Elberoth napisał(a):
W V8 montowanych w Cayenne też się śruby urywały. W US był na to factory recall. Nie wiem jak w PL.
stała bolączka V8
W Polsce z tego co wiadomo część aut - przeważnie początki lat produkcji 2009/2010 roku było objętych akcją serwisową WC-22 eliminującą tą wadę.
na samym początku produkcji od 2009 roku do początku 2011 roku wsadzane były Wariatory z końcówką o numerze 121 śruby aluminiowe-białe)
zapewne pojawiło się wiele przypadków że urywały się te śruby producent
w połowie 2011 roku do połowy 2013 roku próbował coś poprawić
Wariatory miały końcówkę o numerze 122 dalej śruby aluminiowe-białe)
dopiero drugi kwartał 2013 roku/początek 2014 tzw polift wyszły teoretycznie te wytrzymalsze/poprawione Wariator końcówka 123 - śruby stalowe czarne)
dla ciekawostki wariatory z końcówkami 121/122 zostały wycofane część wadliwa - nie używać