Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: wczoraj, 13:11 

Dołączył: 26.02.2010
Posty: 87
Seb napisał(a):
profi napisał(a):
A ja Wam wrzucę łyżkę dziegciu do tej Waszej beczki miodu: nie znacie się :mrgreen:
Jedyny słuszny silnik do każdej 718/911 to 4 litry ale wyłącznie te z GT3... :D
To w przypadku 718 wychodzi RS którym nie da się jeździć na co dzień


Jeździłeś Spyder RS czyli Boxsterem w wersji RS?

A drugie pytanie: kto z osób, które wyraziły opinie i udzieliły porad ma doświadczenia w eksploatacji pojazdu z 4 litrami GT3 czyli poza wymienionym GT3 RS, Spyder RS lub GT4 RS?

Tak właśnie powstają mity - minęła mi już 50-tka i uważam, że nie ma lepszego auta sportowego na drogę niż Spyder RS. I nie ma lepszego na tor niż GT4 RS - ze względu na różnice w pracy zawieszenia.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: wczoraj, 13:17 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.01.2020
Posty: 833
Nr klubowicza: 667
profi napisał(a):
Seb napisał(a):
profi napisał(a):
A ja Wam wrzucę łyżkę dziegciu do tej Waszej beczki miodu: nie znacie się :mrgreen:
Jedyny słuszny silnik do każdej 718/911 to 4 litry ale wyłącznie te z GT3... :D
To w przypadku 718 wychodzi RS którym nie da się jeździć na co dzień


Jeździłeś Spyder RS czyli Boxsterem w wersji RS?
Jeździłem GT4RS. W Spyderze siedziałem z włączonym silnikiem. Ale znam klubowicza kto dużo jeździ takim autem na co dzień i potwierdza że to nie jest najlepszy komfort akustyczny.




_________________

Panamera ST GTS "Żaba", 718 Cayman GTS 4.0, 911 964 Carrera
był:
718 Boxster


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: wczoraj, 13:18 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.01.2020
Posty: 833
Nr klubowicza: 667
profi napisał(a):
Seb napisał(a):
profi napisał(a):
A ja Wam wrzucę łyżkę dziegciu do tej Waszej beczki miodu: nie znacie się :mrgreen:
Jedyny słuszny silnik do każdej 718/911 to 4 litry ale wyłącznie te z GT3... :D
To w przypadku 718 wychodzi RS którym nie da się jeździć na co dzień


Jeździłeś Spyder RS czyli Boxsterem w wersji RS?

A drugie pytanie: kto z osób, które wyraziły opinie i udzieliły porad ma doświadczenia w eksploatacji pojazdu z 4 litrami GT3 czyli poza wymienionym GT3 RS, Spyder RS lub GT4 RS?
Ja miałem 2.0 Boxstera a teraz mam 4.0 GTS-a




_________________

Panamera ST GTS "Żaba", 718 Cayman GTS 4.0, 911 964 Carrera
był:
718 Boxster


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: wczoraj, 13:23 

Dołączył: 26.02.2010
Posty: 87
Seb napisał(a):
profi napisał(a):
Seb napisał(a):
profi napisał(a):
A ja Wam wrzucę łyżkę dziegciu do tej Waszej beczki miodu: nie znacie się :mrgreen:
Jedyny słuszny silnik do każdej 718/911 to 4 litry ale wyłącznie te z GT3... :D
To w przypadku 718 wychodzi RS którym nie da się jeździć na co dzień


Jeździłeś Spyder RS czyli Boxsterem w wersji RS?

A drugie pytanie: kto z osób, które wyraziły opinie i udzieliły porad ma doświadczenia w eksploatacji pojazdu z 4 litrami GT3 czyli poza wymienionym GT3 RS, Spyder RS lub GT4 RS?
Ja miałem 2.0 Boxstera a teraz mam 4.0 GTS-a


To fajnie, że siedziałeś i słyszałeś bo ja użytkuję wszystkie wymienione na co dzień.

Z tym akurat zgodzę się, że poza rykiem układu napędowego nie słychać nic i w praktyce nie ma możliwości prowadzenia rozmowy telefonicznej dla przykładu ale to również traktuję jako zaletę - można w końcu odpocząć od telefonu i spraw innych będąc całkowicie skoncentrowanym na prowadzeniu czyli poprawa bezpieczeństwa :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: wczoraj, 13:27 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.01.2020
Posty: 833
Nr klubowicza: 667
profi napisał(a):
Seb napisał(a):
profi napisał(a):
Seb napisał(a):
profi napisał(a):
A ja Wam wrzucę łyżkę dziegciu do tej Waszej beczki miodu: nie znacie się :mrgreen:
Jedyny słuszny silnik do każdej 718/911 to 4 litry ale wyłącznie te z GT3... :D
To w przypadku 718 wychodzi RS którym nie da się jeździć na co dzień


Jeździłeś Spyder RS czyli Boxsterem w wersji RS?

A drugie pytanie: kto z osób, które wyraziły opinie i udzieliły porad ma doświadczenia w eksploatacji pojazdu z 4 litrami GT3 czyli poza wymienionym GT3 RS, Spyder RS lub GT4 RS?
Ja miałem 2.0 Boxstera a teraz mam 4.0 GTS-a


To fajnie, że siedziałeś i słyszałeś bo ja użytkuję wszystkie wymienione na co dzień
Super. Oprócz tego że siedziałem napisałem że jeździłem GT4RS.
Podtrzymuję swoje zdanie na temat głośności tego auta.
GT4RS jest dużo głośniejszy od GT3. Zgodzisz się ze mna?




_________________

Panamera ST GTS "Żaba", 718 Cayman GTS 4.0, 911 964 Carrera
był:
718 Boxster


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: wczoraj, 13:27 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.01.2020
Posty: 833
Nr klubowicza: 667
profi napisał(a):
Seb napisał(a):
profi napisał(a):
Seb napisał(a):
profi napisał(a):
A ja Wam wrzucę łyżkę dziegciu do tej Waszej beczki miodu: nie znacie się :mrgreen:
Jedyny słuszny silnik do każdej 718/911 to 4 litry ale wyłącznie te z GT3... :D
To w przypadku 718 wychodzi RS którym nie da się jeździć na co dzień


Jeździłeś Spyder RS czyli Boxsterem w wersji RS?

A drugie pytanie: kto z osób, które wyraziły opinie i udzieliły porad ma doświadczenia w eksploatacji pojazdu z 4 litrami GT3 czyli poza wymienionym GT3 RS, Spyder RS lub GT4 RS?
Ja miałem 2.0 Boxstera a teraz mam 4.0 GTS-a


To fajnie, że siedziałeś i słyszałeś bo ja użytkuję wszystkie wymienione na co dzień.

Z tym akurat zgodzę się, że poza rykiem układu napędowego nie słychać nic i w praktyce nie ma możliwości prowadzenia rozmowy telefonicznej dla przykładu ale to również traktuję jako zaletę - można w końcu odpocząć od telefonu i spraw innych będąc całkowicie skoncentrowanym na prowadzeniu czyli poprawa bezpieczeństwa :lol:




_________________

Panamera ST GTS "Żaba", 718 Cayman GTS 4.0, 911 964 Carrera
był:
718 Boxster


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: wczoraj, 13:30 

Dołączył: 26.02.2010
Posty: 87
.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: wczoraj, 13:30 

Dołączył: 26.02.2010
Posty: 87
Co do dużo nie sposób się zgodzić.

Co do tego, że głośniejszy i w ogóle jeszcze lepszy ryk i jego składowe to prawda. Cała reszta silników od Porsche przy wyżej wymienionym nie brzmi w ogóle można by rzec.

A to wszystko nie zmienia w żadnym wypadku mojej opinii, że każde Porsche jest wyjątkowe i fajne, a wśród nich fajniejsze i super fajniejsze :mrgreen:

Dla podsumowania napiszę jeszcze, że nie znam auta bardziej uzależniającego, emocjonującego, każdy przejechany metr, każdy ruch kierownicą, pedałami nawet siedzenie na postoju cieszy i bez końca chcesz więcej. Moja przygoda z marką trwa od dwóch dekad, ale tak naprawdę rozkwitła i to do końca wraz z pierwszym GT dekadę temu. A wszystkie wcześniejsze modele 911 były dla mnie raczej rozczarowujące...

Żałuję również, że tak bardzo późno spróbowałem 718 - moim zdaniem jest lepszy ...

I na koniec bardzo ważna uwaga: 4.0 w GTS jest fajny, ale to nie te same litry, to dwa różne silniki zarówno konstrukcyjnie jak i eksploatacyjnie. One mają różne pochodzenie i charakterystykę. Ten drugi pochodzi z motosportu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: wczoraj, 13:58 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.05.2022
Posty: 219
Lokalizacja: Bydgoszcz
Nr klubowicza: 804
Się wypowiadałem krytycznie o 2.0 to teraz trzy zdania o 4.0 w tej budzie.

Jeździłem i GT4RS i Spyderem RS...To są wyczynowe motocykle na 4 kołach...
Wiem co mówię bo śmigałem ostro na torach również szlifierkami...Precyzja prowadzenia i reakcja na gaz - no można się zakochać na pierwszej prostej i w pierwszym zakręcie...

Ale są cholernie głośne...W dobrej jakości kasku jest znośnie...Natomiast bez ochrony słuchu jazda jest przynajmniej dla mnie akustyczne nie do zniesienia...911ki GT są zdecydowanie mniej...po prostu bolesne dla uszu...No chyba że nie wkręcamy pod czerwone pole tego genialnego wolnossaka ale kto się oprze ???

Użytkowanie na co dzień powyższych przecinaków świadczy o miłości bezwarunkowej...i tak ma być, i ja to popieram .. "wariaci" zmieniają świat a nie szara masa zjadaczy chleba :twisted:




_________________

Darek

Porsche 911 Turbo S (991.2)
Porsche 911 S (997.1)
BMW M6 (E63)
BMW M3 (F80)
BMW M3 (E46)
BMW X6M (E71)
BMW 550i (F10)
BMW 850i (E31)
SL500 (R230)
Brera 3.2JTS Q4
Coupe Turbo 2.0 16V
Corvette LS1 V8


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: wczoraj, 14:01 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.01.2020
Posty: 833
Nr klubowicza: 667
Wamet napisał(a):
Się wypowiadałem krytycznie o 2.0 to teraz trzy zdania o 4.0 w tej budzie.

Jeździłem i GT4RS i Spyderem RS...To są wyczynowe motocykle na 4 kołach...
Wiem co mówię bo śmigałem ostro na torach również szlifierkami...Precyzja prowadzenia i reakcja na gaz - no można się zakochać na pierwszej prostej i w pierwszym zakręcie...

Ale są cholernie głośne...W dobrej jakości kasku jest znośnie...Natomiast bez ochrony słuchu jazda jest przynajmniej dla mnie akustyczne nie do zniesienia...911ki GT są zdecydowanie mniej...po prostu bolesne dla uszu...No chyba że nie wkręcamy pod czerwone pole tego genialnego wolnossaka ale kto się oprze ???

Użytkowanie na co dzień powyższych przecinaków świadczy o miłości bezwarunkowej...i tak ma być, i ja to popieram .. "wariaci" zmieniają świat a nie szara masa zjadaczy chleba :twisted:
Tylko GT4RS ma silnik od GT3.
Ale to nie zmienia faktu że zwykły 2.0 do jazdy na codzień po mieście jest super.
Nie mówiąc o tym że przy energicznym skręcaniu na skrzyżowaniu łatwo zarzucić tyłem




_________________

Panamera ST GTS "Żaba", 718 Cayman GTS 4.0, 911 964 Carrera
był:
718 Boxster


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: wczoraj, 14:07 

Dołączył: 26.02.2010
Posty: 87
.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: wczoraj, 14:07 

Dołączył: 26.02.2010
Posty: 87
W ostatni weekend zrobiłem ponad 500km Spyder RS i gdyby nie to, że w poniedziałek trzeba było się wziąć za robotę i stąd przesiadka do SUV'a GTS jeździłbym dalej


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: wczoraj, 14:11 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.05.2022
Posty: 219
Lokalizacja: Bydgoszcz
Nr klubowicza: 804
profi napisał(a):
W ostatni weekend zrobiłem ponad 500km Spyder RS i gdyby nie to, że w poniedziałek trzeba było się wziąć za robotę i stąd przesiadka do SUV'a GTS jeździłbym dalej



Czyli "wariat" jako żywo ;-)

Zajefajny samochód - gratuluję...dawaj go na tor gdzie rozwinie skrzydła - zaraz otwarcie sezonu w Kielcach :angel4:




_________________

Darek

Porsche 911 Turbo S (991.2)
Porsche 911 S (997.1)
BMW M6 (E63)
BMW M3 (F80)
BMW M3 (E46)
BMW X6M (E71)
BMW 550i (F10)
BMW 850i (E31)
SL500 (R230)
Brera 3.2JTS Q4
Coupe Turbo 2.0 16V
Corvette LS1 V8


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: wczoraj, 14:14 

Dołączył: 26.02.2010
Posty: 87
ą
Wamet napisał(a):
profi napisał(a):
W ostatni weekend zrobiłem ponad 500km Spyder RS i gdyby nie to, że w poniedziałek trzeba było się wziąć za robotę i stąd przesiadka do SUV'a GTS jeździłbym dalej



Czyli "wariat" jako żywo ;-)

Zajefajny samochód - gratuluję...dawaj go na tor gdzie rozwinie skrzydła - zaraz otwarcie sezonu w Kielcach :angel4:


Na tor mam właśnie GT4 RS - jestem wariat poczwórny :angel4:

A za mną kilka lat przygody wyścigowej w moto, także może faktycznie stąd to wszystko wynika. Mogę potwierdzić, że bez dachu to trochę jak na moto bez kasku, ale z naciskiem na "trochę"


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: wczoraj, 14:16 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.05.2022
Posty: 219
Lokalizacja: Bydgoszcz
Nr klubowicza: 804
profi napisał(a):
Wamet napisał(a):
profi napisał(a):
W ostatni weekend zrobiłem ponad 500km Spyder RS i gdyby nie to, że w poniedziałek trzeba było się wziąć za robotę i stąd przesiadka do SUV'a GTS jeździłbym dalej



Czyli "wariat" jako żywo ;-)

Zajefajny samochód - gratuluję...dawaj go na tor gdzie rozwinie skrzydła - zaraz otwarcie sezonu w Kielcach :angel4:


Na tor mam właśnie GT4 RS - jestem wariat poczwórny :angel4:


Jebać biedę...powtarzam się dzisiaj ale w tym wypadku jest to uzasadnione :D




_________________

Darek

Porsche 911 Turbo S (991.2)
Porsche 911 S (997.1)
BMW M6 (E63)
BMW M3 (F80)
BMW M3 (E46)
BMW X6M (E71)
BMW 550i (F10)
BMW 850i (E31)
SL500 (R230)
Brera 3.2JTS Q4
Coupe Turbo 2.0 16V
Corvette LS1 V8


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: dzisiaj, 10:15 

Dołączył: 1.12.2024
Posty: 17
Wamet napisał(a):

Jebać biedę...powtarzam się dzisiaj ale w tym wypadku jest to uzasadnione :D


Bardzo mi nie podrodze z ludźmi prezentującymi taki poziom... :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: dzisiaj, 11:46 

Dołączył: 31.07.2020
Posty: 58
Wamet napisał(a):
Jebać biedę...powtarzam się dzisiaj ale w tym wypadku jest to uzasadnione :D


I to jest jeden z głównych powodów, dla których składki klubowej nie zapłacę i do klubu nie wrócę. Dokładnie o takich osobach i ich udzielaniu się na forum pisałem w ankiecie przesłanej Zarząd PCP wysłał początkiem roku do osób, które przestały opłacać składkę członkowską.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: dzisiaj, 13:03 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.01.2020
Posty: 833
Nr klubowicza: 667
MTS1200 napisał(a):
Wamet napisał(a):
Jebać biedę...powtarzam się dzisiaj ale w tym wypadku jest to uzasadnione :D


I to jest jeden z głównych powodów, dla których składki klubowej nie zapłacę i do klubu nie wrócę. Dokładnie o takich osobach i ich udzielaniu się na forum pisałem w ankiecie przesłanej Zarząd PCP wysłał początkiem roku do osób, które przestały opłacać składkę członkowską.
A co to ma do składki i do powrotu do klubu?
W klubie jest jeszcze 300 inny osób.
Nie da rady żebyśmy się wszyscy kochali. Każdy jest inny.
Ważne że łączy nas jedna pasja




_________________

Panamera ST GTS "Żaba", 718 Cayman GTS 4.0, 911 964 Carrera
był:
718 Boxster


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: dzisiaj, 13:17 
Avatar użytkownika

Dołączył: 24.01.2014
Posty: 308
Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych
Nr klubowicza: 942
Wamet napisał(a):
profi napisał(a):
Wamet napisał(a):
profi napisał(a):
W ostatni weekend zrobiłem ponad 500km Spyder RS i gdyby nie to, że w poniedziałek trzeba było się wziąć za robotę i stąd przesiadka do SUV'a GTS jeździłbym dalej



Czyli "wariat" jako żywo ;-)

Zajefajny samochód - gratuluję...dawaj go na tor gdzie rozwinie skrzydła - zaraz otwarcie sezonu w Kielcach :angel4:


Na tor mam właśnie GT4 RS - jestem wariat poczwórny :angel4:


Jebać biedę...powtarzam się dzisiaj ale w tym wypadku jest to uzasadnione :D


Nie sposób mi polemizować z tym poziomem erudycji, idę do garażu cicho łkać w swym 2.0,płacz to dobra i dostępna rozrywka dla biedoty, a nawet zupełnej gołoty w 986 lub pierwszej gen.cayenne'a ;]




_________________

Apartamenty nad polskim morzem;
IG: morskie.grzybowo
Booking: https://www.booking.com/Share-4aX4H3

Garaż:
982C - MY18 718 Cayman


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: dzisiaj, 14:54 

Dołączył: 1.12.2024
Posty: 17
Kilka ostatnich postów by nie powstało gdyby leciał z nami Mod...

Jestem uczestnikiem innego forum tematycznego gdzie również są spore pieniądze. Tam moderacja pozwala na wiele. Lecz wulgaryzmy, obrażanie innych, polityka i religia oznaczają wywalenie z forum. Kilka osób już tego doświadczyło. Czy w Porsche można więcej?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum