Autor |
Wiadomość |
wit007
|
Napisane: 16.01.2015, 11:19 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Jak w temacie - koniecznie z osprzętem, m.in. kolektorami i komputerem. Ewentualnie 3.8 997.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
mgrab
|
Napisane: 16.01.2015, 11:26 |
|
Dołączył: 28.12.2011 Posty: 760
|
??? Padł???
|
|
Góra |
|
mgrab
|
Napisane: 16.01.2015, 11:27 |
|
Dołączył: 28.12.2011 Posty: 760
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 16.01.2015, 11:41 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Ano. Ale to oferta remontu, a u mnie to nie wchodzi w grę.
mgrab napisał(a): ??? Padł???
No niestety. W boju wprawdzie (na torze), ale nie uradził. Nie napiszę co myślę o trwałości silników 3.8, ale chyba jest to powszechnie znane.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 16.01.2015, 11:44 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 16.01.2015, 11:46 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Rozmawiałem z nim jakiś tydzień temu to chyba nic nie miał z 3.6. Teraz coś podobno kupił, ale pewnie już ma biorcę
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
mgrab
|
Napisane: 16.01.2015, 11:56 |
|
Dołączył: 28.12.2011 Posty: 760
|
tak się zastanawiałem czy w zaistniałej syt nie mozna by było do 996 wsadzić silnika od 997 po lifcie, czyli już DFI
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 16.01.2015, 12:21 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Rozważyłbym i taką opcję, choć z Michałem o tym jeszcze nie rozmawiałem, czy da się to w miarę bezproblemowo założyć. Problem może być za to taki, że popyt na te silniki pewnie jest spory, a to winduje ceny.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
bukers80
|
Napisane: 16.01.2015, 12:29 |
|
Dołączył: 11.02.2011 Posty: 372
|
wit007 co sądzisz o silniku 3.4?
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 16.01.2015, 12:40 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Żeby go wstawić? Myślałem o tym, ale najpierw chcę poszukać 3.6.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
mgrab
|
Napisane: 16.01.2015, 13:48 |
|
Dołączył: 28.12.2011 Posty: 760
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 16.01.2015, 14:28 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Mało osprzętu, ja teraz mam 3.8 i ew. do niego nie potrzebuję. Ale do wszystkich innych już tak.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
raf86
|
Napisane: 16.01.2015, 14:50 |
|
Dołączył: 12.08.2012 Posty: 560
|
3.8 DFI żeby znaleźć to trzeba się sporo namęczyć. Ceny też są wysokie. Sam szukałem kilka miesięcy. Do tego cały inny osprzęt i pewnie skrzynia.
|
|
Góra |
|
mgrab
|
Napisane: 16.01.2015, 15:49 |
|
Dołączył: 28.12.2011 Posty: 760
|
Do 3,8 DFI to już najlepiej PDK-może taniej wyjdzie sprzedaż auta i zakup nowego?
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 16.01.2015, 16:08 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
mgrab napisał(a): Do 3,8 DFI to już najlepiej PDK-może taniej wyjdzie sprzedaż auta i zakup nowego?
Dobry plan, ale chwilowo nie ma na niego $$$
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 16.01.2015, 17:34 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
w razie czego lezy u mnie 3.6 turbo z calutkim osprzętem , kolektory wydech turbiny intercoolery wiazka komp , no wszystko co jest na tyle auta , skrzynia tez by się znalazła istnieje możliwość sprzedaży poszczegolnych elemntow ...
|
|
Góra |
|
mgrab
|
Napisane: 16.01.2015, 19:07 |
|
Dołączył: 28.12.2011 Posty: 760
|
Nie pamiętam na jakim to forum była już dyskusja na temat silnika turbo w "cywilnej" wersji 911. Ktoś chyba w UK miał taki plan-i przy okazji pojawia się sporo pytań czy taka wersja S lub nie S wytrzyma taka moc-bo jednak podzespoły były tworzone z myślą o mocach o ponad 100 KM mniejszych.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 16.01.2015, 20:48 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
porscheee napisał(a): w razie czego lezy u mnie 3.6 turbo z calutkim osprzętem , kolektory wydech turbiny intercoolery wiazka komp , no wszystko co jest na tyle auta , skrzynia tez by się znalazła istnieje możliwość sprzedaży poszczegolnych elemntow ...
Brzmi kusząco - odezwę się
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 19.01.2015, 1:39 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
mgrab napisał(a):
Ciekaw jestem jak mozna wyremontować silnik za 12 tys... to mniej wiecej koszt czesci jesli uszkodzenia nie sa znaczne.
Wracając do tematu.
Wstawienie silnika turbo - problematyczne. Inna skrzynia biegów, sterowanie sprzegła ze wspomaganiem, inne zegary, wiazki itd. Zawieszenie jest to samo w sensie wytrzymałości - takie same wachacze, do wymiany hamulce. Do kombinacji nawiewy na intercoolery bo brak otworów w błotnikach itd.
Wstawienie silnika DFI - bardzo problematyczne - inna skrzynia biegów, kompletnie inne instalacje i sterowniki 996 vs 997 - trudne do zaadoptowania, inne cisnienie zasilania silnika itd.
Silnik 3,8 - nie wiem czy Witek chce wracać do tego silnika.
Moim zdaniem jedyna sensowna opcja to powrót do fabrycznego 3,6.
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 19.01.2015, 2:43 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
chłopaki mieli chyba na myśli prace nad silnikiem 3.6 z turbo bez turbo aby weszło do budy , cos ala gt3 ze zbiornikiem na olej i sucha miska ...
co do skrzyni jak jest silnik z osprzętem i grucha na skrzynie lub skrzynia z turbo to i sprzęgło będzie miało wspomaganie , choć można wykorzystać skrzynie z gt3 lub przerobiana itd. zresztą to zbędny bajer dużo ludzi z tego rezygnuje lub jak w gt2 , to wszystko jest do zrobienia sam miałem kiedyś taki plan aby kupic bude 996 z zepsutym motorem lub bez bo to taniocha i zbudować takie cos na tor ... faktem jest ze albo trzeba mieć dostep do części lub chociaż mieć kogos kto ogarnie tematy ... , widzaiłęm tez opcje z ickiem nad kolektorem jak w 993 turbo własnie w wąskiej budzie 996
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|