Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 4.04.2024, 15:21 

Dołączył: 5.06.2016
Posty: 91
Cześć,
jak w temacie... Od blisko 10 lat mam c2 997 w manualu, lubię je, dbam, zrobiłem silnik, klasyczne linia, dosyć lekkie, zwinne, nie urażając nikogo, ale nie zamieniłbym 997 na inną generację chłodzoną cieczą.

Jak już to zapolowałbym na 997.2 GT3, natomiast to co nie daje mi spokojnie żyć od kilku lat to fakt, że podobają mi się starsze modele, wiatraki.

Obserwuje rynek i na ten moment w możliwym budżecie przemawiają do mnie Carrera 2 993 i Carrera 3.2 (chyba skusiłbym się na targę).

Teraz pytanie: Mam ogarnięte 997, wszelkie krytyczne punkty wyeliminowane, lubię je. Dlaczego sprzedaż 997 i zakup wiatraka to DOBRY POMYSŁ i dlaczego NIEKONIECZNIE DOBRY?
Chętnie posłucham za i przeciw, uprzedzam, że łatwo nie dam się zniechęcić do tego pomysłu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.04.2024, 15:30 

Dołączył: 18.03.2007
Posty: 1378
najlepiej oba... :D


Wiem, nie pomogłem...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.04.2024, 15:34 

Dołączył: 5.06.2016
Posty: 91
Mój garaż marzeń to 930 i 997.2 gt3, powoli pracujemy w tą stronę, problem że te 911 równie szybko uciekają z ceną na północ.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.04.2024, 16:40 

Dołączył: 21.04.2017
Posty: 100
Najprościej przejechać się jednym i drugim na jakimś zlocie i zdecydować.

Polecam też przetestować jakieś GT4 w podobnym budżecie, dla mnie to taka stara szkoła budowania aut sportowych w nowoczesnym wydaniu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.04.2024, 8:10 

Dołączył: 14.03.2013
Posty: 58
Cześć Mario,

Zapadłeś na chorobę gonienia króliczka co już samo w sobie jest bardzo przyjemnym procesem. Uwielbiam rozpoczynać poszukiwania kolejnego idealnego auta. Rozmowy z właścicielami proces dopieszczania każdego elementu po zakupie. Uważam że Porsche można odkrywać na nowo z każdym modelem i generacja.

Tak się składa że miałem podobny dylemat co kupić po 993 Turbo, bardzo mnie ciągnęło do modeli GT. Nie mogłem się zdecydować czy kupić GT4 czy GT3 więc kupiłem oba. GT3 mk1 996 oraz GT4 981.

Niestety jak sam powiedziałeś 997 GT3 odpłynęło z cena. Miałem okazję jeździć wspomnianymi autami. Na pierwszym miejscu 997.2 GT3. Niezwykle auto. Piękne świetnie się prowadzi. Później 996 GT3 ten sam silnik z trochę mniejszą pojemnością, bardziej surowe niż 997. Uwielbiam je. GT4 zrobiło na mnie ogromne pierwsze wrażenie, świetne prowadzenie dużo łatwiejsze niż GT3, ale po kilku dłuższych przejażdżkach i kosztach utrzymania „nowego” modelu właśnie te idzie na sprzedaż. Jednak bardziej podchodzi mi charakter prowadzenia GT3.

Nigdy nie jeździłem 930 wiec tu się nie wypowiem :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.04.2024, 12:31 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
Adrian napisał(a):
Cześć Mario,

Zapadłeś na chorobę gonienia króliczka co już samo w sobie jest bardzo przyjemnym procesem. Uwielbiam rozpoczynać poszukiwania kolejnego idealnego auta. Rozmowy z właścicielami proces dopieszczania każdego elementu po zakupie. Uważam że Porsche można odkrywać na nowo z każdym modelem i generacja.

Tak się składa że miałem podobny dylemat co kupić po 993 Turbo, bardzo mnie ciągnęło do modeli GT. Nie mogłem się zdecydować czy kupić GT4 czy GT3 więc kupiłem oba. GT3 mk1 996 oraz GT4 981.

Niestety jak sam powiedziałeś 997 GT3 odpłynęło z cena. Miałem okazję jeździć wspomnianymi autami. Na pierwszym miejscu 997.2 GT3. Niezwykle auto. Piękne świetnie się prowadzi. Później 996 GT3 ten sam silnik z trochę mniejszą pojemnością, bardziej surowe niż 997. Uwielbiam je. GT4 zrobiło na mnie ogromne pierwsze wrażenie, świetne prowadzenie dużo łatwiejsze niż GT3, ale po kilku dłuższych przejażdżkach i kosztach utrzymania „nowego” modelu właśnie te idzie na sprzedaż. Jednak bardziej podchodzi mi charakter prowadzenia GT3.

Nigdy nie jeździłem 930 wiec tu się nie wypowiem :)

Przesiadka z 993 turbo na 996 gt3 ? wow;)
W 996gt3 po lekkim modzie mam 426KM.Na tak niską wagę to sporo.
930 piękna ale już leciwa maszyna.Do kolekcji super a jak ci nie przeszkadza mało precyzyjna skrzynia, układ kierowniczy czy nierównomierny przyrost mocy to będziesz bardzo zadowolony.Nadrabia wyglądem;)
997.2 GT3 pójdzie jeszcze w cenie do góry.
To takie współczesne 2.7 carrera rs
996 że względu na wygląd może nie być nigdy premiowany.Mi zaczął się podobać,ale to raczej za sprawą lekkości,mocy,precyzji i analogu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum