Qbak napisał(a):
Szczerze powiedziawszy też się nad tym zastanawiałem. Na pewno jest jakiś próg, ale chyba nie jest on w prosty sposób możliwy do zmiany. Chyba tylko zaawansowane grzebanie w sterowniku.
Natomiast z drugiej strony zauważyłem że niektóre marki premium jadą w takie dni jak dzisiaj (centralna Polska) z pełnym oświetleniem i są te auta dobrze widoczne na drodze. A zdarzają się mistrzowie których auta przy takiej pogodzie nie są widoczne zupełnie na drodze, bo mają tylko dzienne z przodu włączone. Ja bym nie ruszał, lepiej być dobrze widocznym
Wiesz, nie chodzi mi o to, aby światła przy kiepskiej pogodzie były wyłączone i działało aby oświetlanie dzienne.
Pełna zgoda z Tobą, że nie brakuje zawodników, którzy te dzienne to aż nagminnie włączają nie patrząc na konsekwencje - najgorsi to Ci którzy sami dorezali te dzienne, a diody do ledwie co widać...
Ja pytam, bo jak się czasami mijam z innymi Porsche i niektórzy mają dzienne a u mnie wszystko razem
. Zastanawiam się czy ja ma u siebie coś nie tak ustawione, czy inni nie jeżdżą na auto (ale z drugiej strony, czy ktoś w ogóle przełącza w inna pozycję, poza mgłą...)
Generalnie nie jest to problem, który spędza mi sen z powiek . . . ;D