Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Autor Wiadomość
PostNapisane: 15.05.2018, 22:29 

Witam,
tak jak pisałem kupiłem Boxtera - fajny, testuję go i pojawiają się powoli problemy.. nie wiem czy go radzicie oddać (rozmawiałem - dostanę ew fakturę zwrotną ale sprzedający w ramach gwarancji chce go naprawić), a co się dźwięk metaliczny z tyłu przez przejeżdżanie przez np progi zwalniające;

PostNapisane: 15.05.2018, 22:57 

Ad.1 Do sprawdzenia gumy zawieszenia(+tuleje), amory(nawet czy śruby są dobrze przykręcone), uchwyty od wydechu, poduszki silnika
Ad.3 Nie znam się jeszcze na 986 i nie wiem jak jest rozwiązany centralny zamek, ale jak jest powietrzny, to może być jakiś przewód przetarty/spadnięty. Jak jeździłem z gwiazdą na masce, to miałem dokładnie taki problem, chociaż nie nazwałbym tego mruczeniem kota.

Ale niech się wypowiedzą mądrzejsi.

PostNapisane: 16.05.2018, 7:29 

Ten olej to wycieka pod auto i robi sie plama czy tylko te elementy sa zapocone?

Co do stukow zawieszenia - jedz na stacje diagnostyczna i za 40 pln zrob test zawieszenia na szarpakach. Wyjdzie wszystko i dostaniesz pelna liste co trzeba zrobic..

Kontrolka airbag zaswieca sie i gasnie na zegarach?

PostNapisane: 16.05.2018, 11:01 

Lepiej będzie obejrzeć wycieki z dowolnym mechanikiem, przynajmniej wielce prawdopodobnie ustali przyczynę. Jeśli to wyciek na łączeniu silnika ze skrzynią to może być kilka przyczyn. Wszystkie kosztowne. Możesz mieć wyciek na uszczelniaczu wałka i/lub wyciek z IMS, zatłuszczone sprzęgło itd. Nawet nie wiem czy to automat czy manual?
Co do mruczenia to trzeba porozbierać okolice i ustalić co hałasuje, może automatyka w zespole nawiewów?