawaj go na tor gdzie rozwinie skrzydła - zaraz otwarcie sezonu w Kielcach  Na tor mam właśnie GT4 RS - jestem wariat poczwórny  Jebać biedę...powtarzam się dzisiaj ale w tym wypadku jest to uzasadnione  Nie sposób mi polemizować z tym poziomem erudycji, idę do garażu cicho łkać w swym 2.0,płacz to dobra i dostępna rozrywka dla biedoty, a nawet zupełnej gołoty w 986 lub pierwszej gen.cayenne'a ;]
_________________ Apartamenty nad polskim morzem; IG: morskie.grzybowo Booking: https://www.booking.com/Share-4aX4H3Garaż: 982C - MY18 718 Cayman
|
|
Góra |
|
Lu_ke Sky_Walker
|
Napisane: dzisiaj, 14:54 |
|
Dołączył: 1.12.2024 Posty: 17
|
Kilka ostatnich postów by nie powstało gdyby leciał z nami Mod...
Jestem uczestnikiem innego forum tematycznego gdzie również są spore pieniądze. Tam moderacja pozwala na wiele. Lecz wulgaryzmy, obrażanie innych, polityka i religia oznaczają wywalenie z forum. Kilka osób już tego doświadczyło. Czy w Porsche można więcej?
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|