|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
porsche_boxter_szary
|
Napisane: dzisiaj, 2:34 |
|
Dołączył: dzisiaj Posty: 2
|
Czesć Wszystkim,
Chciałbym teraz kupić Cayenne GTS i zastanawiam się nad wybraniem w opcji systemu PDCC. Mam obawy, że po za korzyściami płynącymi ze stabilizacji jazdy ( w szczególności na zakrętach), pogorszy to mój komfort jazdy.
To moje drugie porsche (mam już boxtera), także ten chciałbym, aby był bardziej komfortowy, ale nie chcę tracić opcji, która być może w dłuższej perspektywie przyda się na co dzień...właśnie na codzień...
Wyjeżdzjąc z mojego osiedla mam do pokonania z 10 "hopek/policjantów". Mam teraz BMW x5 bez pneumatyki 3.0V6 Diesel 340 KM. Jeździ przez te hopki słabo, podbija tył i jest niekomfortowo.
Proszę doradźcie, w szczególności jak ktoś ma z tym doświadczenie, czy brać czy nie brać (np w połączeniu ze skrętną osią)?
Dzięki z góry za pomoc!
Pozdrawiam, S
|
|
Góra |
|
pawelgl3
|
Napisane: dzisiaj, 9:18 |
|
Dołączył: 28.07.2025 Posty: 8
|
Cayenne na sprężynach to delikatnie pisząc: nieporozumienie. Szukając modelu do zakupu objeździłem oba rozwiązania i w tym modelu - patrz jak wyżej. Na pewno znajdą sie zwolennicy zawieszenia na sprężynach, ale jak chcesz tego rozwiązania, to patrz co napisałeś o swoim X5.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|