Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 24.12.2014, 1:10 

Dołączył: 7.12.2014
Posty: 345
Witam świątecznie.
Czy ktoś z forumowiczów przerabiał temat regeneracji rotorów PCCB .
Taką usługę oferuje SICOM, ceny mogą wydawać się do przyjęcia, mam natomiast wątpliwości co do jakości takiej tarczy.
Dzięki za ewentualne uwagi.
Pozdrawiam. :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.12.2014, 1:35 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Były gdzieś tematy na forum odnosnie regeneracji - trzeba by popytać z jakim skutkiem zostały rozwiazane.
NIe wiem czy odważył bym się na takie eksperymentowanie przy hamulcach... To nie pierdoła która jak przestanie działać to najwyżej nie pojedziesz... Tu jeśli coś zawiedzie przy np 250km/h (tarcza pęknie) to moze skonczyć się tragicznie... Czy ryzyko warte tych pieniedzy? - a bierzesz je na własne barki.
Chyba, że są jakieś opcje przetestowane np na torze itp. to również chetnie posłucham.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.12.2014, 10:11 

Dołączył: 7.12.2014
Posty: 345
Oto właśnie chodzi. Mam osobiście poważne wątpliwości co do takiej regeneracji , ale może ktoś zetknął się namacalnie z tą materią i mógłby się tym podzielić na forum.
Firma reklamuje się jako producent elementów z włókna węglowego i węglowo ceramicznego / SICOM jako znak towarowy MS ze Słowenii/ ,która współpracuje m.inn. z Ferrari przy f1 .
Puściłem do nich zapytanie , jak otrzymam odpowiedź to się podzielę.
Pozdrawiam :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.12.2014, 14:37 

Dołączył: 2.12.2012
Posty: 88
Hej,
ja juz jezdzilem caymanem S z "naprawianymi" tarczami. Nie ma zadnego problemu. Samochod ma juz na tych tarczach nastepne 10t km i wszystko OK.
Samochod jezdzi 70% Autostrada i 30% po miescie.

Tomata


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.12.2014, 16:07 

Dołączył: 7.12.2014
Posty: 345
Możesz zdradzić gdzie były regenerowane i jaki był koszt ?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.12.2014, 1:29 

Dołączył: 2.12.2012
Posty: 88
Hej,

SICOM, cena 700 EUR za tarcze. Trzeba ale 4tyg czekac az tarcze wroca.

Tomata

P.S Osobiscie bym tego nie robil z powodu kosztow. Lepiej wymienic na stalowe lub na tarcze ktore pasuja do zoltych zaciskow.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.12.2014, 13:39 

Dołączył: 7.12.2014
Posty: 345
Dzięki Tomata za zainteresowanie tematem . Zastanawia mnie głównie trwałość takich tarcz przy założeniu użytkowania "cywilnego" , chociaż najbardziej wartościowe byłyby doświadczenia z toru ,tak jak wspomniał Michał . Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.12.2014, 18:36 

Dołączył: 30.01.2014
Posty: 342
Tak z czystej ciekawosci jak wyglada trwalosc tarcz ceramicznych vs stalowych?
Wiem ze cena jest porazajaca a zastanawiam sie jak przeklada sie ona na zywotnosc tarcz i klockow


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.12.2014, 20:18 

Dołączył: 2.12.2012
Posty: 88
Trawalosc podobno min.150tys. W Caymanie byly regenerowane przy 80tys.
Wedlug mnie wada materialu, Auto nie bylo nigdy na torze. Cena za regenerowanie + klocki z wymiana 4000tys EUR.
Dodam jeszcze ze wczesniej na pierwszych 300-500metrach strasznie piszczaly hamulce i to od nowosci, teraz cisza.

Tomata


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.02.2015, 1:38 

Dołączył: 15.11.2007
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
Kucze też się zastanawiam nad regeneracja takich tarcz u mnie jest 50 tys i pomału się kończą :(

Paweł




_________________

Pozdrawiam

Paweł

911 997 TURBO :) 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014
911 964 TURBO :)
Macan III GTS :)

http://www.willa911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.02.2015, 2:10 

Dołączył: 7.12.2014
Posty: 345
Ja mam 96 tys.przebiegu I na razie są OK , wręcz idealne. Ale jazda tylko " cywlina". Mimo to też rozważam ewentualną regenerację jakby co. :(
Pozdrawiam.
P.S.
Widzę, że ceramika spędza sen z powiek nie tylko u mnie. :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.02.2015, 17:48 

Dołączył: 5.08.2014
Posty: 283
Jedno jest pewne, mimo że krążą ploty że "nie warto", "praktycznie to samo", ceramiczne hamulce są mega fajniejsze, oprócz siły hamowania/skuteczności, mają niesamowicie precyzyjne dozowanie - to są moje doświadczenia z 997mkII Turbo i 991 Turbo S. Jeżeli kogoś stać na regenerację/nowe tarcze pewnie 1x podczas użytkowania auta, to zdecydowanie dobry wybór.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.02.2015, 18:06 

