Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 23.08.2016, 14:42 

Dołączył: 16.07.2015
Posty: 45
W skrócie : check engine. Błąd : zbyt bogata mieszanka paliwowa. Skutki : wypadanie zapłonów. Podejrzenie : sonda lambda. Diagnoza : komputer - napięcie sondy lambda, rząd 2, czujnik 2 (O2B2S2) - 0.010 V. Czy ktoś jest wstanie określić, która to sonda z czterech. Czy ktoś jest wstanie podać odpowiednik BOSCHa, który będzie hulał. Są średnio cztery razy tańsze ? Z góry dziękuję.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.08.2016, 23:03 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Tak z opisu wygląda na drugą sondę (za katalizatorem) po stronie 4-6, ale
to tak piszę bez żadnego przekonania. Czyli sonda wąskopasmowa, czyli
teoretycznie tańsza, ale co ciekawe i Porsche i Bosch sprzedają ją drożej :)
od tej szerokopasmowej które jest przed katalizatorem.

Wąskopasmowej nie widzę nigdzie dostępnej (tylko na zamówienie z Niemiec),
a szerokopasmowa jest dostępna. Tylko najpierw warto się upewnić która
to konkretnie sonda, a następnie przy wymianie też lepiej spojrzeć dwa
razy żeby prawidłową odkręcać :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum