Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 1.06.2019, 14:19 

Dołączył: 6.12.2018
Posty: 30
Jak w temacie, noszę się z zamiarem zakupu Boxstera 718 i mam 2 opcje:
- brać demo dealera ale bez pakietu Sport Chrono i PTV plus
- zamawiać do produkcji z tymi bajerami

Wiadomo, że demo trochę tańsze ale bez jakiejś szalonej różnicy przy rabacie na nowe auto.
Jeździłem nim wiec Sport Chrono nie brakuje bo ma sportowe zawieszanie i przycisk sport, co do PTV to oczywiście tez mi nie brakowało ale może o czymś nie wiem i na przykład za jakiś czas mi zabraknie :wink: W Macanie mam jedno i drugie wiec samopoczucie jest lepsze :D
Poradźcie, która drogą pójść?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.06.2019, 14:22 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
Jeśli myślisz o PTV to zamów nowego Boxstera T. Będziesz miał dodatkowo niższe zawieszenie i bardzo fajną kolorystykę wnętrza :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.06.2019, 14:52 

Dołączył: 5.02.2018
Posty: 93
Dla mnie Sport Chrono bezwzglednie konieczne


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.06.2019, 15:01 

Dołączył: 6.12.2018
Posty: 30
sponsor napisał(a):
Dla mnie Sport Chrono bezwzglednie konieczne


A czemu? :wink:
Co do zawieszenia to jest PASM z zmniejszonym o 10 mm prześwitem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.06.2019, 15:03 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
Haki1972 napisał(a):
Co do zawieszenia to jest PASM z zmniejszonym o 10 mm prześwitem.


Boxster T ma -20 mm


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.06.2019, 15:14 

Dołączył: 6.12.2018
Posty: 30
tunix napisał(a):
Haki1972 napisał(a):
Co do zawieszenia to jest PASM z zmniejszonym o 10 mm prześwitem.


Boxster T ma -20 mm


No to już tylko na tor bo na codzień nie do jazdy :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.06.2019, 15:22 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
Haki1972 napisał(a):
No to już tylko na tor bo na codzień nie do jazdy :wink:


Mylisz się. Mam -20 w 991.2 i jest super. Próbowałem w Caymanie też było bardzo fajne. Oczywiście to subiektywne ale gdybyś miał zamawiać nowe auto to imho warto rozważyć T.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.06.2019, 15:33 

Dołączył: 6.12.2018
Posty: 30
tunix napisał(a):
Haki1972 napisał(a):
No to już tylko na tor bo na codzień nie do jazdy :wink:


Mylisz się. Mam -20 w 991.2 i jest super. Próbowałem w Caymanie też było bardzo fajne. Oczywiście to subiektywne ale gdybyś miał zamawiać nowe auto to imho warto rozważyć T.


Miałem na myśli przejeżdżanie przez garby i tym podobne przeszkody. Co do komfortu to jestem w stanie uwierzyć, że jest znośny.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.06.2019, 15:56 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
Haki1972 napisał(a):
Miałem na myśli przejeżdżanie przez garby i tym podobne przeszkody. Co do komfortu to jestem w stanie uwierzyć, że jest znośny.


Jedynie zjeżdżając do niektorych garaży podziemnych zdarza mi się przytrzeć tą plastikową dokładką. Ale to ponoć element wymienny :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.06.2019, 17:06 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1548
Demo faktyczne czy takie, które Ci przetrzyma dealer ?

Jeśli faktycznie używane przez innych demo a różnica w cenie do nowki niewielka to bym się nie zastanawiał. Te auta są często katowane.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.06.2019, 20:09 

Dołączył: 6.12.2018
Posty: 30
b0g0b0jny napisał(a):
Demo faktyczne czy takie, które Ci przetrzyma dealer ?

Jeśli faktycznie używane przez innych demo a różnica w cenie do nowki niewielka to bym się nie zastanawiał. Te auta są często katowane.


Auto ma 2 miesiące i 1400km.
Problemem są tez kwoty produkcyjne bo na sezon 2019 w zasadzie można już zapomnieć.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.06.2019, 20:42 

Dołączył: 13.01.2018
Posty: 80
Wg. mnie, pomimo, że nie zaliczam się do cierpliwych, lepiej zamówić.
Jeśli różnica nie jest znacząca (zakładam, że kolorystyka odpowiada Ci całkowicie, ponieważ to też istotny argument za nowym) to nowe auto skonfigurujesz sobie takie jak chcesz, sport chrono jest super (jest różnica), a do tego coś słyszałem, że nowe modele mają w standardzie aktywny wydech po marudzeniach prasy na dźwięk silnika.
I pamiętaj o pakiecie dla palących, żeby mieć klapkę na półkę między siedzeniami.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.06.2019, 20:44 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1548
Tak sobie myśle, że syty głodnego nie zrozumie.

I mając auto w garażu łatwo nam doradzać, że warto poczekać...

IMHO warto patrząc obiektywnie. Ale emocje to emocje :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.06.2019, 20:53 
Avatar użytkownika

Dołączył: 27.12.2017
Posty: 717
Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
b0g0b0jny napisał(a):
Demo faktyczne czy takie, które Ci przetrzyma dealer ?

