|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 7 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Dan'74
|
Napisane: 25.11.2014, 23:47 |
|
Dołączył: 25.11.2014 Posty: 5
|
|
Góra |
|
porsche_targa
|
Napisane: 26.11.2014, 4:20 |
|
Dołączył: 5.10.2007 Posty: 412
|
Jeśli szukasz 996 to tylko z silnikiem 3.6 . Odpuść te egzemplarze z 3.4, chociaż ten granatowy (nie jestem pewien co do koloru) wygląda na ok.
|
|
Góra |
|
Długi
|
Napisane: 26.11.2014, 8:07 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1196
|
Witam,
to drugie stalo bardzo długo w okolicach Andrychowa za 49999
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 26.11.2014, 10:07 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
porsche_targa napisał(a): Jeśli szukasz 996 to tylko z silnikiem 3.6 . Odpuść te egzemplarze z 3.4, chociaż ten granatowy (nie jestem pewien co do koloru) wygląda na ok.
Nie strasz kolegi Owszem, 3.4 są chyba statystycznie bardziej awaryjne od 3.6, ale - zwłaszcza z ostatnich dwóch lat produkcji - nie trzeba się ich bać. Na przykład andrzejowe 996, które regularnie dostawało w kość na zawodach Classic Auto i nie stało mu się od tego NIC. I jest bodaj z 1999 czy nawet 1998 roku.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Dan'74
|
Napisane: 26.11.2014, 13:50 |
|
Dołączył: 25.11.2014 Posty: 5
|
To jeszcze mam pytanie, gdzie najlepiej sprawdzić taki samochód. Czy autoryzowane serwisy dają wiarygodność? Kupowałem w życiu kilka samochodów może nie tak wymagających technicznie ale ocena serwisu była na poziomie osoby średnio znającej się na samochodach, to była strata kasy
|
|
Góra |
|
Andruszka
|
Napisane: 26.11.2014, 18:09 |
|
Dołączył: 13.02.2012 Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
|
Moim zdaniem nie ma co powtarzać że 3,4 to dno a 3,6 to super, oczywiście 3,4 jest bardziej narażone, ale ważniejszy jest reżim olejowy. Jeżeli o auto było dbane, olej zawsze powyżej 3/4, rozgrzewany i wymieniany regularnie, dobrej jakości to takie 3,4 pochodzi dłużej niż 3,6 które notorycznie jeździło na małym poziomie oleju, wymienianego co 15tys a nie co 10. Remonty 3,6 tez się zdarzają.
Co do sprawdzenia najlepiej zrobić to w warsztacie wyspecjalizowanym w obsłudze Porsche, muszą mieć odpowiedni program do komputera i wiedzieć na co zwrócić uwagę. Zwykły uniwersalny komputer za wiele nie pokaże, a trzeba sprawdzić czy nie było przekroczeń obrotów np. i inne rzeczy.
Ten z Augustowa jak pisał Długi był na początku na południ Polski, do tego na początku z pogniecionym dachem od latarni, ale delikatnie, chyba nic poważnego.
_________________
Andrzej 911
|
|
Góra |
|
Dan'74
|
Napisane: 26.11.2014, 19:17 |
|
Dołączył: 25.11.2014 Posty: 5
|
Przeglając ogłoszenia, powinno się mieć na względzie bliskość serwisow:)
Z tym jak ktoś dbał o ilość oleju to niestety trudno sprawdzić. Pewnie mozna sprawdzic ew wycieki i czy kompresja jest ok.
Czy polskie serwisy udostępniają historie danego samochodu jeżeli był serwisowany za granicą?
Mam jeszcze do Was pytanie jaki przeswit ma 911 996. Pod jaki krawężnik można podjechać. Juz czytałem że ze zjazdem do garażu mogę mieć problem:(
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 7 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|