Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 16.01.2015, 11:19 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Jak w temacie - koniecznie z osprzętem, m.in. kolektorami i komputerem. Ewentualnie 3.8 997.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.01.2015, 11:26 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 760
??? Padł??? :x


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.01.2015, 11:27 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 760
pewnie widziałeś na allegro takie oferty jak ta http://allegro.pl/silnik-porsche-911-99 ... 10522.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.01.2015, 11:41 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Ano. Ale to oferta remontu, a u mnie to nie wchodzi w grę.

mgrab napisał(a):
??? Padł??? :x


No niestety. W boju wprawdzie (na torze), ale nie uradził. Nie napiszę co myślę o trwałości silników 3.8, ale chyba jest to powszechnie znane.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.01.2015, 11:44 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Rafał Dusza nic nie ma?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.01.2015, 11:46 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Rozmawiałem z nim jakiś tydzień temu to chyba nic nie miał z 3.6. Teraz coś podobno kupił, ale pewnie już ma biorcę :)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.01.2015, 11:56 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 760
tak się zastanawiałem czy w zaistniałej syt nie mozna by było do 996 wsadzić silnika od 997 po lifcie, czyli już DFI


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.01.2015, 12:21 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Rozważyłbym i taką opcję, choć z Michałem o tym jeszcze nie rozmawiałem, czy da się to w miarę bezproblemowo założyć. Problem może być za to taki, że popyt na te silniki pewnie jest spory, a to winduje ceny.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.01.2015, 12:29 

Dołączył: 11.02.2011
Posty: 372
wit007 co sądzisz o silniku 3.4?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.01.2015, 12:40 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Żeby go wstawić? Myślałem o tym, ale najpierw chcę poszukać 3.6.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.01.2015, 13:48 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 760
Za granica troche tego jest ale wiadomo jak to z zakupem uzywanego...
3,4 jest np taki http://m.ebay.co.uk/itm/371231344054?nav=SEARCH


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.01.2015, 14:28 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Mało osprzętu, ja teraz mam 3.8 i ew. do niego nie potrzebuję. Ale do wszystkich innych już tak.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.01.2015, 14:50 

Dołączył: 12.08.2012
Posty: 560
3.8 DFI żeby znaleźć to trzeba się sporo namęczyć. Ceny też są wysokie. Sam szukałem kilka miesięcy. Do tego cały inny osprzęt i pewnie skrzynia.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.01.2015, 15:49 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 760
Do 3,8 DFI to już najlepiej PDK-może taniej wyjdzie sprzedaż auta i zakup nowego?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.01.2015, 16:08 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
mgrab napisał(a):
Do 3,8 DFI to już najlepiej PDK-może taniej wyjdzie sprzedaż auta i zakup nowego?


:lol: Dobry plan, ale chwilowo nie ma na niego $$$




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.01.2015, 17:34 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
w razie czego lezy u mnie 3.6 turbo z calutkim osprzętem , kolektory wydech turbiny intercoolery wiazka komp , no wszystko co jest na tyle auta , skrzynia tez by się znalazła :) istnieje możliwość sprzedaży poszczegolnych elemntow ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.01.2015, 19:07 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 760
Nie pamiętam na jakim to forum była już dyskusja na temat silnika turbo w "cywilnej" wersji 911. Ktoś chyba w UK miał taki plan-i przy okazji pojawia się sporo pytań czy taka wersja S lub nie S wytrzyma taka moc-bo jednak podzespoły były tworzone z myślą o mocach o ponad 100 KM mniejszych.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.01.2015, 20:48 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
porscheee napisał(a):
w razie czego lezy u mnie 3.6 turbo z calutkim osprzętem , kolektory wydech turbiny intercoolery wiazka komp , no wszystko co jest na tyle auta , skrzynia tez by się znalazła :) istnieje możliwość sprzedaży poszczegolnych elemntow ...


Brzmi kusząco - odezwę się :)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.01.2015, 1:39 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
mgrab napisał(a):
pewnie widziałeś na allegro takie oferty jak ta http://allegro.pl/silnik-porsche-911-99 ... 10522.html


Ciekaw jestem jak mozna wyremontować silnik za 12 tys... to mniej wiecej koszt czesci jesli uszkodzenia nie sa znaczne.

Wracając do tematu.
Wstawienie silnika turbo - problematyczne. Inna skrzynia biegów, sterowanie sprzegła ze wspomaganiem, inne zegary, wiazki itd. Zawieszenie jest to samo w sensie wytrzymałości - takie same wachacze, do wymiany hamulce. Do kombinacji nawiewy na intercoolery bo brak otworów w błotnikach itd.
Wstawienie silnika DFI - bardzo problematyczne - inna skrzynia biegów, kompletnie inne instalacje i sterowniki 996 vs 997 - trudne do zaadoptowania, inne cisnienie zasilania silnika itd.

Silnik 3,8 - nie wiem czy Witek chce wracać do tego silnika.
Moim zdaniem jedyna sensowna opcja to powrót do fabrycznego 3,6.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.01.2015, 2:43 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
chłopaki mieli chyba na myśli prace nad silnikiem 3.6 z turbo bez turbo aby weszło do budy , cos ala gt3 ze zbiornikiem na olej i sucha miska ...
co do skrzyni jak jest silnik z osprzętem i grucha na skrzynie lub skrzynia z turbo to i sprzęgło będzie miało wspomaganie , choć można wykorzystać skrzynie z gt3 lub przerobiana itd. zresztą to zbędny bajer dużo ludzi z tego rezygnuje lub jak w gt2 , to wszystko jest do zrobienia sam miałem kiedyś taki plan aby kupic bude 996 z zepsutym motorem lub bez bo to taniocha i zbudować takie cos na tor ... faktem jest ze albo trzeba mieć dostep do części lub chociaż mieć kogos kto ogarnie tematy ... , widzaiłęm tez opcje z ickiem nad kolektorem jak w 993 turbo własnie w wąskiej budzie 996


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum