Qbak napisał(a):
Podrzuć specyfikację auta jak gdzieś masz pod ręką
auto na przestrzeni czasu sie tak zmianialo ze juz sam nie pamietam wszystkiego.
W skrocie jest na pectelach; moc 385 km 585 nm. Jest na zwezce na GSMP. Silnik jest na 450-550 i 800 nm. Wiec zapas jest.
Auto po zakupie rozebralem do srubki a nawet wiecej
Cala buda rozebrana, wyspawana, pomalowana. Klatak ostatnia specyfikacja FIA custom cage, stal T45 ta z mysliwcow bojowych. Najlzejsza i najwytrzymalsza,
Posiada ks. sportowa. MOze brac udzial w RSMP, GSMP ist od MP po MS.
Sekwa 6 biegow, szpery rallyart, zawias pro 3 way rajdowy. Hamulec brambo homologowany.
Brak ABS, kontroli trakcji i wspomagania hamucow.
Program do dyfrow mam od pewnego Fina co kiedys letal w WRC
I dziesiatki rzeczy ktorych nie sposob wymienic
Miko nagral moj start na GSMP. Na wysokim programie nie nadazasz zmieniac biegow na starcie
Ja sie przesiadam z dzika do gt3 to mom wrazenie ze nie pali na kilka cylindrow
https://www.youtube.com/watch?v=H5ff_vzCCdc
_________________
in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.
Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/