|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 15 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Elberoth
|
Napisane: 29.03.2018, 17:01 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Zastanawiam się nad kupnem replik felg do Cayenne Turbo. Jak z trwałością ? Czy ktoś testował ? Zawsze miałem tylko ORI felgi + kilka kompletów różnych OZ, a więc zawsze firmówki. Różnica w cenie jest jednak kolosalna - komplet 19" x 8.5" można kupić za ... 2700zł. http://allegro.pl/felgi-19-5x130-porsch ... 72305.htmlZapewne nie będą tak wytrzymałe jak ORI, ale z drugiej strony - przy gumach 265/50/19 jest jeszcze tak dużo mięcha, że pogiąć taką felgę to jest już naprawdę duży artyzm.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 29.03.2018, 19:32 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Akurat felgi mają sporo do powiedzenia, jeśli chodzi o bezpieczeństwo, więc wg mnie zdecydowanie nie warto eksperymentować. Lepiej wejść w używki z pewnego źródła.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Bristol
|
Napisane: 29.03.2018, 19:54 |
|
Dołączył: 5.05.2016 Posty: 580
|
Wolałbym poszukać dobrych OEM używek. Jak szukasz replik to zagadaj do firmy Dawmac.
|
|
Góra |
|
SebastianP
|
Napisane: 30.03.2018, 8:13 |
|
Dołączył: 18.03.2015 Posty: 328
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 1.04.2018, 13:58 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Pytam o własne doświadczenia, bo to co piszą w gazecie typu Auto Świat, traktuję z przymrużeniem oka (ostatecznie żyją z reklam koncernów samochodowych, więc zawsze będą bronić ich interesów).
Ten test PIMOT ciekawy - szkoda że nie podali więcej szczegółów. Jestem ciekaw ile felg przetestowano i w ilu przypadkach osiągnięto niezadowalające rezultaty.
Gdybym kupował felgi do swojego Audi S5 (albo 911) to bym się nawet nie zastanawiał, bo profil opon jest bardzo niski, felgi są więc mocno narażone na uszkodzenia.
W Cayenne dla odmiany, nawet przy 19" opony dalej wyglądają jak od traktora (265/50/19), a więc podatność na uszkodzenia/przeciążenia nieporównywalnie mniejsza.
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 1.04.2018, 14:07 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Albo zostawię te co mam - oryginalne 19" na jakich auto wyjechało z salonu.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 1.04.2018, 19:54 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
I jeszcze dla odmiany koła z wersji turbo:
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
danzigpl
|
Napisane: 3.04.2018, 16:46 |
|
Dołączył: 27.12.2016 Posty: 51
|
Ja bym tam wolał się nie zastanawiać wioząc rodzine czy Felgi „repliki” są ofiarami propagandy w auto świecie czy tez naprawdę są tanie bo są miękkie jak plastelina i bardzie niebezpieczne
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 3.04.2018, 23:46 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Na tym forum wszyscy się wszystkiego boją Zostawię te oryginały.
|
|
Góra |
|
explosiv
|
Napisane: 4.04.2018, 7:56 |
|
Dołączył: 11.05.2015 Posty: 347 Lokalizacja: GDYNIA
Nr klubowicza: 442
|
Elberoth napisał(a): Na tym forum wszyscy się wszystkiego boją Zostawię te oryginały. Zabrzmialo tak troche po Pawlakowemy"Wiem lepiej oni sie poprostu nie znaja" wiec po co wyszedles z pytaniem na forum ? Panowie maja racje po co ryzykowac? Felga podrobka zawsze bedzie obarczona "znakiem zapytania" w numerze modelu i seryjnym. Czy kupujesz telewizor / telefon itd. sprawdzonej marki czy poprostu w hipermarkecie tudziez discouncie marki "mantastico" lub "goldwingini" etc ? Masz super auto i na zdjeciach widac ze rowniez dwa fajne zestawy kol. Jesli zmieniac to polecam BBS-y wygladaja masakracyjnie na aucie i sa sporo tansze niz orginal porsche (Ja akurat mam zestaw na lato 21'' na moim rodzinnym autobusie). Przy tym bardzo wytrzymale i przedewszystki bezpieczne. A swietnym rozwiazniem jest wymienny rant wiec jak obrysujesz o kraweznik to kupisz kolko i samemu wymienisz. Załącznik: IMG_0567.JPG Załącznik: IMG_0593.JPG Zasada jest prosta jesli stac Cie na krowe to musisz miec za co doposazyc sie w lancuch
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________
eXpL@S!V In: 718 Cayman GT4RS In: E3 Cayenne II [9YAAI1] Out: Macan FL [95BAA1] Out: 911 S PDK [997.2] TP 1:51:672 Out: 911 4GTS PDK [991.1] TP 1:49:642
|
|
Góra |
|
Damos
|
Napisane: 4.04.2018, 10:15 |
|
Dołączył: 6.02.2013 Posty: 589 Lokalizacja: Bielsko-Biała
Nr klubowicza: 376
|
explosiv napisał(a): Zasada jest prosta jesli stac Cie na krowe to musisz miec za co doposazyc sie w lancuch Dokładnie Repliki felg i butla z gazem do bagażnika i będzie komplet
_________________
996 Carrera cabrio '00 - OUT Boxster 981 GTS Martini, TP 1.50,758, Silesia 1.56,868 996 TT '03 928S '84
Damian
|
|
Góra |
|
moon48
|
Napisane: 5.04.2018, 9:38 |
|
Dołączył: 28.05.2015 Posty: 684 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 615
|
Nie chcę wsadzać kija w mrowisko, ale to nie do końca jest tak. Mamy przecież kultową już (bo tak promowaną przez Magnusa Walkera) firmę https://fifteen52.com/, której koła nie mają większości certyfikatów (włącznie z tym europejskim CE czy jakoś tak). Repliki? Owszem. Lubiane? A jakże W grudniu odwiedziłem w Houston Jordana, właściciela renomowanego warsztatu specjalizującego się w Porsche, przygotowującego auta do wyścigów itp. https://www.modernaircooled.com/. Jordan mówił, że często firmy produkujące repliki po prostu nie chcą tracić kasy na certyfikację unijną a w USA można teoretycznie jeździć na wszystkim. W każdym razie tego typu wynalazki nie muszą brzydzić jak gaz w 928
_________________
996 C4S
|
|
Góra |
|
artone11
|
Napisane: 25.08.2018, 21:18 |
|
Dołączył: 13.06.2017 Posty: 40
|
Też chcę zmienić mojego 22 Techarty na coś innego i zainteresowały mnie te repliki, można wyrwać bardzo łądne 22 cale za 4k.
Ale po przeczytaniu waszych opinii chyba odpuszczę i zacznę szukać jakiś używek.
Tak przy okazji może ktoś mi odpowie bo chce sprzedać te Techarty ale brak jest zainteresowania na aledrogo, czy felgi z Techart to jakaś super jakość, czy normalnie standradowo i nie ma się czym jarac.
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 26.08.2018, 9:11 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Na 22" potrzeba już niezłego amatora. Ja cały czas myślę o tych replikach, i chyba wezmę sobie 20" Racing Line. Mają certyfikat ISO, , VIA JWL itd. https://allegro.pl/felgi-20-5x130-pasuj ... ml#thumb/1Teraz połowa producentów robi felgi w Chinach ... przecież tych felg też nikt nie robi w przydomowym garażu.
|
|
Góra |
|
Gumis
|
Napisane: 26.08.2018, 9:14 |
|
Dołączył: 30.03.2012 Posty: 2283 Lokalizacja: Warszawa-Sękocin
Nr klubowicza: 330
|
moon48 napisał(a): Nie chcę wsadzać kija w mrowisko, ale to nie do końca jest tak. Mamy przecież kultową już (bo tak promowaną przez Magnusa Walkera) firmę https://fifteen52.com/, której koła nie mają większości certyfikatów (włącznie z tym europejskim CE czy jakoś tak). Repliki? Owszem. Lubiane? A jakże W grudniu odwiedziłem w Houston Jordana, właściciela renomowanego warsztatu specjalizującego się w Porsche, przygotowującego auta do wyścigów itp. https://www.modernaircooled.com/. Jordan mówił, że często firmy produkujące repliki po prostu nie chcą tracić kasy na certyfikację unijną a w USA można teoretycznie jeździć na wszystkim. W każdym razie tego typu wynalazki nie muszą brzydzić jak gaz w 928 Tylko, że felgi z pierwszego postu to raczej chińskie podróbki Tak jak piszą poprzednicy szkoda zdrowia a może nawet życia na ich testowanie ;(
_________________ PORSCHOHOLIK 997 TURBO MACADAMIA oponygumis@wp.pltel.+48-602-620-510 Tomek
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 15 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|