Autor |
Wiadomość |
Archates
|
Napisane: 29.05.2012, 23:12 |
|
Dołączył: 29.05.2012 Posty: 7
|
Szukam 911-tki 964 byle nie kabrio. Doradzalibyście z 2czy 4s? To byłoby moje pierwsze porsche, którego pragnę już od dzieciństwa
|
|
Góra |
|
Długi
|
Napisane: 29.05.2012, 23:38 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1196
|
Witaj,
C2 - skrzynia mniej awaryjna, mniej skomplikowana konstrukcja, mniejsza masa.
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 29.05.2012, 23:47 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Cześć,
W 964 nie było 4S - tylko C2 i C4.
Jeżeli na lato do zabawy - sugeruję C2 - poza tym co napisał przedmówca, daje lepsze wyczucie auta.
Jeżeli do użytku całorocznego - C4.
PS. tak czy tak super wybór.
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 30.05.2012, 11:16 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Jestem w szoku. Nagle pojawilo sie tylu milosnikow 964 na forum. Co sie stalo, czy to zarazliwe, czy akurat wszyscy dorastalismy w czasie, kiedy 964 wchodzil do salonow i na jego wizerunku wyrabialismy sobie zamilowanie do tego ksztaltu? Powodzenia w poszukiwaniach, zadbane 964 atakuje serce i juz tam pozostaje.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
Archates
|
Napisane: 30.05.2012, 12:18 |
|
Dołączył: 29.05.2012 Posty: 7
|
A teraz mam okazję spełnić te marzenie, to od kilku tygodni cały czas chodzi mi ono po głowie i nie daje spokoju. Powiedzcie mi, czy lepszym rozwiązaniem jest kupno w kraju, czy raczej z Niemiec lub Holandii? I czy brać w ogóle pod uwagę sprowadzenie tego auta ze Stanów. Z góry dziękuję za wszelkie rady. Jestem amatorem póki co w temacie porsche i nie chce dać ciała przy pierwszym zakupie
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 30.05.2012, 14:12 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Poczytaj tu, temat ostatnio byl przerabiany:
http://porscheclub.home.pl/forum/viewtopic.php?t=7504
I tu:
http://porscheclub.home.pl/forum/viewtopic.php?t=7570
Jesli masz ograniczony budzet, to nie ograniczaj pola poszukiwan zbyt wczesnie (C2/C4, coupe/targa/cabrio, manual/automat, PL/EU/US, itp. chyba, ze cos jest dla Ciebie super wazne, np. reczna skrzynia). Jesli masz duze wymagania, to znajdz 964 za >30k euro i jest szansa, ze bedzie bardziej zadbane.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
Archates
|
Napisane: 30.05.2012, 14:39 |
|
Dołączył: 29.05.2012 Posty: 7
|
Dzięki bardzo, w sumie przede wszystkim zależy mi na manualnej skrzyni, a do całej reszty się dostosuje, jak znajdę coś ciekawego
|
|
Góra |
|
Archates
|
Napisane: 30.05.2012, 14:50 |
|
Dołączył: 29.05.2012 Posty: 7
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 30.05.2012, 19:29 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Ciezko powiedziec, na zdjeciach wyglada ladnie. Widze, ze ma nowe dynamo oraz szykowne fotele, na ktorych ciezej rozpoznac przebieg, niz na typowej skorze. Cena atrakcyjna, jesli wszystko jest w porzadku.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 30.05.2012, 21:17 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Nie skreślaj sprowadzenia 964 z USA - tam jest tego najwięcej.
I ceny i stan (szczególnie z zachodu) zachęcają do zakupów - w tej chwili może trochę mniej, przez drogi $$ ale i tak wybór jak nigdzie indziej np. tutaj
Z amerykańskimi dodatkami da się zyć - w ostateczności można je zastąpić elementami EU (tak naprawdę prędkościomierz, cześć tylnego zderzaka i lampki w zderzaku) - tylko po co?
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 30.05.2012, 21:28 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Bo ładniej wygląda?
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 30.05.2012, 21:32 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
oczywiście to rzecz gustu - o tym sie nie dyskutuje.
Osobiście nie mam nic przeciwko "american look" no, w PL może trochę razi rozmiar tablicy jak od traktora...
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 30.05.2012, 21:37 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Amerykanska wersja 964 (moze tylko C4?) ma tez wyzsze zawieszenie. Ale zmiana na europejska wysokosc (patrz opcja M030) jest do ogarniecia i poprawia prowadzenie auta i zmniejsza podsterownosc (typowa dla C4).
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=4448&rowstart=40 w polowie strony widac zdjecia 964 z amerykanskim zawieszeniem (srebrne felgi turbo 18") i z obnizonym (czarne felgi z polerowanym rantem 16"). Roznica w wychyleniu nadwozia widoczna golym okiem, pomimo mniejszych oryginalnych kol na obnizonym zawieszeniu.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
Archates
|
Napisane: 31.05.2012, 14:16 |
|
Dołączył: 29.05.2012 Posty: 7
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 31.05.2012, 14:30 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Przod jest od 964, a tylna polowa chyba z 993 (ale moze wzrok mnie myli). Wiec to bylby model Porsche 978,5 (pol 964, pol 993). Czyli unikat.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 31.05.2012, 14:31 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Ten drugi podobny do mojego, ale chyba nie moj. Mam nadzieje.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 31.05.2012, 15:20 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
BT napisał(a): (pol 964, pol 993). Czyli unikat.
|
|
Góra |
|
Michal4444
|
Napisane: 31.05.2012, 16:17 |
|
Dołączył: 25.03.2011 Posty: 298
|
jak dla mnie to 964 "993 turbo look z tym ze zderzak przedni chyba od N/A" gdzie tam tyl z 964 widzicie.
Pzdr.
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 31.05.2012, 16:50 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Masz racje. Ogladalem na telefonie I zblizylem tylko tyl, ktory jest od 993. Przod oczywiscie takze nie od 964. Za to srodek z wczesnego 964. Dla mnie w dalszym ciagu jest to unikatowy model 978,5.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
Michal4444
|
Napisane: 31.05.2012, 16:56 |
|
Dołączył: 25.03.2011 Posty: 298
|
Nie taki unikat po Zachodniopomorskim lata cus takiego tylko w automacie
Osobiscie napewno nnie zainteresowal bym sie tym autem.
Pzdr
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|