|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 18 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
piterson
|
Napisane: 2.11.2009, 20:13 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1589 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
Czy ktoś wie jaki prąd rozruchowy jest potrzebny do odpalenia 944 2.5? Czy 200A wystarczy?
Chyba nie muszę tłumaczyć po co jest to potrzebne
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 2.11.2009, 20:46 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Hmm..wydaje mi się ,że jednak nie.
Ja mam najmniejszy Bosch silver 42 Ah, z prądem 380 A rozruchowym.
Olej syntetyk ale gęsty 15 W 50 i tak przy + 20 stopniach w lecie odpali po 10 dniach ,przy plus 10 stopniach odpali po 4 dnich z trudem.
( oba powyżej po 100% naładowaniu z prostownika)
Niby 2,5 jest nieco mniejszy i masz mniej gęsty syntetyk ale może być mało te 200 A.
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 2.11.2009, 21:32 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2916
|
a baku nie chcesz zmniejszyc? mozna dolewac po kazdym odcinku ...
co do pytania to opowiedzi oczywiscie nie znam. powodzenia
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 2.11.2009, 21:51 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1589 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
[quote="yoshi"]a baku nie chcesz zmniejszyc? mozna dolewac po kazdym odcinku ... [quote]
Każda, nawet najbardziej szalona opcja jest brana pod uwagę. Chciałbym jeszcze solidnie zejść z wagą
Bak w 944 jest plastikowy więc ubytek wagi byłby niewielki. Inna sprawa że wtedy można efektywniej wykorzystać małą ilość paliwa bo w normalnym baku przy pozostających 10-15 litrach mogą być problemy przy dużych przeciążeniach. Taka np 30 litrówka byłaby super (tylko te ceny...)
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 2.11.2009, 21:58 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1589 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
jurek968 napisał(a): Hmm..wydaje mi się ,że jednak nie. Ja mam najmniejszy Bosch silver 42 Ah, z prądem 380 A rozruchowym. Olej syntetyk ale gęsty 15 W 50 i tak przy + 20 stopniach w lecie odpali po 10 dniach ,przy plus 10 stopniach odpali po 4 dnich z trudem. ( oba powyżej po 100% naładowaniu z prostownika) Niby 2,5 jest nieco mniejszy i masz mniej gęsty syntetyk ale może być mało te 200 A.
Mam ten sam akumulator, ten sam olej i odpala zawsze bez najmniejszego problemu, nawet po 2 miesiącach stania (inna sprawa ze używam odcięcia aku). Muszę wypożyczyć jakiś mały żelowy akumulator na próbę.
Albo bez kombinowania coś z oferty firmy Odyssey, np: http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=3055
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
TKacki
|
Napisane: 3.11.2009, 12:52 |
|
Dołączył: 5.03.2007 Posty: 1151
|
piterson napisał(a): Albo bez kombinowania coś z oferty firmy Odyssey......]
Maciek w swoim Evo ma takie ustrojstwo. Malutkie. Nie pamietam firmy ale byłem zaskoczony, jak jest sprawne. Prąd rozruchu jest kosmiczny.
Auto miało włączone odbiorniki prądu prze kilka h (dłubanie w instalacji elektr.), na zgaszonym silniku, a pomimo to odpalało wściekle kręcąc rozrusznikiem. I to wszystko z aku o wielkości 3 puszek po coli.
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 3.11.2009, 22:54 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2932
|
A myślałeś o wymianie alternatora na wariant Sports Package?
90/1260 A/W zamiast standardowych 115/1610 - ciekawe ile się różnią masą
Wg tego samego pakietu akumulator był dostępny z pojemnością 36Ah zamiast 50Ah lub 63Ah
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 4.11.2009, 18:47 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1589 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
simprez napisał(a): A myślałeś o wymianie alternatora na wariant Sports Package?
Tak jak pisałem wszelakie opcje są brane pod uwagę (mam już wstępne rozeznanie tematu - Nissan). Tylko że ja będę miał pakiet Ultra Sports Package. Minimalizm stosowany
Jeszcze gdyby się pozbyć tych ciężkich wałków balansujących. Dlaczego "dry sump" jest taki drogi...?
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
wampir
|
Napisane: 4.11.2009, 20:00 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3164
|
Piterson: moze zostaw sama rame i silnik, a reszte wywal. Bedzie najlzej
|
|
Góra |
|
Duc748
|
Napisane: 4.11.2009, 21:03 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 4.11.2009, 22:15 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Duc748 napisał(a): w sumie to juz plynie do mnie 6kg 600 Amp http://tiny.pl/hxx1v
Ja pierniczę "Originally used to start fighter aircraft engines and to withstand the shock and vibration experienced in combat aircraft"
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
wampir
|
Napisane: 4.11.2009, 22:33 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3164
|
Tak, duc zamontuje silnik porsche do samolotu - bedzie najszybszy na torze, nad nim i poza nim
|
|
Góra |
|
TKacki
|
Napisane: 4.11.2009, 23:27 |
|
Dołączył: 5.03.2007 Posty: 1151
|
wampir napisał(a): Tak, duc zamontuje silnik porsche do samolotu - bedzie najszybszy na torze, nad nim i poza nim
Może nie wiesz....ale 6cyl bokser chłodzony powietrzem z Porsche w odpowieniej konfiguracji miał homologację i był używany w lotnictwie.
|
|
Góra |
|
wampir
|
Napisane: 4.11.2009, 23:37 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3164
|
TKacki napisał(a): Może nie wiesz....ale 6cyl bokser chłodzony powietrzem z Porsche w odpowieniej konfiguracji miał homologację i był używany w lotnictwie.
Wiem Tomku, to byl zart
|
|
Góra |
|
TKacki
|
Napisane: 4.11.2009, 23:49 |
|
Dołączył: 5.03.2007 Posty: 1151
|
W sumie aku od moto powinno też dać radę, np YTX12-BS. Malutkie, 4 kg i prąd w przypadku dobrych producentów to ok. 200 A
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 5.11.2009, 10:26 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Przed tegorocznymi Żubrami zmieniłem wydech na seryjny - czyli pozbawiłem auto kilku koników i Nm, a dołożyłem kilkanaście kg.....ale za to miałem ciepło w nogi !!!!!!! i uznałem to za najważniejsze przygotowanie do startu - mając w pamięci bolące zimno z ub. roku ( z chorobowymi następstwami). Daję słowo - gdy jest ciepło inaczej się jeżdzi, lepsza koncentracja itd....bez kilku par skarpetek i ciepłych kalesonów lepiej się operuje pedałami ...no i lżej !!!
No i fakt - zgoliłem wąsy - po tym zabiegu jest (mi) rzeczywiście lżej
A akumulator mam zwykły 45Ah - 400A
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Duc748
|
Napisane: 25.12.2009, 23:22 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
|
przegladajac forum
cos dla kolegow z poludnia
moze pod choinke za rok ( 1900 Euro )
litowo jonowy 6 kg - 18 Ah
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________ Marcin ---------------- http://aidi.pl
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 26.12.2009, 11:44 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1589 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
Duc748 napisał(a): przegladajac forum cos dla kolegow z poludnia moze pod choinke za rok ( 1900 Euro ) litowo jonowy 6 kg - 18 Ah
cacuszko!
Ale cena -
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 18 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|