Dla mnie wystarczający.
Zdecydowanie lepiej od serii.
Nie wiem jak jeździsz. Jeżeli agresywnie i masz duże oczekiwania.
To też może być za mało.
Ceramika to przede wszystkim koszty. Niewspółmierne do wartości auta czy siły nabywczej.
Ceramika jest także bardzo delikatna na uszkodzenia mechaniczne i na szeroko rozumiane zanieczyszczenia.
Jest też najbardziej wydajna we współczesnych cywilnych autach.
Ale o niej niech może wypowiedzą się osoby użytkujące ją min np 2 lata.
Możesz np zwiększyć powierzchnię tarcia klocka od dotychczasowego.
Zmieniając zacisk na od panamery turbo lub nowego cagenne turbo.
Lub założyć seryjne tarcze i zaciski od jw plus osprzęt?
Tylko czy skuteczność będzie większa od mniejszych i lżejszych DBA czy nie?
Bo jeżeli porównywalna to nie ma sensu zakładać od panamery (masa, koszta).
Płyn hamulcowy o najwyższej temperaturze wrzenia przeznaczony do twojego układu.
Możliwe, że dot 5 nie przesądzam. Polecam za to Motula.
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie do kompletu. Są firmy dorabiające do każdego modelu auta.
Do tego zawieszenie, amortyzatory i opony także powinny trzymać parametry.
Porozmawiaj z warsztatami może mają inne pomysły.