Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 24.12.2018, 10:43 

Dołączył: 13.11.2017
Posty: 111
Nie wiem czy widzieliście, ale dosyć fajny temat poruszony w stronę zakupu przedliftowych Panamer ( w tym przypadku wersja TURBO) i trapiących te silniki bolączek
na razie są 3 odcinki, gdyby wyszedł nowszy niech ktoś wrzuci jak będę się ociągał:)

myślę że dla potencjalnych kupujących może co nie co pomóc w zakupie i na co zwrócić w szczególności uwagę.
mi.in o tych przyjemnościach, które trapią Panamery przedliftowe i silniki V8 pisaliśmy :)


odcinek 1
https://www.youtube.com/watch?v=UL-W44JRJZQ


odcinek 2
https://www.youtube.com/watch?v=He9-MBP_LwU


odcinek 3
https://www.youtube.com/watch?v=JRuawuNszs0


swoją drogą czy ktoś orientuje się kim jest ten mechanik Piotr, gdzie urzęduje itd...???


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.12.2018, 14:52 

Dołączył: 26.09.2015
Posty: 543
Mysle ze czy przed czy polift, niestety kibel troche z ta jakoscia. Przyzna ten kto szczerze i na chlodno ocenia jakosc Porsche...


Sent from my iPhone using Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.12.2018, 22:35 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 684
W V8 montowanych w Cayenne też się śruby urywały. W US był na to factory recall. Nie wiem jak w PL.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.12.2018, 2:25 

Dołączył: 13.11.2017
Posty: 111
Elberoth napisał(a):
W V8 montowanych w Cayenne też się śruby urywały. W US był na to factory recall. Nie wiem jak w PL.


stała bolączka V8 :?
W Polsce z tego co wiadomo część aut - przeważnie początki lat produkcji 2009/2010 roku było objętych akcją serwisową WC-22 eliminującą tą wadę.

na samym początku produkcji od 2009 roku do początku 2011 roku wsadzane były Wariatory z końcówką o numerze 121 śruby aluminiowe-białe)
zapewne pojawiło się wiele przypadków że urywały się te śruby producent
w połowie 2011 roku do połowy 2013 roku próbował coś poprawić
Wariatory miały końcówkę o numerze 122 dalej śruby aluminiowe-białe)

dopiero drugi kwartał 2013 roku/początek 2014 tzw polift wyszły teoretycznie te wytrzymalsze/poprawione Wariator końcówka 123 - śruby stalowe czarne)

dla ciekawostki wariatory z końcówkami 121/122 zostały wycofane część wadliwa - nie używać


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.12.2018, 3:07 

Dołączył: 26.09.2015
Posty: 543
Byly wszedzie, ja u siebie mialem na aukcji zmienione.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.12.2018, 10:49 

Dołączył: 7.04.2018
Posty: 61
Czy wiecie gdzie serwis silnika był robiony? W filmie byo powiedziane, że u Piotra w Rzeszowie, ale dokładniej gdzie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.12.2018, 11:02 

Dołączył: 13.11.2017
Posty: 111
odcinek 4 (świątecznie)

https://www.youtube.com/watch?v=dH75e6bfmR0


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.12.2018, 1:26 

Dołączył: 13.11.2017
Posty: 111
odcinek nr 5-wstępne koszta
https://www.youtube.com/watch?v=ht3tQuv7OOU


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum