Autor |
Wiadomość |
jakinton
|
Napisane: 19.12.2012, 2:13 |
|
Dołączył: 26.03.2012 Posty: 186
|
Gratulacje
ładna "sztuka"
|
|
Góra |
|
Michal4444
|
Napisane: 19.12.2012, 17:50 |
|
Dołączył: 25.03.2011 Posty: 298
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 19.12.2012, 23:24 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3184
|
ładny no i z mojego podwórka
|
|
Góra |
|
Bukol
|
Napisane: 25.12.2012, 10:28 |
|
Dołączył: 14.08.2011 Posty: 290
|
Chyba kupilem najlepszego SUVa na swiecie Auto bajka, jestem zachwycony. Spalanie tez w normie, jak sie nie cisnie non stop to wychodzi mi 20. Wczoraj na sliskim i z predkosciami 90-120 wyszlo nawet 15, mam fote PCM Przyspieszenie - masakra, elastycznosc - bajka. Komfort jak w dobrej limuzynie. Jak ja sie ciesze, ze nie kupilem X5 albo podobnego... Kilka rzeczy jednak ciut razi w aucie ktore 4 lata temu kosztowalo prawie 200k Euro: archaiczne diodki systemu parkowania, beznadziejna kamera cofania, regulacja lusterek, brak wentylacji foteli itp. Ale o wszystkim tym sie zapomina po wcisnieciu gazu. Dzwiek V8-ki i wrazenia katapulty skutecznie rekompensuja te drobne braki i niedociagniecia. Kawal fajnego auta za dobre pieniadze.
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 25.12.2012, 10:34 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
SUPER! Gratulacje! Jakieś fotki?
Szkoda że nie dałeś znać, jak byłeś w 3-city na zakupach...
|
|
Góra |
|
pitong
|
Napisane: 11.08.2013, 9:36 |
|
Dołączył: 11.08.2013 Posty: 160
|
Witam. Po kilku nawet kilkunastu latach jazdy autami BMW (od E30 do X5 i ///M) postanowiłem zacząć spełniać swoje marzenia, czyli jeździć autami Porsche. Na początek chciałem kupić auto do codziennego użytku i decyzja padła na Cayenne wersję Turbo. I teraz mam do Was pytanie, czy jest duża różnica miedzy wersją Turbo, a Turbo S? Bo ja osobiście bym wolał Turbo S, ale mniej tego jest niż zwykłej wersji Turbo.
Spalanie mnie nie interesuje, koszty utrzymania też nie są mi obce, drobnymi usterkami tez się nie stresuję.
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
|
|
Góra |
|
Bukol
|
Napisane: 14.08.2013, 15:14 |
|
Dołączył: 14.08.2011 Posty: 290
|
Nie jest wielka jesli chodzi o osiagi. V max w zasadzie bez znaczenia, przyspieszenie 4.8 vs chyba 5.2, zatem tez niewiele i w codziennym uzytkowaniu niezauwazalne. Koszty eksploatacji - tu juz moga sie pojawic roznice n.p. przy wymianie hamulcow. Przednie tarcze do Turbo S maja wieksza srednice, nie ma zamiennikow i trzeba placic jakies 800EU za szt. Ale reszta kosztow podobna jak w "zwyklym "turbo". S-ka ma natomiast w standadzie wiele rzeczy, ktore w Turbo byly za doplata: ospojlerowanie jak GTS, alcantara, skora wykonczone plastiki, dwukolorowa skora itp. Taka wisienka na torcie. Do tego cala atrapa w kolorz auta, czego przy czarnym nie widac, ale moj jest bialy i to sie rzuca w oczy.
Ale fakt - malo ich na rynku, a jak sa to sa sporo drozsze od Turbo.
Kup najlepsze co znajdziesz i nie skupiaj sie na szukaniu S-ki, moim zdaniem. Ja kupilem bo sie akurat trafila, zaczynalem poszukiwania do wolnossacej S-ki, potem zaczalem sie rozgladac za GTS (nie bylo ciekawych w tym czasie), plynnie przeszedlem na poszukiwania Turbo, a kupilem Turbo S
OT - niebawem bede sprzedawal swoja, jak cos to mozemy porozmawiac.
|
|
Góra |
|
pitong
|
Napisane: 14.08.2013, 21:06 |
|
Dołączył: 11.08.2013 Posty: 160
|
Bardzo ci dziękuję za wyczerpującą odpowiedź Jestem jeszcze ciekaw czym się różni Turbo S od Turbo, poza mocą, bo przecież chyba można nieco podkręcić zwykłe Turbo i cieszyć się można większą mocą
Jaka cena by cię interesowała za twoje auto? Tylko że ja białych chyba jeszcze nie lubię...
Patrzyłem jakiś czas na taki model:
http://allegro.pl/cayenne-turbo-s-48000 ... 64476.html
ale zauważyłem że to amerykaniec i teraz się zastanawiam czy nie będzie kłopotów np z innymi częsciami, czy radio będzie działało, czy nie trzeba zmieniać lamp, przerabiać... Bo liczniki sa w milach. Auto co prawda zarejestrowane, ale nie takie ulepy jeżdżą świeżo po przeglądach.
|
|
Góra |
|
Bukol
|
Napisane: 15.08.2013, 10:57 |
|
Dołączył: 14.08.2011 Posty: 290
|
pitong napisał(a): Bardzo ci dziękuję za wyczerpującą odpowiedź Jestem jeszcze ciekaw czym się różni Turbo S od Turbo, poza mocą, bo przecież chyba można nieco podkręcić zwykłe Turbo i cieszyć się można większą mocą
Toz napisalem wyzej...
1. hamulce przod - wieksza srednica tarcz, co za tym idzie - duzo drozsze,
2. ospojlerowanie a'la GTS,
3. skora dwukolorowa takze na kierownicy (u mnie czarny + braz),
4. srebrna tarcze zegarow z napisem Turbo S,
5. skorzane "plastiki", ale to chyba bylo standardem w Turbo takze,
6. inne koncowki wydechow, inny dzwiek, bardziej agresywny,
7. atrapa w kolorze karoserii (wszystkie inne Cayenne maja czarne),
8. aluminiowe elementy karoserii - standard w Turbo S,
9. w zasadzie kompletne wyposazenie,
Pewnie jest jeszcze sporo roznic w podwoziu czy pod maska.
A biale jest piekne, ale skoro nei lubisz to sie nie ma co zmuszac Ale bialy z czarnym szklanym dachem na 21" kolach wyglada super, a biala atrapa optycznie znacznie zwieksza przod.
Ponizej kilka fotek: dwukolorowa skora, biala atrapa, srebrne zegary itp.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
pitong
|
Napisane: 15.08.2013, 20:55 |
|
Dołączył: 11.08.2013 Posty: 160
|
Skoro tak czarujesz to może wybiorę się do ciebie zobaczyć na live I może się dogadamy.
|
|
Góra |
|
Bukol
|
Napisane: 16.08.2013, 9:17 |
|
Dołączył: 14.08.2011 Posty: 290
|
pitong napisał(a): Skoro tak czarujesz to może wybiorę się do ciebie zobaczyć na live I może się dogadamy.
Zapraszam, bede w PL pod koniec sierpnia. Jak nie kupisz to przynajmniej bedziesz mial porownianie
|
|
Góra |
|
pitong
|
Napisane: 16.08.2013, 9:25 |
|
Dołączył: 11.08.2013 Posty: 160
|
Tak patrzę na to auto:
http://allegro.pl/cayenne-turbo-s-48000 ... 64476.html
i czytam to co napisałeś... To z linka chyba nie jest wersja Turbo S, bo ani deski nie ma obszytej skórą, siedzenia jednokolorowe i zwykłe, kierownica drewniana... No chyba że w USA były takie biedne wersje Turbo S?
|
|
Góra |
|
Bukol
|
Napisane: 16.08.2013, 10:45 |
|
Dołączył: 14.08.2011 Posty: 290
|
pitong napisał(a): Tak patrzę na to auto: http://allegro.pl/cayenne-turbo-s-48000 ... 64476.html i czytam to co napisałeś... To z linka chyba nie jest wersja Turbo S, bo ani deski nie ma obszytej skórą, siedzenia jednokolorowe i zwykłe, kierownica drewniana... No chyba że w USA były takie biedne wersje Turbo S?
To wersja przed liftem, moze byc inaczej. Po lifcie jest 550KM vs 500KM w "zwyklym" Turbo.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|