Miałem przed liftingiem Coupe Turbo, a teraz po lifcie GTS kwadrata. Ten drugi jednak bardziej mi się podoba i jest nieco praktyczniejszy. Jeśli poszedłbym w coupe to wyłącznie z powodu pakietów (centralny wydech i pepitka) ale to jest w kolizji z hakiem, który potrzebny mi do rowerów a także czego nie rozumiem z 5 miejscami. Pepitka oznacza wersję wyłącznie 4 miejscową.
Moi znajomi zaś twierdzą, że układ jezdny coupe jest bardziej sportowo zestrojony - osobiście nigdy tego nie analizowałem, gdyż nie do tego służy mi to auto.
Cayenne najlepiej sprawdza się jako komfortowy, przestronny, sprawny środek transportu w dalsze podróże. Nawet wersja GT, której też doświadczyłem w porównaniu do mniejszego Macan GTS, którego bardzo lubię za tę niewielką ale jednak bardzo udaną nutkę sportu i zabawy to nadmuchany ponton

Bez względu na wszystko to najbardziej wszechstronne i opłacalne auto jakie znam. Zdecydowanie polecam wyłącznie w wersji GTS!