Adrian napisał(a):
Cześć Mario,
Zapadłeś na chorobę gonienia króliczka co już samo w sobie jest bardzo przyjemnym procesem. Uwielbiam rozpoczynać poszukiwania kolejnego idealnego auta. Rozmowy z właścicielami proces dopieszczania każdego elementu po zakupie. Uważam że Porsche można odkrywać na nowo z każdym modelem i generacja.
Tak się składa że miałem podobny dylemat co kupić po 993 Turbo, bardzo mnie ciągnęło do modeli GT. Nie mogłem się zdecydować czy kupić GT4 czy GT3 więc kupiłem oba. GT3 mk1 996 oraz GT4 981.
Niestety jak sam powiedziałeś 997 GT3 odpłynęło z cena. Miałem okazję jeździć wspomnianymi autami. Na pierwszym miejscu 997.2 GT3. Niezwykle auto. Piękne świetnie się prowadzi. Później 996 GT3 ten sam silnik z trochę mniejszą pojemnością, bardziej surowe niż 997. Uwielbiam je. GT4 zrobiło na mnie ogromne pierwsze wrażenie, świetne prowadzenie dużo łatwiejsze niż GT3, ale po kilku dłuższych przejażdżkach i kosztach utrzymania „nowego” modelu właśnie te idzie na sprzedaż. Jednak bardziej podchodzi mi charakter prowadzenia GT3.
Nigdy nie jeździłem 930 wiec tu się nie wypowiem
Przesiadka z 993 turbo na 996 gt3 ? wow;)
W 996gt3 po lekkim modzie mam 426KM.Na tak niską wagę to sporo.
930 piękna ale już leciwa maszyna.Do kolekcji super a jak ci nie przeszkadza mało precyzyjna skrzynia, układ kierowniczy czy nierównomierny przyrost mocy to będziesz bardzo zadowolony.Nadrabia wyglądem;)
997.2 GT3 pójdzie jeszcze w cenie do góry.
To takie współczesne 2.7 carrera rs
996 że względu na wygląd może nie być nigdy premiowany.Mi zaczął się podobać,ale to raczej za sprawą lekkości,mocy,precyzji i analogu.