Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.01.2012, 9:42 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
porka twoje porsche to turbo a to już inna liga.Ja mam 3,4 fakt auto teraz igła ale jak widzę na allegro ceny poniżej 70 :roll: to odechciewa mi się sprzedawać.Ostatnio ktoś zastanawiał się nad zakupem któregoś tam z allegro rok 2001 ,opis cudo,serwis itp.cena chyba 70 ale zdjęcia z po wypadku zweryfikowały szybko ten samochód.Takiego zlepa jeszcze nie widziałem :lol:
ludzie wolą kupować przede wszystkim tanio.Aby było tylko porsche.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.01.2012, 11:22 

Dołączył: 10.02.2008
Posty: 191
Pytanie czy dla 996 kiedykolwiek przyjdą lepsze czasy. Moim zdaniem ten samochód ma bardzo małe szanse zostać autem kultowym przez swoją nijaką stylistykę.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.01.2012, 14:14 

Dołączył: 29.08.2010
Posty: 45
A mi w 996 najbardziej podoba się linia boczna ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.01.2012, 3:15 

Dołączył: 9.11.2011
Posty: 208
troche psy wieszacie na 996, ale myśle jednak że nie ma co przesadzać.
Auto ma np. zdecydowanie doskonale poprowadzone linie tyłu, i jest jednak 911 w kolejnej odsłonie.

Dla mnie np. 993 ma pokraczny przód, linie od świateł, które są dziwacznie położone, przez co całość linii nadwozia jest jak banan

Co do cen, to rynek w Polsce jest po prostu zdegenerowany przez obecność ulepów i szrotów....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.01.2012, 12:35 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Te same opinie, które teraz są wygłaszane o 996, 10 lat temu odtrąbiano na temat 964 i 993. 20 lat temu psioczono tak na 911 z serii G. Za 10 lat łatkę przylepią 997 i 991 - never ending story... :P


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.01.2012, 12:52 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Może i tak, ale raczej nikt nie zaprzeczy że 996 jest najmniej stylistycznie "trafioną" 911-tką...
Oczywiście z całym szacunkiem dla techniki w tym modelu. :)

Ma to dosyć wyraźne odzwierciedlenie na rynku samochodów używanych - 996 chyba najszybciej traci na wartości... :?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.01.2012, 14:30 

Dołączył: 19.10.2007
Posty: 406
nic tylko oczekiwać na ogłoszenia jak pojawią sie 996 za 20 000-25 000zł. Oczywiscie w b. dobrym stanie i nie bite. Myślę że to jest kwestia może 2-3lat. Tak samo było z BMW 850 którą kupiłem w 2002r. za ok. 35 000 i po roku sprzedałem za tyle samo to był jedyny samochód na którym nie straciłem ani gronia. W tej chwili 850 można kupić już za 15 000zł. Z palety 911 to jedynie 993 trzyma cene i chyba już tak pozostanie pytanie dlaczego :?: :?: :?: chyba za swoją linie i tylko za bryłę bo osiągi i dane tech. są jak dla mnie daremne i nie walą na kolana. Weźmy nową Turbo za 700 koła i po 5- latach spadek wartości nie 50% tylko 60 a nawet 65% nie mam więcej pytań. Myślę że jak tak dalej będą ceny spadać w dół to połowa Polski będzie poruszać się prosiakami, a ja zawsze chciałem posiadać taki samochód których jest śladowa ilość. Porsche niestety nie należy już do tej marki bo z dnia na dzień jest ich coraz więcej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.01.2012, 15:34 

Dołączył: 14.08.2011
Posty: 14
Cytuj:
nic tylko oczekiwać na ogłoszenia jak pojawią sie 996 za 20 000-25 000zł. Oczywiscie w b. dobrym stanie i nie bite.


http://allegro.pl/porsche-911-carrera-a ... 60679.html


Jak ktoś popracuje na "zmywaku" w GB to za 2 lata stanie się to prawdą.


Cytuj:
a ja zawsze chciałem posiadać taki samochód których jest śladowa ilość


Myślę że tego trzyma się wielu posiadaczy i pasjonatów :(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.01.2012, 17:46 

Dołączył: 9.11.2011
Posty: 208
porka 1 napisał(a):
W tej chwili 850 można kupić już za 15 000zł.

No można kupić, ale już nie jeździć :D
Sytuacja troche sie stabilizuje w przypadku takich aut, GT V12, 2-3 lata temu rzeczywiscie byly ulepy po 20 tys i mniej, obecnie one juz dogniły, i zaczynają przeważać auta zadbane z cenami pod 40 tys.
Oczywiscie w DE 850i w stanie ok kosztuje 15kE+, a u nas według ubezpieczycieli nawet 850CSi powinno kosztować 28 tys pln :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.01.2012, 18:31 

Dołączył: 25.02.2008
Posty: 238
Skoro cena 996 tak spada lub inaczej mówiąc samochód jest osiągalny, to może jest dobra baza, żeby zrobić sobie torowego potwora do upalania w weekendy? Części i akcesoriów jest chyba od groma.
Tak sobie gdybam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.01.2012, 19:27 

Dołączył: 11.12.2011
Posty: 764
boogie napisał(a):
porka 1 napisał(a):
W tej chwili 850 można kupić już za 15 000zł.

No można kupić, ale już nie jeździć :D
Sytuacja troche sie stabilizuje w przypadku takich aut, GT V12, 2-3 lata temu rzeczywiscie byly ulepy po 20 tys i mniej, obecnie one juz dogniły, i zaczynają przeważać auta zadbane z cenami pod 40 tys.
Oczywiscie w DE 850i w stanie ok kosztuje 15kE+, a u nas według ubezpieczycieli nawet 850CSi powinno kosztować 28 tys pln :lol:


Nasz rynek rządzi się swoimi prawami :mrgreen: "prawami ulepów" :blob: :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.01.2012, 20:42 

Dołączył: 27.05.2009
Posty: 870
993 drozeje bo to ostatnie "prawdziwe" Porsche, clodzone powietrzem. 996 bedzie pewnie tanialo jeszcze kilka lat przynajmniej, az dogoni obecne ceny boxsterow. Zastapi teraz kosztujace 20 tys Audi TT i nabierze popularnosci takiej jak pare lat temu Calibra ;) I dopiero potem zostanie klasykiem :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.01.2012, 20:51 

Dołączył: 29.08.2010
Posty: 45
Ja uważam, że 996 już znacznie tanieć nie będzie. A już na pewno nie będzie popularnym autem wśród osób jeżdżących Calibrą, z uwagi na koszty: przeglądy, serwis, części, paliwo.... no i nie da się założyć gazu ;).

A generalnie 996 to ładne auto...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.01.2012, 22:19 

Dołączył: 25.12.2011
Posty: 235
996 nigdy nie będzie popularne tak jak Calibra czy inny Golf GTI z prostego powodu, że wyprodukowano pewną bardzo ograniczoną ilość w porównaniu do przytoczonych "kwiatków". Dlatego nie będzie mieć go każdy młodzieniaszek. Boxstera można kupić już za 25-30k a nadal są rzadkością!!!
A 996 nie jest szczególnie udane stylistycznie i tak już zostanie. Wg mnie nigdy nie będzie klasykiem, również ze względu na dużą liczbę wyprodukowanych egzemplarzy w porównaniu do 964 i 993...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.01.2012, 23:40 

Dołączył: 27.05.2009
Posty: 870
Wbrew pozorom 996 wyprodukowano calkiem sporo - 175 tysiecy (a wspomnianej calibry 230 tysiecy wiec wcale nie tak duzo wiecej)..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.01.2012, 23:58 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
kuchar napisał(a):
Skoro cena 996 tak spada lub inaczej mówiąc samochód jest osiągalny, to może jest dobra baza, żeby zrobić sobie torowego potwora do upalania w weekendy? Części i akcesoriów jest chyba od groma.
Tak sobie gdybam.

to fakt, jezeli ktos chce upalac konkretnie 911-tke to najlepiej 996.
Nie jest to rzadki klasyk ktorego szkoda obijac a i czesci sa dostepne ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.01.2012, 0:33 

Dołączył: 29.08.2011
Posty: 519
Boogie napisał :
Cytuj:
Co do cen, to rynek w Polsce jest po prostu zdegenerowany przez obecność ulepów i szrotów....


Tak sobie myślę, że jest to chyba najważniejsza sprawa w całym tym temacie cen. Polska jest niestety nadal wspaniałym rynkiem zbytu dla wszystkiego tego , czego gdzie indziej już nie chcą.
Niższy poziom cen , oraz co równie charakterystyczne, bardzo duże różnice w cenach poszczególnych egzemplarzy o podobnych danych (typ, rocznik, przebieg, itp.), wynika z tego, że znaczna część z tych pojazdów, w innych krajach po prostu nie miała by prawa nawet jeździć po drogach a u nas są nadal w "obiegu" i zaniżają poziom (cen i jakości).
Nie ma się co za bardzo "stresować" tym , że jakiś model porsche pojawia się co jakiś czas w cenie bardzo odbiegającej od tego co uznajemy za "średnią", bo jak pokazuje życie i praktyka (Ci którzy niedawno szukali lub nadal szukają swojego prosiaka wiedzą o czym mówię) to 100% tych egzemplarzy "spod kreski" okazuje się nie być okazją, jak się je już oglądnie i zweryfikuje. Dopóki ogląda się ogłoszenia sprzedaży wyłącznie z ciekawości, to można odnieść wrażenie , że ceny faktycznie mocno spadają, ale wystarczy spróbować coś znaleźć dla siebie i nagle okazuje się, że to co faktycznie jest godne uwagi to cenę trzyma, a te wszystkie "okazje" to ................


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.01.2012, 22:56 

Dołączył: 26.12.2011
Posty: 88
Macpraw napisał(a):
996 nigdy nie będzie popularne tak jak Calibra czy inny Golf GTI z prostego powodu, że wyprodukowano pewną bardzo ograniczoną ilość w porównaniu do przytoczonych "kwiatków". Dlatego nie będzie mieć go każdy młodzieniaszek. Boxstera można kupić już za 25-30k a nadal są rzadkością!!!
A 996 nie jest szczególnie udane stylistycznie i tak już zostanie. Wg mnie nigdy nie będzie klasykiem, również ze względu na dużą liczbę wyprodukowanych egzemplarzy w porównaniu do 964 i 993...


Gdzie takie Boxstery po 25k plnów ? :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.02.2012, 9:31 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Był niedawno wątek na forum, ktoś znalazł Boxa za mniej niż 30 tys. zł. I chyba nawet kupił.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.02.2012, 10:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Moim zdaniem dobre egzemplarze 996 beda trzymac cene, a "niedobre" (powypadkowe, skladane, zaniedbane, nieoryginalne) powoli beda znikac z obiegu w sposob naturalny. Trzeba troche czasu, zeby ulepy z lacznej liczby 175k sztuk wymarly, ale 996 bedzie zawsze korzystac z legendy 911 - tak samo, jak inne modele 911.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum