Autor |
Wiadomość |
Arekk
|
Napisane: 29.01.2012, 9:42 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
porka twoje porsche to turbo a to już inna liga.Ja mam 3,4 fakt auto teraz igła ale jak widzę na allegro ceny poniżej 70 to odechciewa mi się sprzedawać.Ostatnio ktoś zastanawiał się nad zakupem któregoś tam z allegro rok 2001 ,opis cudo,serwis itp.cena chyba 70 ale zdjęcia z po wypadku zweryfikowały szybko ten samochód.Takiego zlepa jeszcze nie widziałem
ludzie wolą kupować przede wszystkim tanio.Aby było tylko porsche.
|
|
Góra |
|
Marcin P.
|
Napisane: 29.01.2012, 11:22 |
|
Dołączył: 10.02.2008 Posty: 191
|
Pytanie czy dla 996 kiedykolwiek przyjdą lepsze czasy. Moim zdaniem ten samochód ma bardzo małe szanse zostać autem kultowym przez swoją nijaką stylistykę.
|
|
Góra |
|
Ad85
|
Napisane: 29.01.2012, 14:14 |
|
Dołączył: 29.08.2010 Posty: 45
|
A mi w 996 najbardziej podoba się linia boczna
|
|
Góra |
|
boogie
|
Napisane: 30.01.2012, 3:15 |
|
Dołączył: 9.11.2011 Posty: 208
|
troche psy wieszacie na 996, ale myśle jednak że nie ma co przesadzać.
Auto ma np. zdecydowanie doskonale poprowadzone linie tyłu, i jest jednak 911 w kolejnej odsłonie.
Dla mnie np. 993 ma pokraczny przód, linie od świateł, które są dziwacznie położone, przez co całość linii nadwozia jest jak banan
Co do cen, to rynek w Polsce jest po prostu zdegenerowany przez obecność ulepów i szrotów....
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 30.01.2012, 12:35 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
Te same opinie, które teraz są wygłaszane o 996, 10 lat temu odtrąbiano na temat 964 i 993. 20 lat temu psioczono tak na 911 z serii G. Za 10 lat łatkę przylepią 997 i 991 - never ending story...
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 30.01.2012, 12:52 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Może i tak, ale raczej nikt nie zaprzeczy że 996 jest najmniej stylistycznie "trafioną" 911-tką...
Oczywiście z całym szacunkiem dla techniki w tym modelu.
Ma to dosyć wyraźne odzwierciedlenie na rynku samochodów używanych - 996 chyba najszybciej traci na wartości...
|
|
Góra |
|
Tomek24
|
Napisane: 30.01.2012, 15:34 |
|
Dołączył: 14.08.2011 Posty: 14
|
Cytuj: nic tylko oczekiwać na ogłoszenia jak pojawią sie 996 za 20 000-25 000zł. Oczywiscie w b. dobrym stanie i nie bite. http://allegro.pl/porsche-911-carrera-a ... 60679.htmlJak ktoś popracuje na "zmywaku" w GB to za 2 lata stanie się to prawdą. Cytuj: a ja zawsze chciałem posiadać taki samochód których jest śladowa ilość
Myślę że tego trzyma się wielu posiadaczy i pasjonatów
|
|
Góra |
|
boogie
|
Napisane: 30.01.2012, 17:46 |
|
Dołączył: 9.11.2011 Posty: 208
|
porka 1 napisał(a): W tej chwili 850 można kupić już za 15 000zł.
No można kupić, ale już nie jeździć
Sytuacja troche sie stabilizuje w przypadku takich aut, GT V12, 2-3 lata temu rzeczywiscie byly ulepy po 20 tys i mniej, obecnie one juz dogniły, i zaczynają przeważać auta zadbane z cenami pod 40 tys.
Oczywiscie w DE 850i w stanie ok kosztuje 15kE+, a u nas według ubezpieczycieli nawet 850CSi powinno kosztować 28 tys pln
|
|
Góra |
|
kuchar
|
Napisane: 30.01.2012, 18:31 |
|
Dołączył: 25.02.2008 Posty: 238
|
Skoro cena 996 tak spada lub inaczej mówiąc samochód jest osiągalny, to może jest dobra baza, żeby zrobić sobie torowego potwora do upalania w weekendy? Części i akcesoriów jest chyba od groma.
Tak sobie gdybam.
|
|
Góra |
|
KoKoS
|
Napisane: 30.01.2012, 19:27 |
|
Dołączył: 11.12.2011 Posty: 764
|
boogie napisał(a): porka 1 napisał(a): W tej chwili 850 można kupić już za 15 000zł.
No można kupić, ale już nie jeździć Sytuacja troche sie stabilizuje w przypadku takich aut, GT V12, 2-3 lata temu rzeczywiscie byly ulepy po 20 tys i mniej, obecnie one juz dogniły, i zaczynają przeważać auta zadbane z cenami pod 40 tys. Oczywiscie w DE 850i w stanie ok kosztuje 15kE+, a u nas według ubezpieczycieli nawet 850CSi powinno kosztować 28 tys pln
Nasz rynek rządzi się swoimi prawami "prawami ulepów"
|
|
Góra |
|
kilazz
|
Napisane: 30.01.2012, 20:42 |
|
Dołączył: 27.05.2009 Posty: 870
|
993 drozeje bo to ostatnie "prawdziwe" Porsche, clodzone powietrzem. 996 bedzie pewnie tanialo jeszcze kilka lat przynajmniej, az dogoni obecne ceny boxsterow. Zastapi teraz kosztujace 20 tys Audi TT i nabierze popularnosci takiej jak pare lat temu Calibra I dopiero potem zostanie klasykiem
|
|
Góra |
|
Ad85
|
Napisane: 30.01.2012, 20:51 |
|
Dołączył: 29.08.2010 Posty: 45
|
Ja uważam, że 996 już znacznie tanieć nie będzie. A już na pewno nie będzie popularnym autem wśród osób jeżdżących Calibrą, z uwagi na koszty: przeglądy, serwis, części, paliwo.... no i nie da się założyć gazu .
A generalnie 996 to ładne auto...
|
|
Góra |
|
Macpraw
|
Napisane: 30.01.2012, 22:19 |
|
Dołączył: 25.12.2011 Posty: 235
|
996 nigdy nie będzie popularne tak jak Calibra czy inny Golf GTI z prostego powodu, że wyprodukowano pewną bardzo ograniczoną ilość w porównaniu do przytoczonych "kwiatków". Dlatego nie będzie mieć go każdy młodzieniaszek. Boxstera można kupić już za 25-30k a nadal są rzadkością!!!
A 996 nie jest szczególnie udane stylistycznie i tak już zostanie. Wg mnie nigdy nie będzie klasykiem, również ze względu na dużą liczbę wyprodukowanych egzemplarzy w porównaniu do 964 i 993...
|
|
Góra |
|
kilazz
|
Napisane: 30.01.2012, 23:40 |
|
Dołączył: 27.05.2009 Posty: 870
|
Wbrew pozorom 996 wyprodukowano calkiem sporo - 175 tysiecy (a wspomnianej calibry 230 tysiecy wiec wcale nie tak duzo wiecej)..
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 30.01.2012, 23:58 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
kuchar napisał(a): Skoro cena 996 tak spada lub inaczej mówiąc samochód jest osiągalny, to może jest dobra baza, żeby zrobić sobie torowego potwora do upalania w weekendy? Części i akcesoriów jest chyba od groma. Tak sobie gdybam.
to fakt, jezeli ktos chce upalac konkretnie 911-tke to najlepiej 996.
Nie jest to rzadki klasyk ktorego szkoda obijac a i czesci sa dostepne ...
|
|
Góra |
|
joko
|
Napisane: 31.01.2012, 0:33 |
|
Dołączył: 29.08.2011 Posty: 519
|
Boogie napisał :
Cytuj: Co do cen, to rynek w Polsce jest po prostu zdegenerowany przez obecność ulepów i szrotów....
Tak sobie myślę, że jest to chyba najważniejsza sprawa w całym tym temacie cen. Polska jest niestety nadal wspaniałym rynkiem zbytu dla wszystkiego tego , czego gdzie indziej już nie chcą.
Niższy poziom cen , oraz co równie charakterystyczne, bardzo duże różnice w cenach poszczególnych egzemplarzy o podobnych danych (typ, rocznik, przebieg, itp.), wynika z tego, że znaczna część z tych pojazdów, w innych krajach po prostu nie miała by prawa nawet jeździć po drogach a u nas są nadal w "obiegu" i zaniżają poziom (cen i jakości).
Nie ma się co za bardzo "stresować" tym , że jakiś model porsche pojawia się co jakiś czas w cenie bardzo odbiegającej od tego co uznajemy za "średnią", bo jak pokazuje życie i praktyka (Ci którzy niedawno szukali lub nadal szukają swojego prosiaka wiedzą o czym mówię) to 100% tych egzemplarzy "spod kreski" okazuje się nie być okazją, jak się je już oglądnie i zweryfikuje. Dopóki ogląda się ogłoszenia sprzedaży wyłącznie z ciekawości, to można odnieść wrażenie , że ceny faktycznie mocno spadają, ale wystarczy spróbować coś znaleźć dla siebie i nagle okazuje się, że to co faktycznie jest godne uwagi to cenę trzyma, a te wszystkie "okazje" to ................
|
|
Góra |
|
mani3ck
|
Napisane: 31.01.2012, 22:56 |
|
Dołączył: 26.12.2011 Posty: 88
|
Macpraw napisał(a): 996 nigdy nie będzie popularne tak jak Calibra czy inny Golf GTI z prostego powodu, że wyprodukowano pewną bardzo ograniczoną ilość w porównaniu do przytoczonych "kwiatków". Dlatego nie będzie mieć go każdy młodzieniaszek. Boxstera można kupić już za 25-30k a nadal są rzadkością!!! A 996 nie jest szczególnie udane stylistycznie i tak już zostanie. Wg mnie nigdy nie będzie klasykiem, również ze względu na dużą liczbę wyprodukowanych egzemplarzy w porównaniu do 964 i 993...
Gdzie takie Boxstery po 25k plnów ?
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 1.02.2012, 9:31 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Był niedawno wątek na forum, ktoś znalazł Boxa za mniej niż 30 tys. zł. I chyba nawet kupił.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 1.02.2012, 10:53 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Moim zdaniem dobre egzemplarze 996 beda trzymac cene, a "niedobre" (powypadkowe, skladane, zaniedbane, nieoryginalne) powoli beda znikac z obiegu w sposob naturalny. Trzeba troche czasu, zeby ulepy z lacznej liczby 175k sztuk wymarly, ale 996 bedzie zawsze korzystac z legendy 911 - tak samo, jak inne modele 911.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|