Jeśli faktycznie używane przez innych demo a różnica w cenie do nowki niewielka to bym się nie zastanawiał. Te auta są często katowane.


Nigdy nie odbylem zadnej jazdy probnej, wiec nie wiem jak to jest. Ale jak piszesz ze demowki sa katowane to znaczy, ze kazdy moze sie umowic na jazde testowa, nawet jak nie chce kupic tylko sie przejechac i mozna upalac, katowac takie auta po ulicach, nawet jak sa niedotarte czy na zimnym siliniku, a ktos z salonu sie przyglada i nic nie mowi? 🤔

Bo jezeli silinik jest dotarty, auto rozgrzane to nawet jak ktos pojedzie szybciej, sportowym autem do tego w sumie stworzonym, to jest to takie zle? Jak kupisz takie auto nowe to tez raczej nie bedziesz jezdzil jak emeryt, a dodadkowo pojedziesz na tor. To wychodzi na to, ze trzeba skreslic wszystkie uzywane sportowe auta i brac tylko nowki...

Do autora tematu, a co powiesz o uzywanych 981 S i GTS? Sa takie dwa Caymany na otomoto z przebiegiem 22k z salonu Porsche, ceny odpowiednio 249k i 317k, z fakturami VAT. Jednak 6 cylindrow to 6 cylindrow




_________________

981 Boxster GTS


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.06.2019, 21:46 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
To samo zrobili (w ramach koncernu) w Passacie. Lifting wchodzi teraz, a w trakcie produkcji zmienili właśnie systemy audio, więc automatycznie wnętrze wygląda inaczej.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.06.2019, 21:47 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1548
Marion napisał(a):
Bardzo fajna konfiguracja, tylko ktoś zapomniał o fotelach :(

Jeśli chodzi o lift to może być mały a może nawet taki „nieoficjalny” w postaci zmiany na większy PCM jak w Macanie. Kiedyś już była taka zmiana w 911 bez zmiany modelu.
Obecny boxster ma stary środek z 981, zrobili tylko taki myk, że w miejsce nawiewów z 981 wstawili wypukłe nakładki i wygląda to niby inaczej, usunęli ramkę z PCM oraz zmienili kierownicę. Reszta jest identico z 981 więc raczej coś z tym zrobią bo to wnętrze jest z 2012 roku.


No właśnie. Dlaczego jest w opcjach fotele sportowe ? To chyba są standard.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.06.2019, 22:02 

Dołączył: 6.12.2018
Posty: 30
b0g0b0jny napisał(a):
Marion napisał(a):
Bardzo fajna konfiguracja, tylko ktoś zapomniał o fotelach :(

Jeśli chodzi o lift to może być mały a może nawet taki „nieoficjalny” w postaci zmiany na większy PCM jak w Macanie. Kiedyś już była taka zmiana w 911 bez zmiany modelu.
Obecny boxster ma stary środek z 981, zrobili tylko taki myk, że w miejsce nawiewów z 981 wstawili wypukłe nakładki i wygląda to niby inaczej, usunęli ramkę z PCM oraz zmienili kierownicę. Reszta jest identico z 981 więc raczej coś z tym zrobią bo to wnętrze jest z 2012 roku.


No właśnie. Dlaczego jest w opcjach fotele sportowe ? To chyba są standard.


Bo w konfiguratorze już fotele podstawowe nazywają się sportowe, taki chwyt marketingowy :wink: ale nawet te podstawowe są OK bo zrobiłem tym autem z 200km.
Co do liftingu to możecie mieć racje odnośnie wnętrza bo sam jeżdżę Macanem S odebranym w tym roku już z nowym wnętrzem. Muszę o to dopytać bo jeśli planują jakieś zmiany to wole poczekać. Dzięki Panowie ze podpowiedz.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.06.2019, 22:10 

Dołączył: 13.01.2018
Posty: 80
Ładna konfiguracja.
Nie czekaj, tylko bierz skoro to dokładnie Twój typ.
Za chwilę będziesz się cieszył jak szalony.
Jest aktywny wydech, a nawet przycisk Sport. Tu się zgubiłem. Myślałem, że w 718 właśnie ten przycisk zastąpiono pokrętłem. U mnie w 718 jest tylko pokrętło.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.06.2019, 0:23 

Dołączył: 6.12.2018
Posty: 30
Maciej964 napisał(a):
Ładna konfiguracja.
Nie czekaj, tylko bierz skoro to dokładnie Twój typ.
Za chwilę będziesz się cieszył jak szalony.
Jest aktywny wydech, a nawet przycisk Sport. Tu się zgubiłem. Myślałem, że w 718 właśnie ten przycisk zastąpiono pokrętłem. U mnie w 718 jest tylko pokrętło.

Jak masz pokrętło to masz tez Sport+
Pewnie jak bym sam konfigurował to sporo bym dołożył a później i tak tego nie wykorzystał. To ma być zabawka i ten konfig jest chyba OK :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.06.2019, 15:48 

Dołączył: 5.02.2018
Posty: 93
Przejedz sie autem z sport chrono poprzlanczaj mapy to zrozumiesz dlaczego mowie ze jest konieczne :shock:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum