Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Autor Wiadomość
PostNapisane: 26.05.2019, 1:37 

Zwracam się do Was z pytankiem, ponieważ jestem w tym temacie dosyć zielony. Jak oceniacie zakup auta, które zostało sprowadzone z Japonii? Mam na myśli głównie klasyki takie jak 993 czy młodszy 996. Jest szansa na znalezienie takiego auta w naprawdę dobrym stanie, z pełną historią, serwisem itd. i czy ma to sens? Czy lepiej szukać takich ofert w Niemczech? Z Polski oczywiście też chętnie, ale niestety rzadko są samochody z pełnym serwisem i historią :(

PostNapisane: 26.05.2019, 9:51 

Z moich doświadczeń to raczej dobry kierunek poszukiwań auta, jeśli przede wszystkim interesuje Ciebie stan utrzymania/zachowania starszego auta a nie wyłącznie niska cena.

PostNapisane: 26.05.2019, 13:42 

Miłosz.ML napisał(a):
Zwracam się do Was z pytankiem, ponieważ jestem w tym temacie dosyć zielony. Jak oceniacie zakup auta, które zostało sprowadzone z Japonii? Mam na myśli głównie klasyki takie jak 993 czy młodszy 996. Jest szansa na znalezienie takiego auta w naprawdę dobrym stanie, z pełną historią, serwisem itd. i czy ma to sens? Czy lepiej szukać takich ofert w Niemczech? Z Polski oczywiście też chętnie, ale niestety rzadko są samochody z pełnym serwisem i historią :(

Mam auto z Japonii, kierunek dobry.
Moim zdaniem zadbane auto obojętnie skąd kosztuje odpowiednio do tego co reprezentuje i nie ma co liczyć że ktoś się pomylił i że chce sprzedać poniżej ceny rynkowej .

PostNapisane: 26.05.2019, 14:32 

Nr klubowicza: 615