pitong napisał(a):
Bardzo ci dziękuję za wyczerpującą odpowiedź
Jestem jeszcze ciekaw czym się różni Turbo S od Turbo, poza mocą, bo przecież chyba można nieco podkręcić zwykłe Turbo i cieszyć się można większą mocą
Toz napisalem wyzej...
1. hamulce przod - wieksza srednica tarcz, co za tym idzie - duzo drozsze,
2. ospojlerowanie a'la GTS,
3. skora dwukolorowa takze na kierownicy (u mnie czarny + braz),
4. srebrna tarcze zegarow z napisem Turbo S,
5. skorzane "plastiki", ale to chyba bylo standardem w Turbo takze,
6. inne koncowki wydechow, inny dzwiek, bardziej agresywny,
7. atrapa w kolorze karoserii (wszystkie inne Cayenne maja czarne),
8. aluminiowe elementy karoserii - standard w Turbo S,
9. w zasadzie kompletne wyposazenie,
Pewnie jest jeszcze sporo roznic w podwoziu czy pod maska.
A biale jest piekne, ale skoro nei lubisz to sie nie ma co zmuszac
Ale bialy z czarnym szklanym dachem na 21" kolach wyglada super, a biala atrapa optycznie znacznie zwieksza przod.
Ponizej kilka fotek: dwukolorowa skora, biala atrapa, srebrne zegary itp.