Dołączył: 15.11.2007
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
Marcin CarSPA napisał(a):
Jedno jest pewne, mimo że krążą ploty że "nie warto", "praktycznie to samo", ceramiczne hamulce są mega fajniejsze, oprócz siły hamowania/skuteczności, mają niesamowicie precyzyjne dozowanie - to są moje doświadczenia z 997mkII Turbo i 991 Turbo S. Jeżeli kogoś stać na regenerację/nowe tarcze pewnie 1x podczas użytkowania auta, to zdecydowanie dobry wybór.


Cześć

Potwierdzam nie zamienię ceramiki na żadne inne.

Pozdrawiam




_________________

Pozdrawiam

Paweł

911 997 TURBO :) 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014
911 964 TURBO :)
Macan III GTS :)

http://www.willa911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.02.2015, 19:34 

Dołączył: 7.12.2014
Posty: 345
Ja tez się wahałem , chciałem założyć stalowe motorsport , a ceramikę sprzedać , ale nie zdecydowałem się - hamowanie z PCCB jedyne w swoim rodzaju. Jak wsiadam do innych samochodów to mam wrażenie "drętwego hamulca" , a też do wolnych nie należą .

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.02.2015, 19:52 

Dołączył: 15.11.2007
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
U mnie najważniejsze jest np. na autostradzie hamowanie z 200 + kilka raz y ceramika hamuje coraz lepiej a stal niestety coraz gorzej :(

Paweł




_________________

Pozdrawiam

Paweł

911 997 TURBO :) 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014
911 964 TURBO :)
Macan III GTS :)

http://www.willa911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.02.2015, 20:10 
Avatar użytkownika

Dołączył: 30.03.2012
Posty: 2283
Lokalizacja: Warszawa-Sękocin
Nr klubowicza: 330
Paweł twoje auto idealnie się nadaje do testowania takich tarcz ;)
Ciekawe czy mają na to jakieś atesty, TUV itp., i czy jest to dopuszczone do sprzedaży i legalnego użytkowania np. w szwablandi?




_________________

PORSCHOHOLIK 997 TURBO MACADAMIA
oponygumis@wp.pl
tel.+48-602-620-510
Tomek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2015, 0:26 

Dołączył: 7.12.2014
Posty: 345
Z ich strony:

"Sicom jest znakiem towarowym firmy MS Produkcja / Słowenia. Ta firma działa w branży motoryzacyjnej od wielu lat, głównie we współpracy z Volkswagen AG, ZF Friedrichshafen AG oraz Ferrari SpA. MS produkują bardzo wyspecjalizowane produkty z włókna węglowego i węglowo-ceramiczne elementy, na przykład sprzęgła do samochodów Formuły 1 i LMP1, ekstremalnie odpornych na ciepło komponentów z włókna węglowego, węglowo-ceramiczne tarcze hamulcowe oraz panele nadwozia z włókna węglowego."


Widocznie muszą dysponować odpowiednimi certyfikatami.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.11.2017, 22:56 

Dołączył: 5.02.2011
Posty: 33
Czy ktoś regenerował faktycznie już tarcze w wybranej firmie? Czy robi może ktoś to w Polsce?
Mam mechaniczny ubytek od kamienia.. z 1-2cm, nie przeszkadza raczej w hamowaniu ale myślę o ew. regeneracji tarczy bo wyglądają jak nowe (60tys przebieg auta)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.11.2017, 17:38 

Dołączył: 7.12.2014
Posty: 345
Osobiście nie miałem potrzeby. Ale swego czasu dowiadywałem się i z tego co pamiętam , to trzeba im przesłać swoją tarcze , oni oceniają stan i regenerują - koszt oscylowal ok. 9 tys . Jak jest obecnie -nie mam wiedzy.

Jak byś się czegoś bliżej dowiedział to daj znać na forum.


Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.11.2017, 18:41 

Dołączył: 5.02.2011
Posty: 33
kemot266 napisał(a):
Osobiście nie miałem potrzeby. Ale swego czasu dowiadywałem się i z tego co pamiętam , to trzeba im przesłać swoją tarcze , oni oceniają stan i regenerują - koszt oscylowal ok. 9 tys . Jak jest obecnie -nie mam wiedzy.

Jak byś się czegoś bliżej dowiedział to daj znać na forum.


Pozdrawiam


Dostalem takiego maila, zdecyduje sie raczej

Hello Artur,



thanks for your email.



yes - repair is possible, it will take 2 weeks time, price is 500€





mit freundlichen Grüßen/best regards

Wolfgang Dietz



Diplom Wirtschaftsingenieur (FH)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum