|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 18 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
seler
|
Napisane: 24.03.2015, 12:05 |
|
Dołączył: 12.01.2009 Posty: 24
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 24.03.2015, 12:12 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
seler
|
Napisane: 24.03.2015, 13:07 |
|
Dołączył: 12.01.2009 Posty: 24
|
akurat kolor to jedna z fajniejszych rzeczy w tym aucie, w tym modelu występował tylko w 91r i tylko na życzenie (nominalnie był w 911 i 928) Pan Lakiernik za głowę się złapał jak zobaczył ile perły wg specyfikacji tam idzie.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 24.03.2015, 13:47 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Zasada jest jedna - oryginalnego koloru nie wolno zmieniać Jak się nie podoba - okleić albo kupić inne auto
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 24.03.2015, 13:54 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
wit007 napisał(a): Zasada jest jedna - oryginalnego koloru nie wolno zmieniać Jak się nie podoba - okleić albo kupić inne auto
Nie no jasne,zgadzam się i dla tego nie kupię
|
|
Góra |
|
waran
|
Napisane: 24.03.2015, 20:10 |
|
Dołączył: 14.07.2011 Posty: 167
|
wow, sledzilem watek na 924, pelen szacunek.
biorac pod uwage ilosc wlozonej pracy, to cena jest baaardzo dobra i mysle, ze nie bedziesz mial problemow ze sprzedaza.
sam sprzedawalem swoje S2 pol roku temu za 30tysiecy. po tym jak posiadalem pare youngtimerow, wiem ze lepiej jest wydac wiecej na wspanialy egzemplarz, niz odbudowywac kilka lat swoj.
nie powiem, ze sam sie troche nie zastanawiam nad tym... ale jednak nie, bo kupilem wlasnie 981c i na razie wystarczy to
pozdrawiam!
|
|
Góra |
|
sebkub
|
Napisane: 24.03.2015, 23:52 |
|
Dołączył: 7.03.2015 Posty: 186
|
Super (kolor również). Trochę brakuje mi większej ilości zdjęć ze środka.
|
|
Góra |
|
seler
|
Napisane: 14.04.2015, 9:23 |
|
Dołączył: 12.01.2009 Posty: 24
|
Panowie, ponieważ odzywają się do mnie ludzie z Niemiec, macie jakieś porady jak ewentualnie przygotować się do takiej transakcji i nie dać się oszukać?
Kompletnie nie mam doświadczenia w sprzedaży za granicę.
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 14.04.2015, 10:08 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1032
|
seler napisał(a): Panowie, ponieważ odzywają się do mnie ludzie z Niemiec, macie jakieś porady jak ewentualnie przygotować się do takiej transakcji i nie dać się oszukać?
Kompletnie nie mam doświadczenia w sprzedaży za granicę.
Ja sprzedawałem S2000 za granicę. Ważne by nie wydać auta przed zapłatą ceny Ja zrobiłem to tak, że założyłem konto w Citi i kupujący również. Przelewy międzynarodowe między kontami w Citi są natychmiastowe. Reszta jak przy sprzedaży w PL - umowa itp.
|
|
Góra |
|
Serrgiusz
|
Napisane: 14.04.2015, 15:19 |
|
Dołączył: 24.11.2012 Posty: 249
|
Szacunek. Naprawdę czapki z głów.
Za serce i trud w odbudowie.
Szczerze zazdroszczę umiejętności i charakteru.
Żenujące w tym wszystkim jest tylko to, że nie ma w Polsce rynku na takie egzemplarze.
Są pasjonaci, zaplecze, a kraj jak by z kartofliska powstaje.
A handel jak handel. Nie wydawaj towaru dopóki nie dostaniesz zapłaty. Umowa po polsku.
|
|
Góra |
|
seler
|
Napisane: 11.06.2015, 9:38 |
|
Dołączył: 12.01.2009 Posty: 24
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 11.06.2015, 14:00 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Piękny a kolory wręcz genialne Środek rozwala !!! Cena adekwatna do stanu. Czyżby na prawdę musiał wyjechać do Niemiec?
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 11.06.2015, 14:25 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Coś dla adi_rallye
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
seler
|
Napisane: 13.06.2015, 19:43 |
|
Dołączył: 12.01.2009 Posty: 24
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 14.06.2015, 0:11 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Niemcy czy zmiana decyzji co do sprzedaży?
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
noname_conek
|
Napisane: 14.06.2015, 1:02 |
|
Dołączył: 14.09.2013 Posty: 192
|
Mata napisał(a): Niemcy czy zmiana decyzji co do sprzedaży? na forum 924 napisane, że sprzedał i zostaje w pl
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 14.06.2015, 9:07 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
noname_conek napisał(a): Mata napisał(a): Niemcy czy zmiana decyzji co do sprzedaży? na forum 924 napisane, że sprzedał i zostaje w pl No to jest jeszcze nadzieja w narodzie
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 18 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|